Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Купих си Кайен !

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от ивайло Преглед на мнение
    Казаха ми 2409 .
    Пробвах през грешките на VCDSa, но я няма тази. Явно е специфична, но щом като като нямаш регулиране на зацепването на централния диф, а направо бавни и блокаж, логично е там да не е стъпков мотор, като на Туарега, а обикновен правотоков (двете дебели жици) с обратна връзка за положението (двете тънки). Това опростява нещата.

    Коментар


    • #17
      Моторчето е с номер OAD341601A, същия като на Туарег, а управляващият блок е 09D 927 750 BK, което май е само за Порше.
      Последно редактирано от ивайло; 22-12-19, 21:26.

      Коментар


      • #18
        Значи е стъпков. Маслото как е в раздатката? Тези мотори не натискат като правотоковите, а ако има заяждане, пропускат стъпка и кофти.

        Коментар


        • #19
          Вчера го водих на реглаж при Мимо, и според момчетата там ( те имат досег с 4x4 ) ударите са по-скро (а според тях 100% ) от разтегната верига на раздатката. Аз откривам като номер HV 082, но само в чужди сайтове. Някой купувал ли е от български търговец, ако може линк и цена ?
          Между другото в Алиекспреса я има за около 100 лева .
          И още един въпрос - ако е така , дали заради това не работи моторчето или това е друг проблем ?

          Коментар


          • #20
            Виж си задния кардан. Лупка при подаване на газ при разбита опора на висящия лагер. С малкото моторче на да разтегне верига не ми се вярва.
            Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

            Коментар


            • #21
              Верига за Таурег купих от Варна 0892075356 по спомен 365 лева. Голямо търсене падна. Състоянието на веригата може да провериш през пропката за наливане .

              Коментар


              • #22
                Раздатката е била заяла на положение с блокиран централен диф, моторчето не го е изключвало винаги и затова се е разтегнала веригата.

                Коментар


                • #23
                  Ако е от веригата и вдигна едното колело ( или мост) за да симулирам буксуване дали ще изтропа , или трябва да е натоварена ,че да прескача ?
                  А лагера на кардана уж го гледахме, пък и ако е от него няма ли да се чуват по два удара - при подаване и при отнемане на газта, а не както при мен поредица ?

                  Коментар


                  • #24
                    Без значение на вида автомобил 4х4 има ли раздатка с верига , практиката ми показва , че най удачната проверка е измерване на провисването на веригата с помоща на саморъчно направен инструмент от калибровано желязо(стебло от амортисьор ) . Вкарвам в пробката и като лост измервам провисването (да си призная понякога ползвам и камера) . Относно диагностиката (обслужвам и Таурези и Каени) Каена (въпреки че в един вид по качествен таурег ) е по труден за диагностика. Таурега го хващат много повече видове диагностики. Ще споделя най честите повреди от светнали лампи на АБС и периферията около него е свързана с калпави ел връзки. Има няколко дребни, но много важни предпостваки , който трябва да се проверят преди да започнете , разглобявате и сменяте съпоструващи датчици и агрегати. Първо за правилна работа на стабилизиращата система окачването отпред и отзад не трябва да има никакви люфтове и съответно колата трябва да е минала при специалист за сходимост( при наличието на люфтове инерционите датчици разположени по купето реагират). Гумите и джантите точно по спецификация 4 броя еднакви (никакви волни съчинения). Всички куплунзи под автомобила проверени за окиси и стабилно закопчани. След всички това вече комп живи данни ...ала бала. Всичко е решимо, но се тръгва от елементарното съм сложното.

                    Коментар


                    • #25
                      С вдигане на едното колело и с въртене, на ръка обаче, че усеща на какво натягане на фрикциона на средния диф е останал при изключването. Тва на Туарега. Веригата се товари и усеща дали изключва блокажа, при кръгчета на асфалт и навит до край волан.
                      Иначе и аз викам, че най-доброто е четене с VCDS-a първо, и след това с чука и мамата

                      Коментар


                      • #26
                        Веригата е МНОГО разтегната. Открих ето тук на добра цена https://www.leadercomponents.com/pro...-new-from-lsc/ и утре ще я поръчам.

                        Коментар


                        • #27
                          Ама оправи първо управлението на централния диф, иначе и новата ще разтегне бързо.

                          Коментар


                          • #28
                            Поръчах си и едно моторче : https://www.ebay.co.uk/itm/0AD341601...edirect=mobile
                            ново на цена под тази, която искат тук за старо. Така хем ще имам изправен мотор за проба, хем ако се окаже, че и моят е здрав ще имам резервен или ще продам единия.
                            Гледах обаче разни клипове в тубата за ремонт на туарегови раздатки, там сменят и фрикционните дискове, а аз не успях да ги намеря като парт номер. Някой ако може да помогне ще съм много благодарен !

                            P.S. Сега се загледах по-подробно в клипчетата - те са за PL 72, т.е. за модела след 2010, а моята раздатка би трябвало да е NV235.Там има ли такива ?
                            Последно редактирано от ивайло; 31-12-19, 12:24.

                            Коментар


                            • #29
                              https://www.aupetservis.com/transfer...d-centre-diff/

                              Коментар


                              • #30
                                Общо взето това е единственото, което открих и аз днес, с цени и в Европа. Благодаря.
                                Добре е да има избор на повече от един доставчик, че днес англичаните ми писаха, че няма да ми пратят веригата до България защото тежала над 2 кг. Нея поне я има на повече места, сега ще я поръчам от Алиекспрес с доставка от Чехия.

                                А какви са симптомите на износени фрикционни дискове ?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X