Първоначално публикуван от ивайло
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Купих си Кайен !
Свий
X
-
-
Вчера го водих на реглаж при Мимо, и според момчетата там ( те имат досег с 4x4 ) ударите са по-скро (а според тях 100% ) от разтегната верига на раздатката. Аз откривам като номер HV 082, но само в чужди сайтове. Някой купувал ли е от български търговец, ако може линк и цена ?
Между другото в Алиекспреса я има за около 100 лева .
И още един въпрос - ако е така , дали заради това не работи моторчето или това е друг проблем ?
Коментар
-
Ако е от веригата и вдигна едното колело ( или мост) за да симулирам буксуване дали ще изтропа , или трябва да е натоварена ,че да прескача ?
А лагера на кардана уж го гледахме, пък и ако е от него няма ли да се чуват по два удара - при подаване и при отнемане на газта, а не както при мен поредица ?
Коментар
-
Без значение на вида автомобил 4х4 има ли раздатка с верига , практиката ми показва , че най удачната проверка е измерване на провисването на веригата с помоща на саморъчно направен инструмент от калибровано желязо(стебло от амортисьор ) . Вкарвам в пробката и като лост измервам провисването (да си призная понякога ползвам и камера) . Относно диагностиката (обслужвам и Таурези и Каени) Каена (въпреки че в един вид по качествен таурег ) е по труден за диагностика. Таурега го хващат много повече видове диагностики. Ще споделя най честите повреди от светнали лампи на АБС и периферията около него е свързана с калпави ел връзки. Има няколко дребни, но много важни предпостваки , който трябва да се проверят преди да започнете , разглобявате и сменяте съпоструващи датчици и агрегати. Първо за правилна работа на стабилизиращата система окачването отпред и отзад не трябва да има никакви люфтове и съответно колата трябва да е минала при специалист за сходимост( при наличието на люфтове инерционите датчици разположени по купето реагират). Гумите и джантите точно по спецификация 4 броя еднакви (никакви волни съчинения). Всички куплунзи под автомобила проверени за окиси и стабилно закопчани. След всички това вече комп живи данни ...ала бала. Всичко е решимо, но се тръгва от елементарното съм сложното.
- 2 likes
Коментар
-
С вдигане на едното колело и с въртене, на ръка обаче, че усеща на какво натягане на фрикциона на средния диф е останал при изключването. Тва на Туарега. Веригата се товари и усеща дали изключва блокажа, при кръгчета на асфалт и навит до край волан.
Иначе и аз викам, че най-доброто е четене с VCDS-a първо, и след това с чука и мамата
Коментар
-
Веригата е МНОГО разтегната. Открих ето тук на добра цена https://www.leadercomponents.com/pro...-new-from-lsc/ и утре ще я поръчам.
Коментар
-
Поръчах си и едно моторче : https://www.ebay.co.uk/itm/0AD341601...edirect=mobile
ново на цена под тази, която искат тук за старо. Така хем ще имам изправен мотор за проба, хем ако се окаже, че и моят е здрав ще имам резервен или ще продам единия.
Гледах обаче разни клипове в тубата за ремонт на туарегови раздатки, там сменят и фрикционните дискове, а аз не успях да ги намеря като парт номер. Някой ако може да помогне ще съм много благодарен !
P.S. Сега се загледах по-подробно в клипчетата - те са за PL 72, т.е. за модела след 2010, а моята раздатка би трябвало да е NV235.Там има ли такива ?Последно редактирано от ивайло; 31-12-19, 12:24.
Коментар
-
Общо взето това е единственото, което открих и аз днес, с цени и в Европа. Благодаря.
Добре е да има избор на повече от един доставчик, че днес англичаните ми писаха, че няма да ми пратят веригата до България защото тежала над 2 кг. Нея поне я има на повече места, сега ще я поръчам от Алиекспрес с доставка от Чехия.
А какви са симптомите на износени фрикционни дискове ?
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар