Защо не питаш Спарки? Ако не се лъжа имаше опит в лепене на много трудно лепими неща.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Купих си Кайен !
Свий
X
-
Коментар
-
Бих опитал с това https://www.akfix.com/en/705-universal-fast-adhesive или това https://soudal.com.au/adhesives/2c-adhesive/
-
-
Купих си и аз преди 4 месеца италиански Кайен с газ и малкия мотор. Взех го с презумпцията че веднага след купуването ще сменям ангренажната верига. На диагностика показваше грешка за датчик разпределителен вал, това е един от симптомите за разтегната верига. На студено палене също се чуваше изтракване от веригата.
Има го и при мен "хрупането" от клапите в колектора, предстои да ги сменя, имах и няколко проблеми с вакуумите - италианския климат и възрастта са си казали думата. Остава ми да сменя venturi тръбичката на вакуумите.
Дебитомера и той дава признаци на умиране - колата работи неравномерно и лошо, в момента в който светне чека, записва грешка за дебитомер и започва да работи иделно, предполагам работи по карти и игнорира данните от дебитомера. Отразява се на разхода обаче осезаемо.
Оставяйки тези проблемчета настрани, съм доволен от колата. За критериите, които имах когато търсех кола, нямаше друга да отговаря по-добре - бензин с газ, висок просвет, надежден автомат, добра возия на асфалт и добро представяне извън пътя. Иска ми се да го вдигна малко и да му сложа по-големи гуми. Предлагат се едни подложки за макферсоните, доставката обаче е проблем.
И последния досаден проблем е свързан с мултимедията - захранването има маса, постоянен + и + след контакт, та плюса след контакт го няма никакъв, бушоните са здрави, мистерия е причината. В краен случай ще пусна сигнал от друг бушон ако не успея да открия причината.'97 Musso 3.2
...
Коментар
-
Грешката -симптом за верига я имам от самото начало . Не съм сменял верига. Дебитомера и клапите смених. Мултимедията ми умря миналия месец, оказа се типичен проблем- първо почна да губи настройки, езикът става италиански,часовникът с два часа назад, еквалайзерът се нулира , после се включва трудно и накрая умира. При мен всичко за три-четири дни. Причината са студени спойки по платката, моята не тръгна след един опит за презапояване, втори не съм правил. Сложих някакво радио, ако не си с Bose тръгва веднага, иначе иска някаква заглушка на оптиката.
Коментар
-
Става, доколкото четох. Ама сложих каквото имах. Между другото правихме втори опит за презапояване, но не ми остава време да пробвам дали има ефект. От оригиналната мултимедия ми липсва основно вградения телефон и това , че бе нея часовникът избързва с ... много. Явно се е сверявал по гпс.
Коментар
-
Не съм, даже сега търся мембрана за PCV клапана. Трябва да профилактирам и изпарителя, че изпуска през вакуумното маркуче- онзи ден гръмна сместа в колектора и се оказа , че изпуска оттам. . Поръчах си комплект мембрани за него, но се колебая дали да го отварям сам,че ме е страх да не се окаже по-сложно от очакваното, или да го дам на газаджия ( много работа имат сега). Тогава видях, че и мембраната на PCV е сцепена. Чак като оправя това ще продължа да ровя бобините ( въпроса ми в съседната тема) ако има нужда.
Коментар
-
Имам някакъв проблем около предния диф . След като в темата за трансмисионни масла GL4 ИЛИ GL5 стана ясно, че им е слабо място реших да го отворим. Механика уж е правил два-три такива, в нета пише, че няма какво да се обърка. След отварянето видяхме износени и наранени лагери, поръчахме КОЙО и го сглоби. При пробата обаче се чува шум - трополене ( като от субуфер), което понякога преминава в по-"металическо " скрибуцане. Всичко това се мени със скоростта И СЪС НАТОВАРВАНЕТО - като подавам газ го има , при плавно движение без газ го няма, при рязко отпускане на газта ( т.е ДВГ да спира колелата) пак го има. Знам, че при такива условия се чува каре по карданите, но в случая не сме пипали там. Ей сега ми се обади механика да ми каже , че пак е отворил дифа и според него няма нищо нередно , освен малко стружки, които МОЖЕ БИ НЕ БИЛ измил добре първия път ( тестът преди да му го върна беше не повече от километър). Гумената опора на задния кардан е тръгнала, но преди отварянето на предния диф не се чуваше нищо, а и сега шумът е определено ОТПРЕД.
Дайте идеи и насоки какво и къде да търсим ! Може ли да са карета на полуоските ? Само те ( и връзката към кардана) са пипани при тази интервенция ...
Коментар
-
Всеки проблем, който ивайло среща, се появява и при мен с някакво закъснение , за което мога само да съм благодарен, че споделя решенията тук. В момента съм с misfire на различни цилиндри и чувам съскане от pcv клапана, та му предстои смяна.
Предния ми диференциал вие откакто съм купил колата, за 30к км няма промяна във виенето, сменях маслото, източеното беше черно и с металически отблясък, купих си 2ра ръка диференциал, чието масло беше жълто, държа си го и още не съм предприел смяна.
Понеже карам по доста лоши пътища и ниви, януари 2023 сменях 4те носача и биалетки отпред, сложих уж Lemforder, ама явно от ментетата, защото в момента 10к км по-късно пак има тропане отпред. Не ми работят бавните и блокажа на централния диф, копчето изобщо не върши нищо сякаш, не съм търсил проблема все още.
Минах от 275/40/20 на 265/60/18 с надеждата да получа по-мека возия, но нямаше разлика особена. Плюса поне е че калниците не изглеждат празни вече.
И за 28 500км средния ми разход е 16.84/100 газ и 0.95/100 бензин ако някой го интересува. От тези километри около 40 процента са селско каране на къси отсечки и лек офроуд по нивите, другите 60 процента са извънградско с неикономичен стил на шофиране.'97 Musso 3.2
...
- 2 likes
Коментар
-
Освен PCV смених и цялата тръба около него, стотина евро май беше от Rosepassion. Смених си мембраните на изпарителя - имаше ефект. След време почна пак да се губи единия цилиндър на газ - оказа се инжектор, смених го. След още месец- два пак същото , този път реших да сменя и шестте , нали са на една възраст. Сега е ОК. Чека свети напоследък за една неработеща ламбда, след катализатора ( няма подгрев и сигналът му е постоянно 0,455 волта) . Чудя се дали да я сменям изобщо , и ако да - дали да не мина тънко с универсална сонда Бош (100лв срещу 250 OEM, не знам дали разликата е само в куплунга ).
Лемфьордера ми се разтрака за около 50 х.км. ( три години ) , и понеже като и сменях се оказа, че чукането не е от тях, а от разтегната верига в раздатката миналия месец върнах стария носач.
За бавните предполагам знаеш, че трябва да е на Р или N , не помня, ама тя колата си казва. При мен беше моторчето на раздатката.
Е, и свещи и бобини естествено.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар