Първоначално публикуван от ивайло
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Купих си Кайен !
Свий
X
-
Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнениеДе да беше така. Нови маркучи, включително именити марки, изкарват година до две. Писнало ми беше на 124-ката. Ама тя поне е с 3 маркуча на кръст, че не са и много завряни.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Тия проблеми възможно ли е да са от инсталация? Кайена не е известен с такива неща серийно, ама съм чувал за отделни екземпляри, дето са страдали от инсталация. Особено ако детството им е минало някъде в по-топлите райони на Италия.Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
Не, данните за вакуума се вземат от МАР (air pressure), a не от MAF(airflow).
Коментар
-
Първоначално публикуван от santaclash Преглед на мнениеТия проблеми възможно ли е да са от инсталация? Кайена не е известен с такива неща серийно, ама съм чувал за отделни екземпляри, дето са страдали от инсталация. Особено ако детството им е минало някъде в по-топлите райони на Италия.Последно редактирано от ивайло; 13-04-20, 20:04.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Двигателист Преглед на мнениеКогато обърне на газ има ли проблеми, или работи добре?
Коментар
-
Имах подобен проблем при Таурег 3,2. Пишеш , че имаш аномалии на спирачния педал. При Таурега (мисля и Порше) има отделна вакуумна електрическа помпа, Вакуума от помпата се използва хем за спирачките хем за управление на клапата ,която движи "клапите" в смукателния тръбопровод,
Коментар
-
Мойта логика беше, че няма как да правиш нещо, свързано с механични интервенции (клещи, ножовка, чук, тесла, кози крак) и след това внезапно да те налазят електронни проблеми в такъв мащаб. Не, че е невъможно, но е малко вероятно.Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.
Коментар
-
Първоначално публикуван от santaclash Преглед на мнениеМойта логика беше, че няма как да правиш нещо, свързано с механични интервенции (клещи, ножовка, чук, тесла, кози крак) и след това внезапно да те налазят електронни проблеми в такъв мащаб. Не, че е невъможно, но е малко вероятно.
Коментар
-
Първоначално публикуван от santaclash Преглед на мнение... внезапно да те налазят електронни проблеми в такъв мащаб. ...Последно редактирано от ивайло; 13-04-20, 21:51.
Коментар
-
Миризмата та на бензин присъства винаги пти неефективен горивен процес. При студен двигател за да получиш необходимата мощност сместа се преобогатява (няма да изпадам в реория ламбда съоъношения и т.н.) Просто ти подсказвам , че Варкома , КТСа Лауча няма да оправят колата. Добрия диагностик тръгва по "бабешкия" метод. Налягания гориво,,,дебит на дюзи ...работа на вакуумната систа , която е много работи най вече при студен двигател сети сам защо...(изходайки от химичния процес , който се извършва и желания краен продукъ в ауспуха, Пък и си провери всички "маси' и веъзки около всмукателя .Дано съм ти бил полезен, а не досаден. Всеки ден се срещам с йкиенти - теоретици .
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар