След като през май отворих двигателя на Санта фе-то за втори път ( първия - превъртели лагери, втория - скъсан колянов вал ) се разтърсих за някакъв заместител. От трънка на трънка накрая свих избора до бензиново СФ, какъв да е Туарег или любимите ми Дискавърита.
Така докато попаднах на едно мнение на Русев , че Кайена е по-добрия Туарег , и съвсем импулсивно преди две-три седмици си го купих от Италия по снимка.
На живо го видях вчера и онзи ден по тъмно. Вече е с номера и , ВНИМАНИЕ - СПРЯН ВРЕМЕННО ОТ ДВИЖЕНИЕ ( или по-точно с ограничение ) защото италианските гуми освен е са летни , се оказаха и под 4 мм. Това само за инфо да го знаете - в КАТ мерят грайфера и ако е под 4мм дават временен талон. Както и да е , аз си взех вчера 17' джанти, във вторник трябва да дойдат и гумите и ще се ходи пак в КАТ за малкия талон.
Колата е с 3,2 бензиновия мотор, има газ. Няколко тампона по носачите са за смяна, светят лампи за АБС и 4х4 . Май не включва коректно заключването на централния диф - на място, на P или N като цъкам превключвателя само веднъж или два пъти се включи ( и с лампичка и с изтракване откъм раздатката) , в повечето случаи не реагира. Възможно е да е клеясал актуатора или да е лош контакт . В понеделник влиза за обслужване и ще го видим.
Това засега - днес ще си го прибера и ако имам още впечатления и въпроси ще пиша.
Първо мисля да му подсигуря фаровете против кражба - освен да ги вържа с проволка отзад има ли друго решение ?
Така докато попаднах на едно мнение на Русев , че Кайена е по-добрия Туарег , и съвсем импулсивно преди две-три седмици си го купих от Италия по снимка.
На живо го видях вчера и онзи ден по тъмно. Вече е с номера и , ВНИМАНИЕ - СПРЯН ВРЕМЕННО ОТ ДВИЖЕНИЕ ( или по-точно с ограничение ) защото италианските гуми освен е са летни , се оказаха и под 4 мм. Това само за инфо да го знаете - в КАТ мерят грайфера и ако е под 4мм дават временен талон. Както и да е , аз си взех вчера 17' джанти, във вторник трябва да дойдат и гумите и ще се ходи пак в КАТ за малкия талон.
Колата е с 3,2 бензиновия мотор, има газ. Няколко тампона по носачите са за смяна, светят лампи за АБС и 4х4 . Май не включва коректно заключването на централния диф - на място, на P или N като цъкам превключвателя само веднъж или два пъти се включи ( и с лампичка и с изтракване откъм раздатката) , в повечето случаи не реагира. Възможно е да е клеясал актуатора или да е лош контакт . В понеделник влиза за обслужване и ще го видим.
Това засега - днес ще си го прибера и ако имам още впечатления и въпроси ще пиша.
Първо мисля да му подсигуря фаровете против кражба - освен да ги вържа с проволка отзад има ли друго решение ?
Коментар