Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой какво направи днес по Фронтерата?

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

    Как 32 лв. за осем тампона GM ви се сториха скъпи? Преигравате вече
    Дори 5 по 8 е повече от 32
    Междудругото не съм патил, но съм чувал, че при свалянето на този тип биелетки почти винаги се късат. Слдедствие от ръждата. Та може да се наложи да ги смениш и тях, ако се счупят при свалянето.

    Коментар


    • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

      Първоначално публикуван от auto_marin Преглед на мнение
      На мен повечето цени височки ми се виждат, такива тампони за ресорите се намират читави и на 5 лв. фленора горния шарнир в еврото го взимах на 20 ина лева (между другото не съм очарован от фленора )и другите цени са високи ама ти си знаеш
      E сега били високи цените ми тия магазини трябва да печелят.
      Николай Георгиев 0+
      тел.0887357722

      Коментар


      • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

        Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
        Как 32 лв. за осем тампона GM ви се сториха скъпи? Преигравате вече
        Дори 5 по 8 е повече от 32
        Междудругото не съм патил, но съм чувал, че при свалянето на този тип биелетки почти винаги се късат. Слдедствие от ръждата. Та може да се наложи да ги смениш и тях, ако се счупят при свалянето.
        32 лева са 4 (не тампона за амортисьорите. Т.е. по 8 лева на тампон (просто парче гума).

        Аз миналата година си взех задни амортисьори за камионче газела и съответно 8 тампона, които ми излязоха 4 лева (по 0.50 лв).
        После от някакъв гаражен магазин си взех тампони за предните (за шпилката) по 2 лв парчето.
        Тампоните за обеците на ресорите могат да се вземат от Лозан. При него цената е доста под 120 лв за комплект от 8 броя.
        Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

        Коментар


        • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

          Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
          Чел съм за побългаряването за въпросните тампони, но нямам никакво свободно време и подходящо място да си играя и ги обработя, а и много е голяма вероятността да не попадна на читави руски тампони, и реших като ще слагам, да са качествени и да не ги мисля дълго време, все пак демонтажа и монтажа на ресьорите са си едни пари и да не е да платя пак при калпави тампони
          Няма нужда от побългаряване. Има си прилични тампони за ресори. Аз скоро бях в бокса при Лозан за нови обици и още няколко "лечебни процедури" по спирачки и окачване. С все труда и материалите ми излезе доста по-евтино, отколкото ти си дал само за части.
          П.П. А "изненадки" ще има вероятно - я спирачни апарати за рециклиране, я обици заварени за втулката или с износени оси.....
          Последно редактирано от kuzdov; 25-03-13, 10:14.
          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
          Неизвестен мъдрец

          Коментар


          • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

            Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
            Чел съм за побългаряването за въпросните тампони, но нямам никакво свободно време и подходящо място да си играя и ги обработя, а и много е голяма вероятността да не попадна на читави руски тампони, и реших като ще слагам, да са качествени и да не ги мисля дълго време, все пак демонтажа и монтажа на ресъорите са си едни пари и да не е да платя пак при калпави тампони
            Споко , Павка . Взел си правилното решение . А и цените хич не са стряскащи спрямо алтернативата за "таралеж в гащите" с преправяници от "парче руска гума" .

            ПС. С Куздов сме писали заедно.
            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

            Коментар


            • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

              Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
              ...Междудругото не съм патил, но съм чувал, че при свалянето на този тип биелетки почти винаги се късат. Слдедствие от ръждата. Та може да се наложи да ги смениш и тях, ако се счупят при свалянето...
              Знам за този проблем, затова ще ги намажа основите обилно с грес, и така ще седят 2 седмици, че 2 броя основи за 100лв общо ме стреснаха...

              Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
              ...П.П. А "изненадки" ще има вероятно - я спирачни апарати за рециклиране, я обици заварени за втулката или с износени оси.....
              Дано да няма много такива изненадки, но ако излезе ще ги правя, и ако всичко мине нормално, да изпитам накрая удоволствието да имам изправна техническа джипка отвсякъде
              Последно редактирано от Еделвайс; 25-03-13, 10:45. Причина: сливане

              Коментар


              • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
                Знам за този проблем, затова ще ги намажа основите обилно с грес, и така ще седят 2 седмици, че 2 броя основи за 100лв общо ме стреснаха...
                А за биалетките при мен оригиналните нещо не карат хич , трошат се като солети та минах на вариант шпилка усилена 10 мм с малко нагаждане за нищо пари проблема се решава
                ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                Коментар


                • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                  Вчера ми светна лампичката за ръчната и се оказа протекло задно цилиндърче, 24лв, нова спирачна течност, че старата май имаше швейцарско потекло/голяма боза изтече/ с едно доливане, педала стана по-мек и спирането доста по-добро, то си пише в дебелите книги да се сменя на две - три години, ама...

                  Коментар


                  • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                    Днес без да има някаква индикация,като повишена температура или спад в налягането на маслото светна лампата на P на маслото. Пътна помощ и в гаража. Изчетох всичко подобен проблем не намерих.Предвид рязкото падане на налягането на маслото,а то си стоеше в картера,отворих маслената помпа-изронени шлици на зъбно колело Всичко това за мотор 2,3ТД
                    Колата е при мен от 8 год масло 10W40,гаражна,топло време в момента на аварията няма форсиране.Просто не мога да си обясня причините шлици с дължина 42 мм да бъдат изронени. Утре ще търся в Експрес или морги.

                    Коментар


                    • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                      За пръв път чувам за подобен проблем при 2,3 ТДИ. Ако са наранени зъбите, вероятно нещо е блокирало помпата. Има вероятност и при блокирал клапан да е правила много високо налягане и от зор да е разбила шлиците (или от масло с много нисък вискозитет, т.е. гъсто). Какво налягане държеше преди това?
                      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                      Неизвестен мъдрец

                      Коментар


                      • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                        Налягането при градско винаги е било малко над червения сектор,но никога лампата не е светвала и при вкл климатик лятото,карам я на 900 мин об. Замерих датчика на 0,8 кг/см2 светва Купените от морга колела също имат износване,но ръба е по-малък( частта която остава незацепена от оста ). Задиране по корпуса няма,петното на зъбните колбела е равномерно
                        Вчера във Варна беше лято,а това се случи при градско каране и обороти не по-високи от1500

                        Коментар


                        • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                          Колега,занеси корпуса на добър шлайфист, и нещата ще се оправят,според мен.Миналата година и на мен ми се случи същата случка,шлайфах капачето макар че нямаше надирания,просто с времето се получават почти незабележими вдлъбнатини.

                          Коментар


                          • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                            Шлайфах капака Помпата сглобена със зъбни колела от морга .Теста за сега успешен. От каргоекспрес ми обявиха цени около 70 лв на колело ,но доставка след месец. По техен каталог -0646540-това с шлиците,0646569-другото.

                            Коментар


                            • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                              При добре загрял двигател стрелката на датчика къде е на скалата, след шлайфането?

                              Коментар


                              • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                                Колега и преди и сега при загрял двигател на 900 оборота стрелката е малко над червения сектор

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X