Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

    Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
    ...
    Защо?
    Щото не мериш, където трябва.
    За да сравниш показанията на таблото с тези от пойнтера, трябва да мериш там, където е датчикът за температура - някъде по главата.
    Това което си измерил е по-ниска от действителната стойност, тъй като охл. течност вече е минала през част от радиатора.
    Ако пък искаш, можеш да измериш температурите на входа и изхода на радиатора и така ще добиеш представа за работата му.
    Опитът с Фронтери ми е относително малък, но ако имат Исузув генезис, не би трябвало да имат никаква склонност към прегряване, дори при сериозни натоварвания.
    Пробвай се на газопровода при Мургаш. Ако не хвърли антифриза - не я мисли. Вискосъединителят, според теста ти с парцала се държи адекватно. Не го заменяй с глупави ел.вентилатори.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

      Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
      Щото не мериш, където трябва.
      За да сравниш показанията на таблото с тези от пойнтера, трябва да мериш там, където е датчикът за температура - някъде по главата.
      Това което си измерил е по-ниска от действителната стойност, тъй като охл. течност вече е минала през част от радиатора.
      Ако пък искаш, можеш да измериш температурите на входа и изхода на радиатора и така ще добиеш представа за работата му.
      Опитът с Фронтери ми е относително малък, но ако имат Исузув генезис, не би трябвало да имат никаква склонност към прегряване, дори при сериозни натоварвания.
      Пробвай се на газопровода при Мургаш. Ако не хвърли антифриза - не я мисли. Вискосъединителят, според теста ти с парцала се държи адекватно. Не го заменяй с глупави ел.вентилатори.
      Е нали точно преминаващият през радиатора въздух втвърдява виското?!? Иначе аз не се опасявам от прегравяне, но това леко заиграване на стрелката, коеро наблюдавам ме изнервя, а и искам да съм 100% сигурен.

      п.п. Точно този мотор е слабо казано с исузув генезис - направо си е исузо.
      п.п. 2 хвърлянето на антифриз не е ли прекалено рисков тест
      В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

      Коментар


      • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

        Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
        Е нали точно преминаващият през радиатора въздух втвърдява виското?!? Иначе аз не се опасявам от прегравяне, но това леко заиграване на стрелката, коеро наблюдавам ме изнервя, а и искам да съм 100% сигурен.

        п.п. 2 хвърлянето на антифриз не е ли прекалено рисков тест
        тия съвети на чужд гръб най-добре се дават или от сорта "карай си бе не го мисли" и после като думне я кутия я гарнитура я и двете и ще настане тишина в темата
        no signature no problems

        Коментар


        • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

          Ееее, никой не казва да се кара докрай с прегрят двигател, който хвърля антифриз.
          Достатъчно е да се натовари сериозно, да му се наложи да се охлажда интензивно, като се внимава за облаци пара от двигателния отсек, и ако се появят-знае се как се процедира.
          И ако на този тест не се появи нещо кой знае колко фрапантно-джипа може да се кара без страх от прегряване.

          Повечето проблеми с охладителната система идват от небрежността на собственика да проверява колко течност има, да профилактира и отстранява забележките... Ако всичко това се прави-почти няма да има прегрети двигатели. То от завода си излиза с достатъчно голям запас за да не се случват изненади по пътя.

          Разбира се-винаги може нещо да се скапе, и трябва да се ремонтира...
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

            Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
            Дa бе нa Фронтиерите рядко се случвaло.Товa е гоуемa немско-японскa уaзкa ,сaмо дето не се троши толковa често кaто тaкaвa!Инaче с рaпидкa труднa рaботa, пробвaно .Вътре във вискосъединителя имa стомaненa демпфер шaйбa и нямa пробивaне с кобaлтовa,нaрезвaх с резбa в aлуминиевaтa стенa нa външния корпус,пробвaх и с рaпидкa и нaкрaя се врътнa нa стугa един нож ,изкормих всичко виско и всичко излишно остaнa сaмо дупкaтa зa болтa в средътъ и вентилaторa ,демек олекотенa яко ,вее тa се пушек вдигa под Фронтиерaтa охлaждa перфектно и си зaгрявa бързо и нормaлно .Тa с рaпидкaтa ден до плaдне и почвa пaк дa си буксувa .Виско зaцепи ли кaкто трябвa при обороти трябвa дa се чувa нaрaвно с двигaтеля,яко фучене ,товa е ,не се ли чувa знaчи е aут!
            Както вече упоменах, решението е евтино - силикон. Не е 20 стинки, два-три лева е. Но пък вече 4 години държи. Вие си сменяйте виско към ел. перки...
            Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

            Коментар


            • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

              Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
              E! по слух по-сериозно ли е да съдиш за с-ето на виското?!? То си имаше няакквъ стандартен тест, ама не мога да се сетя къде го гледах и как се правеше...

              Защо?
              Не го правя само по слух, гледам как реагира виското при продължителна работа на празен ход, ако виското е неизправно, то при продължителна работа на празен ход е въпрос на време да качи стрелката към червения сектор, на Фронти преди да сменя виското, на празен ход почна да не охлажда и да загрява, взех тогава ново виско и заспа, та затова теста с работата на празен ход е достатъчно доказателство за работещо виско.

              Коментар


              • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                ...Силно се съмнявам, че масрафа насаждане на ел. вентилатори може да струва 100 лв!...
                Комплект перки от дизелак - пасват 1:1 на радиатора на V6 - от морга : 110 кинта .
                Тройник за датчика за висока температура - на изхода на двигателя - безплатен . Във фирмата ни имаме достатъчно стругове и електрожени
                Коруба за термостат от Мерцедес- на изхода на радиатора ( щото ориджииналът е заврян на м...та си ) - пак безплатна по горната причина .
                Плюс 2-30 кинта за работа при кварталния майстор и едно реле.
                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                Коментар


                • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                  Първоначално публикуван от Alexfield Преглед на мнение
                  Както вече упоменах, решението е евтино - силикон. Не е 20 стинки, два-три лева е. Но пък вече 4 години държи. Вие си сменяйте виско към ел. перки...
                  Не бе Алекс ,аз не съм сменял виско перка с електрическа.Електрическата е допълнителна отпред пред радиатора,другата е за лятото с отсранено на струг виско ,демек стегаш с болта и забравяш.За зимният сезон слагам една с лабаво буксуващо диско ,дето си върши работа при температури+10до-15-20 градуса и това е,нещата са прости и си работят вече години наред ,това е .Няма датчици ,няма контролери и квото там се сетиш експериментално ,къде работещо ,къде не!Докато си направиш пробите и експериментите ,понякога все си караш на ръба на евентуален ремонт,особено в жегите ,независимо в града или планината ,в планината нещата трябва да са ти сигурни ,щото там авариите са кофти работа,по принцип,ако си сам!
                  Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                  Коментар


                  • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                    Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                    Комплект перки от дизелак - пасват 1:1 на радиатора на V6 - от морга : 110 кинта .
                    Тройник за датчика за висока температура - на изхода на двигателя - безплатен . Във фирмата ни имаме достатъчно стругове и електрожени
                    Коруба за термостат от Мерцедес- на изхода на радиатора ( щото ориджииналът е заврян на м...та си ) - пак безплатна по горната причина .
                    Плюс 2-30 кинта за работа при кварталния майстор и едно реле.
                    Знам, че пасват, но 100-те лева свършват до тях. Май стана като в ония виц, дето жените ни раждали през г@зо

                    Alexfield - това със силикона си признавам, че не го разбрах как става!
                    В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                    Коментар


                    • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                      Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                      Alexfield - това със силикона си признавам, че не го разбрах как става!
                      Отваряш, сменяш силикона, затваряш
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                        Отваряш, сменяш силикона, затваряш
                        Tи като манго за хляба: "Кво толкова - ори, мели, яж!"
                        Този силикон е толкова гъст и лепкав, че не знам как ще се източи докрай за да се премери нужното количество и да се "налее"...или набута, де да знам как. И противно на ширещото се мнение не става по-рядък като се нагрее. Голяма гадост е.

                        Коментар


                        • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                          Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                          Tи като манго за хляба: "Кво толкова - ори, мели, яж!"
                          Този силикон е толкова гъст и лепкав, че не знам как ще се източи докрай за да се премери нужното количество и да се "налее"...или набута, де да знам как. И противно на ширещото се мнение не става по-рядък като се нагрее. Голяма гадост е.
                          А не, това е отговора на въпроса как се прави. Аз лично бих си купил ново от магазина, предвид че вървят по стотина-двеста лева. А и ако не бъркам на фруктиерата не е предвиден да се отваря и трябва малко тнтм.
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                            Тия по 100-на лв. не са като ония дето работят Китайски са и 3 от 5 зацепваха при различна температура с разлика от 10 градуса.
                            Същото е и с китайския радиатор по 240 лв. Единия побра 1.5 литра по-малко, другия половината стоеше студен, решили че няма нужда от вертикални тръбички в края на питата.
                            Та, аз за това съм с оригинален стар радиатор и електрически вентилатори с датчик от Лада и 2 релета с 2 скорости, и друг термостат. Та всеки си решава сам
                            no signature no problems

                            Коментар


                            • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                              Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                              Tи като манго за хляба: "Кво толкова - ори, мели, яж!"
                              Този силикон е толкова гъст и лепкав, че не знам как ще се източи докрай за да се премери нужното количество и да се "налее"...или набута, де да знам как. И противно на ширещото се мнение не става по-рядък като се нагрее. Голяма гадост е.
                              Всъщност трябва да е обратното: на студено да е по-течен, а на топло да е по-гъст и да задържа (увлича) перката.

                              Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                              Знам, че пасват, но 100-те лева свършват до тях. Май стана като в ония виц, дето жените ни раждали през г@зо

                              Alexfield - това със силикона си признавам, че не го разбрах как става!
                              Не съм го правил собственоръчно - признавам си. Просто я купих така. После Ники ми обясни какво е правил:
                              - пробиваш дупка в корпуса на виското и източваш течността.
                              - пълниш със строителен силикон колкото може повече.

                              Резултатът е, че перката почти винаги върти с оборотите на двигателя. Все пак зацепването не е твърдо. При запалване на стартер перката приплъзва и догонва оборотите няколко секунди по-късно като по-този начин не товари стартера. Като дадеш рязко газ, перката догонва оборотите след няколко секунди. Като скочиш във водно препятствие перката се забавя или спира от водата и по този начин се избягва риска от счупване на лопатка. През останалото време върти 1:1 с двигателя.
                              Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                              Коментар


                              • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                                Първоначално публикуван от Alexfield Преглед на мнение
                                Всъщност трябва да е обратното: на студено да е по-течен, а на топло да е по-гъст и да задържа (увлича) перката.
                                Всъщност не - има биметална пластина, която отваря клапан.

                                За цедес е, но всичките са на тоя принцип:
                                http://www.w124performance.com/servi...int/20-310.pdf
                                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X