Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

    Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
    Нормалнa ли е работната температура на този двигател да е твърдо на 80 градуса, на мен толкова ми показва, единствено като минах през един продължителен и стръмен проход, само и тогава видях стрелката да мръдне до 90 градуса и повече не е показвала, мисля че е нормално, и тогава усетих че около тунела на лоста за автоматика е леко топъл, нормално ли е?
    Нормално е. Стига се стяга, карай си и не се филмирай.
    no signature no problems

    Коментар


    • #92
      От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

      Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
      Нормално е. Стига се стяга, карай си и не се филмирай.
      Нали знаеш приказката - Страх лозе пази

      Коментар


      • #93
        От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

        Ако шлосерската работа не е проблем, няма причини за отстъпление. Фитинги бакърени има всякакви, удобни са за всякакви сглобки, лесно се запояват, позволяват лесна модификация на охл.с-ма, може да се избират местата на датчик, че и термостат. За тоците - единствено съобразени релета. След като е правено на много други двигатели (две японки вече не помня колко год са без проблем) бих се замислил единствено ако ми се докаже точно за този двигател, автомобил и комплектация, че не трябва да се прави.
        А тези простотии се правят от името на всички ни.
        Даника
        Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

        Коментар


        • #94
          От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
          ...Още един глас за виското.
          Досега не съм виждал двигател който може да задвижва вискомуфа(надлъжен, зад радиатора) и да е с електрически перки.
          ...
          Аз пък разсъждавах така : тЕя , дето са измислили мотора са му турили виско . Кошницата ми е на 20 години . При това последните 8 години , в мои ръце ( ако се вярва условно на автоджамбазина - макар и приятел , че съм втори собственик ) за това време прегряване на мотора не съм имал . Включително и в моментите на зверска експлоатация .

          ... та когато най накрая виското се предаде си викам : добре де , оригиналното е изкарАло 20 години без проблем за джипчето . Що да преоткривам топлата вода ?!
          И въпреки че не ми е проблем окабеляване , дупчене , датчици , ел перки от ..какъвто там хафтомОбил пасне... взех че си купИх едно ново виско . Легна ми 120 кинта , плюс 2 часа дупене за смяна . Колкото изкара - толко.

          Темата обаче има малко по- друг оттенък . Тя не е "за или против виско муфа/ел. перка" , а за мераклиите , които вече са решили , че неоргиналното непременно ще е по- добро от оригиналното .
          Е лошо няма де .
          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

          Коментар


          • #95
            От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

            Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
            Темата обаче има малко по- друг оттенък . Тя не е "за или против виско муфа/ел. перка" , а за мераклиите , които са решили , че неоргиналното непременно ще е по- добро от оригиналното .
            Е лошо няма де .
            Оригиналното си е добро за целите, които си е поставил производителят. Те често се разминават - къде по-леко, къде по-сериозно, с целите на потребителя.

            Коментар


            • #96
              От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              Оригиналното си е добро за целите, които си е поставил производителят. Те често се разминават - къде по-леко, къде по-сериозно, с целите на потребителя.
              В конкретния случай автора на темата на темата едва ли има по- различни цели от тези , които си е поставил производителя , ама пусти мерак ...
              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

              Коментар


              • #97
                От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                Меракът също е цел.

                Ремонтът с предизвестен резултат понякога също е цел. Менте ел. перка работи МНОГО по-добре от менте виско. И бързо и еднозначно и се поставя диагноза.

                Коментар


                • #98
                  От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  Меракът също е цел.

                  Ремонтът с предизвестен резултат понякога също е цел. Менте ел. перка работи МНОГО по-добре от менте виско. И бързо и еднозначно и се поставя диагноза.
                  Ся , че има ментета - ясно . Но има разлика : менте ел перка не виждам как може да работи. Или е изгорял елмотора (и спира бързо и еднозначно) , или не . Докато виско , което спира да функционира от раз не съм виждал .
                  Но май излизаме от контекста на темата .
                  Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                  Коментар


                  • #99
                    От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                    Прочее:

                    Имам в момента две таратайки с надлъжни двигатели и само ел. перки. Досега не е било да прегреят (поне при мен) а не е да не съм им давал зор в нехарактерна обстановка. За който не знае - таратайките са Рено Еспас Куадра и съм ги вкарвал в каквато си искам кал.

                    Имах Нива, която имаше перка даже без виско (твърдо свързана) и с нея прегряваше на всяко лятно задръстване. Точно както е предвидил производителят. Който пък 25 години след конструирането на модела е премислил компромиса и е сложил нормални ел. перки. Такива сложих и аз и пущинята забрави какво е надясно от 90 градуса.

                    Сега имам УАЗ който също ми е прегрявал на място в горещо време и също има твърдо свързана перка. По-новите версии имат и виско за усложняване на картинката. Само да остане време и го електрифицирам.

                    Да, знам че руските коли са особена категория ама все пак.

                    Тепърва ще гледам как се държи кемперът, който поразително прилича на УАЗ-буханка по конструкция. Само дето е френски (т.е. няма през къде да бръкнеш край двигателя) и дизелов.

                    Коментар


                    • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                      Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                      Ся , че има ментета - ясно .. Докато виско , което спира да функционира от раз не съм виждал .
                      Но май излизаме от контекста на темата .
                      Владо, да не ти се случва да "виждаш" ментетата. Те работят на обратен принцип-когато са студени има съпротивление и увличане,а загреят ли са на "свободен венец".- "Резултатите"(последствията) се отстраняват с много пари и труд.

                      Коментар


                      • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                        Повечето мотори с ел.вентилaтори при коректно рaботещи дaтчици и липсa нa зaтлaчвaния по системaтa,добър термостaт,буквaлно ковaт темперaтурaтa или имaт aмплитуди по 1-2мм. по скaлaтa нa тaблото незaвисимо от aтмосферните условия ,товa от монтьорският опит и кaрaне нa служебни мaшини!
                        Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                        Коментар


                        • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                          Часовника на таблото не показва особено реална температура и на повечето коли е направен да седи в едно положение в широк диапазон. Ако искате да следите какво става се ползват други методи
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                            Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                            Аз пък разсъждавах така : тЕя , дето са измислили мотора са му турили виско.
                            ... та когато най накрая виското се предаде си викам : добре де , оригиналното е изкарАло 20 години без проблем за джипчето . Що да преоткривам топлата вода ?!
                            Освен виско са сложили перка и дифузор. Последните 2 години си карам безгрижно без тия авточасти. Наскоро задря след много газ, ама се беше скъсал и ремъка. Та не ги знам инджинерите какво точно са смятали. Каня се да си сложа и аз една перка, даже съм я приготвил. Ей така, за разкош. Мотора е 200 ТДИ
                            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                            Коментар


                            • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                              Часовника на таблото не показва особено реална температура и на повечето коли е направен да седи в едно положение в широк диапазон. Ако искате да следите какво става се ползват други методи
                              Е дa бе ,мa не бaш .Нa по-стaри мотори диaпaзонa общa aмплитудa е 5гр.+-.,с тaя aмплиудa никогa не можеш дa прегрееш мотор ,нa моторa му трябвa рaботa в критичните режими зa дa се скaпе трaйно и от рaз.Симптомите сa явни,aко ги проспиш си е зa твоя сметкa.Мaксимaлно точни термометри никой не слaгa ,нямa особен смисъл ,стaвa въпрос зa допустими грaници ,които не сa рискови.Единствените рискови сa моторите със светлиннa индикaция при темперaтурен проблем,сещaм се зa Фиaт Добло,светне ли лaмпaтa зa темперaтурa обикновенно е късно и е с последствия.
                              Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                              Коментар


                              • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                                Конкретния случaй при мен зa дa се подсигуря с допълнително охлaждaне е че живея по бaирите.
                                Километър нa първa с леки изкaчвaния. Недобър път-зa първa с мaлко гaз. Редовния номер беше че тъкмо се включвa перкaтa зa охлaждaне и aз изгaсям двигaтеля зaщото съм пред къщи. Нa двa aвтомобилa ми се случвa спирaм пред нaс и докaто се мотaм минутa две из дворa и ми цъфвa дебелия мaркуч след термостaтa. И нa двaтa системaтa беше тaкaвa че нa незaпaлен двг перкaтa не върти. Aко е с виско ще е същaтa рaботa.
                                Sent from my Nokia s fenerche

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X