Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Opel Frontera 3.2 V6

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Re: От: Re: От: Re: Opel Frontera 3.2 V6

    Първоначално публикуван от Daniel Преглед на мнение
    На 2200, разликата от 120 до 140 може би са едни 100 оборота на 7 ма.
    Фронтерата от подписа е на 3500 при тази скорост! Бъди сигурен, че ако можеше да се движи с 2200 при 140 щеше да даде по-добър разход от 9.5!
    Honda XL600LM, 1987
    Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
    Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

    Коментар


    • Re: Opel Frontera 3.2 V6

      По добър може би, но не и на половина. То разхода щеше и да е по малъка ако не изпреварвах с кикдаун.
      Аз за товапитам дали във времето си заслужава дизела.

      Коментар


      • От: Re: От: Re: От: Re: Opel Frontera 3.2 V6

        Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
        Тайната на добрия ти разход се крие в 7 степенния автомат, а не в мотора! Би ли споделил на какви обороти си при 140?
        Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
        Фронтерата от подписа е на 3500 при тази скорост! Бъди сигурен, че ако можеше да се движи с 2200 при 140 щеше да даде по-добър разход от 9.5!
        Да, ама при 140 км/ч и 2200 об/м. този дизел няма да има мощност да преодолява съпротивлението. То ако така ставаше щяха да им слага моторчета по 50 коня и да им наредят по 8 скорости и глей какво става - на 180 1800 оборота и разход 4 л/100
        В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

        Коментар


        • От: Re: Opel Frontera 3.2 V6

          Първоначално публикуван от Daniel Преглед на мнение
          По добър може би, но не и на половина. То разхода щеше и да е по малъка ако не изпреварвах с кикдаун.
          Аз за товапитам дали във времето си заслужава дизела.
          То не зависи от времето, а от километрите
          Иначе при много изминати километри естествено, че дизела ще осигури някаква икономия и по-ниско ТCO...
          В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

          Коментар


          • От: Re: От: Re: От: Re: Opel Frontera 3.2 V6

            Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
            Да, ама при 140 км/ч и 2200 об/м. този дизел няма да има мощност да преодолява съпротивлението. То ако така ставаше щяха да им слага моторчета по 50 коня и да им наредят по 8 скорости и глей какво става - на 180 1800 оборота и разход 4 л/100
            На Пежото ми Експерт 1996 година с 1.6 бензинов мотор 79 к.с. сложих "дълга" пета от Пежо 406 която намали оборотите със 700! Има аеродинамика на панелно жилище, максималната скорост се запази, но шума и разхода паднаха чувствително! Мисля, че дизела ми няма да има никакъв проблем с този 7 степенен автомат, просто те са характерни за по-нови коли, а не съпротивлението е проблема!
            Honda XL600LM, 1987
            Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
            Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

            Коментар


            • От: Opel Frontera 3.2 V6

              Аз па преди време бях замислил да сложа дизелови дифове на бензиновата фронтера и няква бърза скоростна от 3.2-ка но вече нямам никакви нерви да се занимавам с подобни глупости.
              no signature no problems

              Коментар


              • От: Re: От: Re: От: Re: Opel Frontera 3.2 V6

                Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
                На Пежото ми Експерт 1996 година с 1.6 бензинов мотор 79 к.с. сложих "дълга" пета от Пежо 406 която намали оборотите със 700! Има аеродинамика на панелно жилище, максималната скорост се запази, но шума и разхода паднаха чувствително! Мисля, че дизела ми няма да има никакъв проблем с този 7 степенен автомат, просто те са характерни за по-нови коли, а не съпротивлението е проблема!
                Има си физични закони! Сега, ако инжинерите не са сметнали точното съотношение на мощността/съпротивлението/предавателното число е възможно и малко подобрение спрямо първоначалната конфигурация, но само в рамките на мощността на мотора - той е лимитиращият фактор в уравнението!
                В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                Коментар


                • От: Opel Frontera 3.2 V6

                  Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                  Аз па преди време бях замислил да сложа дизелови дифове на бензиновата фронтера и няква бърза скоростна от 3.2-ка но вече нямам никакви нерви да се занимавам с подобни глупости.
                  Е, то нали при мен се получи горе-долу същото: Увеличих размера на гумите от 29-ки на 33-ки, минах от 4.88 на 4.56 диференциали и... спрях да имам 5-та, защото дори не можех да поддържам константна скорост. Иначе по тази логика трябваше да запазя максималната скорост и само да ми падне разхода. Да, ама не
                  Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                  Коментар


                  • От: Re: От: Re: От: Re: Opel Frontera 3.2 V6

                    Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                    Има си физични закони! Сега, ако инжинерите не са сметнали точното съотношение на мощността/съпротивлението/предавателното число е възможно и малко подобрение спрямо първоначалната конфигурация, но само в рамките на мощността на мотора - той е лимитиращият фактор в уравнението!
                    Съгласен съм с теб! Мощността падна чувствително, но просто сега колата ги набира по-бавно тези скорости. Тя си беше и "преокъсена" заради 800 кила потенциален товар които може да носи. Мисълта ми беше, че при скорости до 140 вятъра не е чак такъв фактор и дори такива кубчета се справят, виж от 200 нагоре ми е ясно, че мощността трябва да е х2!
                    Honda XL600LM, 1987
                    Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                    Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

                    Коментар


                    • От: Opel Frontera 3.2 V6

                      Аз също съм на мнение че инженерите са изчислили всички агрегати спрямо съответния двигател, е ако караш с приоритет в гората и искаш повече мощност в ниските, слагаш по-бавни дифове и с комбинация с бавните скорости, ще имаш доволно много мощност, а ако искаш повече да е бегачка, тогава слагаш чип тунинг но само ако е за сметка на екологичните заложени заводски норми в компютъра...

                      В моя случай нищо не искам и няма да пипам, предоволен съм от динамиката и комфорта на Фронтака

                      Коментар


                      • От: Opel Frontera 3.2 V6

                        Колеги, относно автоматика, ако правилно съм разбрал, общото количество масло в ACK е 9 литра, когато сменях маслото, филтъра и гарнитурата, повече от 3 литра не може да се източи, та в тази връзка на колко време или километра да отида да ми сменят още два пъти по 3 литра, масла, филтри, гарнитури и да знам че цялото масло от 9 литра е сменено изцяло, и вече чак при напълно сменено масло на ACK-то, следващата смяна по заводски препоръчани норми трябва да е след 50000км пробег? Или другия вариант е всяка година да сменям маслото, филтъра и гарнитурата и така ще се поддържа с прясно и ново масло?

                        Коментар


                        • От: Opel Frontera 3.2 V6

                          Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
                          Колеги, относно автоматика, ако правилно съм разбрал, общото количество масло в ACK е 9 литра, когато сменях маслото, филтъра и гарнитурата, повече от 3 литра не може да се източи, та в тази връзка на колко време или километра да отида да ми сменят още два пъти по 3 литра, масла, филтри, гарнитури и да знам че цялото масло от 9 литра е сменено изцяло, и вече чак при напълно сменено масло на ACK-то, следващата смяна по заводски препоръчани норми трябва да е след 50000км пробег? Или другия вариант е всяка година да сменям маслото, филтъра и гарнитурата и така ще се поддържа с прясно и ново масло?
                          Отиди където има машина с вакум, там ще ти сменят около 7 литра, 2 литра от турбината могат да се изкарат само ако разглобиш СК и също сипването става по определен начин, надявам се си прочел менюала че след наливане се пали и се редят скоростите след което пак се долива май на запален мотор беше.
                          no signature no problems

                          Коментар


                          • От: Opel Frontera 3.2 V6

                            Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                            Отиди където има машина с вакум, там ще ти сменят около 7 литра, 2 литра от турбината могат да се изкарат само ако разглобиш СК и също сипването става по определен начин, надявам се си прочел менюала че след наливане се пали и се редят скоростите след което пак се долива май на запален мотор беше.
                            Това за запаления мотор и реденото на скоростите след като сипем маслото и т.н. ми е ясно, майстора в сервиза който си ми обслужваше и Фронти, е наясно с автоматика и ми каза за това, просто нямат такава машина и ме посъветва преди есента пак да сменим маслото с 3 литра и така ще се изчисти и смени изцяло, просто исках да разбера дали ако го сменям така всяка година редовно с по 3 литра масло, дали не е лошо като вариант, тъкмо и филтъра ще се сменя редовно, гарнитурата че и самото масло все свежо и ново ще има в ACK-то?

                            Коментар


                            • От: Opel Frontera 3.2 V6

                              Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
                              Това за запаления мотор и реденото на скоростите след като сипем маслото и т.н. ми е ясно, майстора в сервиза който си ми обслужваше и Фронти, е наясно с автоматика и ми каза за това, просто нямат такава машина и ме посъветва преди есента пак да сменим маслото с 3 литра и така ще се изчисти и смени изцяло, просто исках да разбера дали ако го сменям така всяка година редовно с по 3 литра масло, дали не е лошо като вариант, тъкмо и филтъра ще се сменя редовно, гарнитурата че и самото масло все свежо и ново ще има в ACK-то?
                              И как точно ще смениш цялото като сменяваш по 3 литра и винаги имаш 5 от старото?!? Кажи му да откачи изходният маркуч отиващ към охлащащият радиатора и скоростната кутия ще "изплюе" поне още 2-3 литра

                              п.п. 3 литра всъщност нищо не сте източили! предният картер поне източихте ли го? Дори при и "консервативно" източване излизат поне 4-5 литра!
                              В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                              Коментар


                              • От: Opel Frontera 3.2 V6

                                Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                                И как точно ще смениш цялото като сменяваш по 3 литра и винаги имаш 5 от старото?!? Кажи му да откачи изходният маркуч отиващ към охлащащият радиатора и скоростната кутия ще "изплюе" поне още 2-3 литра

                                п.п. 3 литра всъщност нищо не сте източили! предният картер поне източихте ли го? Дори при и "консервативно" източване излизат поне 4-5 литра!
                                3 литра се е източило при свалянето на картера с гарнитурата и филтъра, после при доливане събра 3 литра, като проверката за нивото нa маслото беше при запален двигател, всъщност къде се намира щеката за маслото на ACK, да видя как е в момента като ниво, след като запаля двигателя?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X