Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нов собственик на Нисан терано 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Нов собственик на Нисан терано 2

    Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
    ...Цена смяна масло двг. с въздушен и маслен филтър около 100лв.
    Ъ?!?!? На мен за същата процедура ми взимат между 10 и 20 лв. Да не ходиш в някой "5 звезден VIP" сервиз?
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #62
      От: Нов собственик на Нисан терано 2

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Ъ?!?!? На мен за същата процедура ми взимат между 10 и 20 лв. Да не ходиш в някой "5 звезден VIP" сервиз?
      Може би има предвид с включена цена на филтъра (ите). Аз на всяка смяна сменям всичко (горивен, въздух, маслен и т.н.). Ако цената е със всички филтри - си е толкова.
      Гласът на разума е тих, но не успокоява докато не бъде чут.

      Коментар


      • #63
        От: Нов собственик на Нисан терано 2

        Днес го регистрирах и много му се радвам ,доста се набира като за джип,но установих ,че при пълен десен при включване на предния дефиренциалкато потегля се чува доста остро чукане ,а при пълен ляв пак само ,че като на ламарина бие.Иначе сам доволен има забележки ,но като цяло съм доволен

        Коментар


        • #64
          От: Нов собственик на Нисан терано 2

          Смажи си ограничителите и си прегледай каретата.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #65
            От: Нов собственик на Нисан терано 2

            А може ли някои да ми каже ,има ли осветление в конзолата на парното защото нищо не свети .

            Коментар


            • #66
              От: Нов собственик на Нисан терано 2

              Първоначално публикуван от shoto Преглед на мнение
              че при пълен десен при включване на предния дефиренциалкато потегля се чува доста остро чукане ,а при пълен ляв пак само ,че като на ламарина бие.
              Това друг път на сухо не го прави, защото наистина може да чуеш някой гаден шум на трошене. Няма да е приятно със сигурност.
              Ако все пак не знаеш, 4х4 се включва само на така да се каже хлъзгав терен, на чист асфалт избягвай, особено да правиш пълен ляв и пълен десен завои.

              п.с.
              Да има осветление, просто са ти изгоряли крушките.

              Коментар


              • #67
                От: Нов собственик на Нисан терано 2

                А данеби отпред да си с автоматични хъбове?
                Ако си с такива като включваш предния мост първите няколко метра трябва плавно да тръгваш за да не зацепват с удар.

                Сложи грес там ->.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:HPIM8835.jpg
Прегледи:1
Размер:151.8 КБ
ID:5229083

                Коментар


                • #68
                  От: Нов собственик на Нисан терано 2

                  Колега точно такива като на снимката са, но има на тях сложени маркучета срязани и седи ласкаво и сухо даже се чудехме да несе е скасало нещо ,незнам дали са автоматични но ако ми обясниш само при трагване ли трябва плавно и за какво служат тези хъбове ще съм ти много благодарен.

                  Коментар


                  • #69
                    От: Нов собственик на Нисан терано 2

                    Първоначално публикуван от shoto Преглед на мнение
                    Колега точно такива като на снимката са, но има на тях сложени маркучета срязани и седи ласкаво и сухо даже се чудехме да несе е скасало нещо ,незнам дали са автоматични но ако ми обясниш само при трагване ли трябва плавно и за какво служат тези хъбове ще съм ти много благодарен.
                    Това на снимката не са хъбовете. Това ограденото са ограничителните болтове при завой. Служат за.... ограничаване на завиването. Хъбовете са отвън, под централните апачки на джантата. И фабрично или са автоматични, или нема хъбове, ами на тяхно място има сложена проста капачка и предните гуми са постоянно зацепени за полуоските.

                    А за какво служат хъбовете - предвид че джипката ти е без централен диференциал, и на 4х4 се кара само когато имаш нужда от проходимост, когато си в режим 4х2 (тоест само на заден мост), хъбовете откачат колелата от полуоските (ако са автоматични става от само себе си, като покараш малко, ако ръчни - слизаш и им врътваш копчетата), понеже при режим заден мост няма никакъв смисъл да се въртят предните полуоски, предния диференциал и предния кардан. Само гълтат мощност на халост. Тогава върви с половин идейка по-малко (може и да не го усетиш), и харчи с не до там половин идейка повече (примерно половин до 1 литър на 100км, особено при бързо каране). Е, за да стане тая икономийка, когато не ползваш предния мост, са измислени хъбовете.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #70
                      От: Нов собственик на Нисан терано 2

                      Първоначално публикуван от shoto Преглед на мнение
                      Колега точно такива като на снимката са, но има на тях сложени маркучета срязани и седи ласкаво и сухо даже се чудехме да несе е скасало нещо ,незнам дали са автоматични но ако ми обясниш само при трагване ли трябва плавно и за какво служат тези хъбове ще съм ти много благодарен.
                      На това ограденото му мацни малко грес.Същото такова има зад носача- на него също сложи.
                      Греста не е постоянно решение защото след известно време се отмива, но да речем че аз слагам веднъж на 2 месеца.

                      Ето така изглежда ръчен хъб.За да разбереш дали си с автоматични трябва да свалиш капачката за болтовете на джантата.(ако е алуминиева)
                      Ако отдолу пише "automatic" -автоматичен - ако няма -значи е с постоянно зацепен мост.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:HPIM8812_1.jpg
Прегледи:2
Размер:96.6 КБ
ID:5229320

                      Коментар


                      • #71
                        От: Нов собственик на Нисан терано 2

                        Ами на капачката пише автоматик ..... нещо си там ,явно си е автоматично ,неразбрах много каква им е целта но нали само си става.Имам един въпрос работи ми само оборотомера , датчика на температурата и за нафтата индикатора ,но километража и там колко километра съм минал и малкиа километраж не се вартят,ако може някои да даде савет дали може някои жило да е .И ако някой може да помогне със схема да сменя крушките на конзолата на парното ще съм много благодарен

                        Коментар


                        • #72
                          От: Нов собственик на Нисан терано 2

                          Километража е със жило. Щом не работи, или се е скъсало, или по-вероятно там е пипано и е въртян километража, и или не са го сложили въобще, или са си оставили ръцете. Просто се сменя, ако е скъсано.

                          А за всякакви схеми - погледни в раздел "Сервизни ръководства". Има пълно сервизно ръководство за терано 2, със всички възможни схеми, които някога ще ти потрябват.

                          А за да смениш тия крушки, трябва да демонтираш цялото табло, до колкото помня. Не че е невъзможно, но сам си прецени дали би се хванал с това. Най-гадното в махането на таблото са щипките на кората, дето е под кормилото. Трудно излизат и лесно се чупят. А без да махнеш тая кора, не можеш да махнеш нито километража, нито цялото табло.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #73
                            От: Нов собственик на Нисан терано 2

                            Ще трябва да се опитам поне за километража ,така е много кофти гледах че има 3 болчета на него дано да стане лесно .Мерси все пак.

                            Коментар


                            • #74
                              От: Нов собственик на Нисан терано 2

                              Първоначално публикуван от shoto Преглед на мнение
                              Ще трябва да се опитам поне за километража ,така е много кофти гледах че има 3 болчета на него дано да стане лесно .Мерси все пак.
                              3 болтчета на кое? Ако имаш в предвид тия, дето се виждат над уредите - няма да минеш само с тях. Ще трябва да махаш долната кора. Под горния и грай има още между 2 и 4 болтчета, които държат плстмасата, захлупваща уредите. После вече е лесно - километража се държи към останалото с още няколко болтчета - отвиваш, и го измъкваш напред. Дано причината е в жилото, а да не са скапали самия уред при превъртането.

                              Изобщо, всичко друго е лесно. Само тая кора е проблемна. Някой хубав ден мойта ще я направя с болтчета, понеже така и така 2/3 от щипките са счупени.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #75
                                От: Нов собственик на Нисан терано 2

                                Здравей Колега,
                                За да разглобиш таблото е хубаво преди това да погледнеш техническото описание тук във форума - за обща информация.
                                Иначе развиваш всичко което мислиш че ти пречи, а там където има щипки взимаш една голяма плоска отверка и внимателно подпъхваш - така намалява шанса да счупиш нещо.
                                Успех.
                                П.П.- Моето табло се разпадна точно за 5 мин. , ама аз знам къде и как да го барна ;-)
                                Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
                                Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
                                Opel Campo 3,1 TD '99
                                Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X