След смяната на всички масла ,възд.и горивен филтър и т.н , остана въпроса с маслото на задния диф. Оказа се че предишния собственик не е пипал там и LSD-то си работи перфектно ... препоръчват ми като много добро масло MOTUL специално за дифове с ограничено приплъзване ... моля за съвет ! Имал съм много джипки но, нито една от тях не е била с LSD !!!
Горд собственик на Terano 2 , Исузо Трупър ,Jeep Grand 5.2 !!!
След смяната на всички масла ,възд.и горивен филтър и т.н , остана въпроса с маслото на задния диф. Оказа се че предишния собственик не е пипал там и LSD-то си работи перфектно ... препоръчват ми като много добро масло MOTUL специално за дифове с ограничено приплъзване ... моля за съвет ! Имал съм много джипки но, нито една от тях не е била с LSD !!!
Всяко масло за LSD ще ти свърши работа. Сега, ако искаш да го лигавиш, сипи му синтетика 75W140. Аз съм с такова.
Просто на етикета му трябва да си пише че е за LSD.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Благодаря ти за отговора колега sparkybg , последен въпрос ... гуми Bf goodrich All terrain ta ko 215/75 R15 100S RWL ще станат ли на ориг. джанти ...? Взех си широки , но за зимата от личен опит знам че каквато и да е джипката (имах Range Rower - класик ... имам и ISUZO ) става за сняг само с по-тесни гуми ! Имам си и яко пресечен терен до ранчото (вилата) и при първия по силен дъжд ще тествам как се държи Нисана спрямо гореописаните джипки !
Горд собственик на Terano 2 , Исузо Трупър ,Jeep Grand 5.2 !!!
Благодаря ти за отговора колега sparkybg , последен въпрос ... гуми Bf goodrich All terrain ta ko 215/75 R15 100S RWL ще станат ли на ориг. джанти ...? Взех си широки , но за зимата от личен опит знам че каквато и да е джипката (имах Range Rower - класик ... имам и ISUZO ) става за сняг само с по-тесни гуми ! Имам си и яко пресечен терен до ранчото (вилата) и при първия по силен дъжд ще тествам как се държи Нисана спрямо гореописаните джипки !
Те на джантите ще станат, ама за какво са ти? По-малки са от оригиналния размер, с който и без това тераното изглежда смешно.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
А кой размер гума на 15" максимално може да се сложи без да е бутано по теранато?
31x10.5x15
265/75/15
Влизат повечето но не всички марки и модели, понеже макар и един и същи размер, някои са по-големи от други. Единствения проблем е отпред, с калобраните. Трябва малко да се "клъцнат" от вътрешната страна. Имай в предвид че ако купиш регенерати, те обикновено са с около 1 размер нагоре, спрямо надписа. Например регенерат с надпис 31х10.5х15, де-факто ще са по-близо до 32-ки, отколкото до 31-ци, а често може дори да са по-големи от 32-ки.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Takaaaa...след като обслужих нисанчето и помислих че вече няма какво да пипам , забелязах че и в най - голямата жега стрелката за температурата едва отлепя едва на 5-10 мм от най-долното си положение ! Така че почвам да търся термостат който да отваря по - късно (топъл). Моля за съвет какъв да е и откъде да си намеря читав ?
Горд собственик на Terano 2 , Исузо Трупър ,Jeep Grand 5.2 !!!
Takaaaa...след като обслужих нисанчето и помислих че вече няма какво да пипам , забелязах че и в най - голямата жега стрелката за температурата едва отлепя едва на 5-10 мм от най-долното си положение ! Така че почвам да търся термостат който да отваря по - късно (топъл). Моля за съвет какъв да е и откъде да си намеря читав ?
Сваляш стария, и с него в евро07. Взимаш на по-ниската температура, мисля че беше 82 градуса. Държи се по-добре от оригиналния.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
А термостат има ли?
Или е издънен, питам от злощастен опит не се заяждам.Дано да е проблем с термостата.
Моят много странно , загрява в работна температура много бързо -в момента за около 500м, и стои на няколко мм. от средата независимо колко го тормозя.Явно малкият кръг е наистина много малък.
А термостат има ли?
Или е издънен, питам от злощастен опит не се заяждам.Дано да е проблем с термостата.
Моят много странно , загрява в работна температура много бързо -в момента за около 500м, и стои на няколко мм. от средата независимо колко го тормозя.Явно малкият кръг е наистина много малък.
Мойто беше така, като го взех. Термостата не затваряше. Причината се оказа много, ама наистина много ситни стружки по стеблото на термостата, които явно го бяха блокирали. Термостата е на удобно място и се сменя за минути. Единствената неприятност е че тераното няма пробба за антифриза на радиатора, а трябва да се източат едни 2-3 литра от най-високата част. Аз го правя с двулитрово отрязано шише от кола, фанта, спрайт, подложено под горния маркуч на радиатора. По тоя начин успявам с минимални загуби да източа, да сменя термостата, и да напълня наново. След тая процедура двигателя трябва да се запали да загрее, и после да се остави да изстине, за да си дръпне от казанчето колкото му трябва.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Въпроса ми е конкретно към Sparkybg . Колега , някъде из форума четох че си си чипосал тераното ... може ли малко информация - къде правят интервенцията и колко струва ?
Горд собственик на Terano 2 , Исузо Трупър ,Jeep Grand 5.2 !!!
Коментар