Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нов собственик на Нисан терано 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Нов собственик на Нисан терано 2

    Мерси колега zippel ... а булбари си търся все още ... на море ще идвам чак догодина
    Горд собственик на Terano 2 , Исузо Трупър ,Jeep Grand 5.2 !!!

    Коментар


    • #47
      От: Нов собственик на Нисан терано 2

      Първоначално публикуван от Georgi72 Преглед на мнение
      Мерси колега zippel ... а булбари си търся все още ... на море ще идвам чак догодина
      Стандартните булбари не вършат нищо друго, освен при лек удар вместо да сменяш само броня, евентуално, да сменяш и капак, решетка и прочие нещица, които булбара ще намачка. А и захващането му е пълен ташак.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #48
        От: Нов собственик на Нисан терано 2

        Първоначално публикуван от terano Преглед на мнение
        Зиппел, как варират цените на ролбар-а. Аз от скоро съм горд собственик на едно такова животно Терано 2 2,7 ТДИ СЕ+ (дълга база) и му се кефя доста все още имам някой друг проблем за доискусуряване, но скоро ще влезна в крак и реших да се похваля тук :П
        Не знам, терано. Като го купих от немеца си беше с булбар, така че не съм проучвал.

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Стандартните булбари не вършат нищо друго, освен при лек удар вместо да сменяш само броня, евентуално, да сменяш и капак, решетка и прочие нещица, които булбара ще намачка. А и захващането му е пълен ташак.
        Спарки, може и да си прав, но не знам какво имаш предвид като казваш "стандартни". Понеже не съм много вещ в техническите неща, ако имам път към София (което скоро не ми се е случвало), ще ти се обадя да покараш малко моето. Няколко пъти си ми помагал дистанционно, за ме ще е чест да ми кажеш мнението си лично. Разбира се, ако нямаш нищо напротив.
        Ако някой от компанията мълчи, причините може да са две : Или няма какво да каже или няма на кого да го каже.

        Коментар


        • #49
          От: Нов собственик на Нисан терано 2

          Първоначално публикуван от zippel Преглед на мнение
          Спарки, може и да си прав, но не знам какво имаш предвид като казваш "стандартни". Понеже не съм много вещ в техническите неща, ако имам път към София (което скоро не ми се е случвало), ще ти се обадя да покараш малко моето. Няколко пъти си ми помагал дистанционно, за ме ще е чест да ми кажеш мнението си лично. Разбира се, ако нямаш нищо напротив.
          Под стандартни имам в предвид масовите. А то по принцип булбара като елемент в 99% от случаите носи само проблеми. Не очаквай да свърши някаква реална работа.

          За другото - нямаш грижи.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #50
            От: Нов собственик на Нисан терано 2

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Стандартните булбари не вършат нищо друго, освен при лек удар вместо да сменяш само броня, евентуално, да сменяш и капак, решетка и прочие нещица, които булбара ще намачка. А и захващането му е пълен ташак.
            На мен ми се ще да сложа на първо време ролбар някакви цени можеш ли да кажеш виждал съм за паджерото май варвят около 400-500 лв нови. Но за терано не съм виждал. Имаш ли идея?
            ДА СПРЕМ ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА !!!
            NISSAN Terrano II R20 2,7TDI SE+,2000

            Коментар


            • #51
              От: Нов собственик на Нисан терано 2

              Първоначално публикуван от terano Преглед на мнение
              На мен ми се ще да сложа на първо време ролбар някакви цени можеш ли да кажеш виждал съм за паджерото май варвят около 400-500 лв нови. Но за терано не съм виждал. Имаш ли идея?
              Нямам идея, понеже не съм и търсил. Както казах, според мен са пари на вятъра.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #52
                От: Нов собственик на Нисан терано 2

                Честито и от мен,много безаварйини .
                Форд Маверик 2,4i 12v 1994.

                Коментар


                • #53
                  От: Нов собственик на Нисан терано 2

                  колега кажи ми цена на филтри ремаци и масла по отделно да си направя сметка капарирах едно такова нов сам във форума 2,7 дизел каса база е моито

                  Коментар


                  • #54
                    От: Нов собственик на Нисан терано 2

                    Първоначално публикуван от shoto Преглед на мнение
                    колега кажи ми цена на филтри ремаци и масла по отделно да си направя сметка капарирах едно такова нов сам във форума 2,7 дизел каса база е моито
                    Не продавам ни ремъци, ни масла. А мойте са сменяни преди 2 години, така че и цени не мога да дам, още повече че съвсем не е сигурно че би използвал същите масла като мен, още по-малко че би ги намерил на същите цени.

                    ...това ако въпроса е към мен де.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #55
                      От: Нов собственик на Нисан терано 2

                      Първоначално публикуван от shoto Преглед на мнение
                      колега кажи ми цена на филтри ремаци и масла по отделно да си направя сметка капарирах едно такова нов сам във форума 2,7 дизел каса база е моито
                      Имаш само спомагателни ремъци. Виж колко са, 10-15 лв. на бройка.
                      Последно в Терано-то влезнаха към 11-12л. В скорости и раздатка 75W/90 - към 6-7л. - 20-тина лв/л. Преден диф - 80W/90 - към 2л. - 10-тина лв/л. Заден диф - масло за ЛСД, или 80W/90. - към 3л. За ЛСД-то е към 30лв/л.
                      Това са малко завишени количества и цени (при мен), има и отстъпки.
                      В двигателя колко да е, 7-8л. 10W/40 - 14-15лв/л. Филтър 20-тина лв.
                      Последно редактирано от Аndro 160; 14-11-10, 12:27.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Нов собственик на Нисан терано 2

                        Ето това е отговор ,зарадва ме с цени .Мен ме изплашиха 600 лв ми викат, смяна на масла,ремъци и ролки .А да те запитам ролки не се ли сменят колега ? Много ми хареса иначе колата внос е и мисля ,че си заслужава .

                        Коментар


                        • #57
                          От: Нов собственик на Нисан терано 2

                          Сметнах ги 360 лева по твоите цени тва без труда ,като сложа и него ще хване 500 лв маи ,значи не са ме излъгали за 600 лева ,сметнах литрите масла 12 л +7 л в двигателя ,доста масла наистина

                          Коментар


                          • #58
                            От: Нов собственик на Нисан терано 2

                            Първоначално публикуван от shoto Преглед на мнение
                            ...
                            сметнах литрите масла 12 л +7 л в двигателя ,доста масла наистина
                            Така са камьоните.
                            В повечето сервизи смяната на масла е безплатна. Отделно има по евтини и по скъпи масла. Може и да се работи преоритетно. В смисъл не всичко наведнъж.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Нов собственик на Нисан терано 2

                              Ролки няма. Или поне не помня да има.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #60
                                От: Нов собственик на Нисан терано 2

                                Привет.
                                Ролки няма.Маслата- мотор 7л-аз карам с полусинтетика.Преден диф 1.8; заден 2.8л, раздатка и с.к - в по- горен пост.
                                Искам само да отбележа , че посочените стойности явно са за нов агрегат, никога не заливан с масла.
                                Например-моя мотор събира около 6.5л.Преден диф- събра 1.5л; заден 1.5л и се препълни, т.е текна от пробката.
                                Маслото за задния диф. е особено - задължително да пише, че е за ЛСД.Например SL80w/90 geartex-texaco.Повечето колеги карат с по-гъсто SL 75w/140, което е оправдано ако я експлоатираш повече из гората.Задължително маслата от официален вносител, защото може да дадеш маса пари и да залееш с боклучави течности.За мотор раздатка с.к и преден диф. аз ползвам на ERG.Въздушен филтър на MAN.
                                Цена смяна масло двг. с въздушен и маслен филтър около 100лв.Не го намирам за скъпа поддръжка.Ремъците и те бяха някакви смешни парички 15-тина лева единият /за алтернато и климатик/.Виж филтъра на климатика беше малко по скъп, но не стряскащо.
                                Само за пример на тойота рав 4 2.2 д4д смяна масло без филтър 420лв.
                                Така че от подръжка не се плаши, а и като цяло не се чупят лесно и нямат типчни слабости/освен може би биалетки/.
                                Поздрави и успех с избора.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 4 потребители онлайн. 0 потребители и 4 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X