Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нов собственик на Нисан терано 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нов собственик на Нисан терано 2

    Здравейте колеги ! Днес се сдобих с Нисан Терано 2 - 98 година ,ръчни скорости, 2,7 дизел ... ! Имам няколко въпросчета ...1.Човека от който го взех не е и чувал за LSD... и маслото в дифа е обикновено... Дали е успял да прецака нещата и дали след като го сменя с такова за LSD ще възстановя нормалната работа на дифа ?
    2. двигателя работи добре , набира нормално , но като върна педала на газта и искам да поддържам равномерна скорост има едно леко придърпване ... каква може да е причината ? Това е засега ... иначе джипката ме кефи и задоволява почти всичките ми изисквания - приятно съм изненадан от возията и лекотата с която се движи ... .
    Горд собственик на Terano 2 , Исузо Трупър ,Jeep Grand 5.2 !!!

  • #2
    От: Нов собственик на Нисан терано 2

    А ... ще си сменя аватара ... Рейнджа го продадох !
    Горд собственик на Terano 2 , Исузо Трупър ,Jeep Grand 5.2 !!!

    Коментар


    • #3
      От: Нов собственик на Нисан терано 2

      Дано наистина придърпването да е леко,че при мене на друга марка кола,се оказа електронната ГНП(а и този двигател е с електронна...).

      P.S.Дано не съм прав(нека и спецовете да се изкажат),и да се окаже нещо по задвижването или тампони,ама да си подготвен и за това.
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • #4
        От: Нов собственик на Нисан терано 2

        Да пита " Спарки ", той е спец по "Теранозаври" дизел ......
        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

        Коментар


        • #5
          От: Нов собственик на Нисан терано 2

          Току що заредих климатика ... работи перфектно ... тествах и колко може да вдигне ....пълни километража без проблеми . Сега е ред на тест извън асфалта ... до довечера ще споделя как се е справила на местата където рейнджа минаваше безпроблемно !
          Горд собственик на Terano 2 , Исузо Трупър ,Jeep Grand 5.2 !!!

          Коментар


          • #6
            От: Нов собственик на Нисан терано 2

            Това е машинката ... от аватарчето (най после успях да го смаля достатъчно )
            Последно редактирано от Georgi72; 17-07-10, 13:29.
            Горд собственик на Terano 2 , Исузо Трупър ,Jeep Grand 5.2 !!!

            Коментар


            • #7
              От: Нов собственик на Нисан терано 2

              Честито и от мен, дано те радва дълго време и много безаварийни!

              Коментар


              • #8
                От: Нов собственик на Нисан терано 2

                Ако,не са износени пластините наLSDто мисля че ще се оправи.Еи и честито и много безаварийни километри!
                Форд Маверик 2,4i 12v 1994.

                Коментар


                • #9
                  От: Нов собственик на Нисан терано 2

                  Честито. Първото което трябва да направиш е качественно обслужване. За теб въздушния и горивния филтър са от изключителна важност и трябва да си замениш своевременно.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Нов собственик на Нисан терано 2

                    Благодаря ви колеги ... досега не съм имал дизел и се чудя как да сменя възд. филтър (къде се намира?) . Горивния го видях и ще го сменя (нямам специализиран сервиз наблизо ) но хората които ще ми сменят маслата казаха че горивния не бил проблем !
                    Горд собственик на Terano 2 , Исузо Трупър ,Jeep Grand 5.2 !!!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Нов собственик на Нисан терано 2

                      Честито и много безаварийни километри!
                      TERANO II 2.7 TD 95г, MURANO 3.5 06г, ML W164 320 cdi 2010г.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Нов собственик на Нисан терано 2

                        Честито.

                        Сменяй всички масла и всички филтри, термостата (ако имаш и най-малкото съмнение в него) и антифриза. Ако пластините на задния са заминали, по моргите има купища такива дифове, понеже задните теранови практически не се трошат. Задължително си регулирай клапаните. Регулират се на горещ двигател, всичките с хлабина 0.25.

                        Помпата не е електронна. Електрическа е. Сипи му някоя и друга добавка. Покарай. После изгори 1-2 резервоара с по половин литър двутактово масло на резервоар. Може и да се оправи от самосебе си.

                        Пък ако имаш ходене към София с него - прати едно лично. Ще му ударя едно кръгче и ще ти кажа дали има нещо. Едно че ще ми е шестото или седмото терано, което пробвам, и друго че му знам и кътните зъбки вече. Пък и диагностика ще му пуснем, ей-така да видим кое-как работи. Ще ти струва някоя студена бира при подходящ момент.

                        При нормална експлоатация двигателя ще ти се отплати с надеждност и безаварийност. Всичко е чугун. Долен вал. Зъбни ангренажни колела. Без хидравлични повдигачи и прочие нововъведения. Абсолютна класика в жанра, при това с една от най-простите и надеждни електронно управляеми дизелови горивни помпи, пак да повторя - без грам електроника вътре, освен 1-2 датчика.
                        Последно редактирано от sparkybg; 17-07-10, 23:38.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Нов собственик на Нисан терано 2

                          Така де,електронна/електрическа,ясно е за какво става дума.
                          Страдат ли от неизправности в нея тия двигатели?
                          И аз изгорих няколко резервоара с добавено масло,на колата,ама така и не се оправи,та смених ГНП-то.
                          Дано в случая не става въпрос за такъв проблем.
                          Добре е да го види човек като теб,който има опит с модела.

                          P.S.Нищо чудно,до някой ден и аз да почна да те тормозя с въпроси за тоя модел(или по-скоро за предишния,без електрониката).
                          Последно редактирано от cecoa1; 17-07-10, 23:51.
                          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                          Коментар


                          • #14
                            От: Нов собственик на Нисан терано 2

                            Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                            Така де,електронна/електрическа,ясно е за какво става дума.
                            Страдат ли от неизправности в нея тия двигатели?
                            И аз изгорих няколко резервоара с добавено масло,на колата,ама така и не се оправи,та смених ГНП-то.
                            Дано в случая не става въпрос за такъв проблем.
                            Добре е да го види човек като теб,който има опит с модела.
                            Не, не е ясно. В тая има само датчици и соленоиди (датчик за температура на горивото и датчик за позицията на контролната муфа за количеството + 2 клапана - за авансатора и количеството). Това е и единствената разлика между тая помпа и класическата чисто механична. А механично дори е по-проста, понеже няма турбо компенсация и още други джаджи, например заради EGR-а.

                            В друг вид помпи вътре е набутана и още куп електроника, която и всъщност най-често дава фира.

                            Не, не съм чул за масови и/или еднотипни проблеми с помпата, а съм се ровил доста. Проблеми с тая помпа са по-скоро изключение, а и цяла работеща помпа може да се купи от английския eBay сравнително евтино. По-масови проблеми са с "умната" дюза и дебитомера. И двете се намират по магазините, а 2-3 колеги споменаха и за хора, дето рециклират умната дюза и дори дават гаранция. Дебитомера се намира нов, оригинален, за около 250-300лв. Но това пак не са чести проблеми, а просто когато се появи проблем, най-често е от тия два компонента.

                            ...а и в случая, въпросното "придърпване" може да се дължи просто на спъхнати пръжини на феродовия диск, например.
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • #15
                              Благодаря ви за вниманието ! Придърпването е било чисто субективно (карах с чехли и май не съм бил свикнал на педала на газта) . Много се кефя на машинката и от ден на ден и ставам заклет почитател ! А за LSD - то на дифа как да позная дали работи ? Класическото окантарване (една предна и една задна гума в-у канавка и т.н ) ще покаже ли нещо ?

                              А и да не забравя ... трябва ли да давам назад след като съм бил на 4x4 за да изключат хъбовете ?
                              Последно редактирано от Чавдар (V93); 18-07-10, 21:18.
                              Горд собственик на Terano 2 , Исузо Трупър ,Jeep Grand 5.2 !!!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X