Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Terrano full-time или part-time 4x4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Terrano full-time или part-time 4x4

    Първоначално публикуван от jamiemirror Преглед на мнение
    Бързаш. Първо смени маслото, после ще го мислим и останалото.
    Освен цената на самите пластини имаш и труд и то доста, евентуално и лагери.
    Започни от лесното - и евтиното.
    мм, така е. Поне издирих доста материал по въпроса. Ето, и руска тема излезе.

    Коментар


    • До: Terrano full-time или part-time 4x4

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Прочети пак какво съм написал, ама мислейки. После си купи джипка с автоматични хъбове, вкарай я няколко пъти в голямата кал, и като цъфне автоматичния хъб (ако имаш късмет, щото понякога цъфва предния диф), може да ми се обадиш да ти кажа от къде да си вземеш най-бързо ръчни (или преден диф де - и тях знам къде ги продават)

      А 4L и блокаж нямат нищо общо. Блокаж се пуска отделно и далеч не всяка джипка го има, а по-скоро 80% от джипките го нямат. LSD-то е друго, и не е блокаж, и си е "пуснато" постоянно.

      При завой има разлика между оборотите на предния и задниа мост, освен между лява и дясна гума на всеки мост. Това значи товар върху трансмисията, при това не малък, ако сцеплението е добро. А като изключиш от скорост и оставиш по инерция, джипката започва да спира, все едно си натиснал спирачка. Цялото това усилие го поема трансмисията, или по-точно всичко от раздатката нататък.
      Колега можеш ли да ми кажеш от каде да си взема ръчни хъбове.Скоро си купих Терано 2,4 и искам да сменя автоматичните.Колко струват?
      тел.0879292900 Калин Костадинов

      Коментар


      • До: Terrano full-time или part-time 4x4

        Първоначално публикуван от катерано Преглед на мнение
        Колега можеш ли да ми кажеш от каде да си взема ръчни хъбове.Скоро си купих Терано 2,4 и искам да сменя автоматичните.Колко струват?
        Погледни и тая тема:
        http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...27#post1161927

        Кажи речи всички фирми, внасящи offroad аксесоари ги продават.

        Ако няма налични, тук има: www.milneroffroad.com Мойте са купуваки от там.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • До: Terrano full-time или part-time 4x4

          Да добавя и аз малко инфо към темата
          http://www.nissan-4x4.ru/Razdeluy/Te...opencat=147090

          Може и да съм пропуснал но не видях да се споменава един от ефектите на LSD дифа а именно стремежа при движение по диагонал на наклонен и хлъзгав терен / например катерейки по заснежен склон / да те "изправи" фронтално срещу наклона. Това може да ти изграе лоша шега в някакъв момент ако ти предстой да изкачиш по-стръмен терен и фронтално не е възможно.
          Terrano II R20 TD27Ti

          Коментар


          • До: Terrano full-time или part-time 4x4

            Първоначално публикуван от hr.zlatarev Преглед на мнение
            Да добавя и аз малко инфо към темата
            http://www.nissan-4x4.ru/Razdeluy/Te...opencat=147090

            Може и да съм пропуснал но не видях да се споменава един от ефектите на LSD дифа а именно стремежа при движение по диагонал на наклонен и хлъзгав терен / например катерейки по заснежен склон / да те "изправи" фронтално срещу наклона. Това може да ти изграе лоша шега в някакъв момент ако ти предстой да изкачиш по-стръмен терен и фронтално не е възможно.
            Ефекта е споменаван сигурно хиляди пъти из форума.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • До: Terrano full-time или part-time 4x4

              Точно тук /във форума/ прочетох всичко за 4х4, LSD диф и т.н. вкл. и линка към руския форум, който пуснах. Извинявам се ако спамя но уважих желанието на jja да събере максимум информация за Тераното си. Знам каква тръпка е да научаваш повече за възможностите на колата си пък и после да "се пробваш" на терена. Затова съм благодарен на всички съфорумници, които не ги мързи и споделят знанията си с нас - по-начинаещите.
              Terrano II R20 TD27Ti

              Коментар


              • От: Terrano full-time или part-time 4x4

                Да налея малко масло в спора за разхода в по-предишни мнения. Смесен разход на 2.7ТДИ, късо, без икономии (извънградското обикновено е с над 100, а когато може и със 130), след засиачния на 3 пълни резервоара, от гърло до гърло, ни повече, ни по-малко от 12/100. Това с кални гуми 31/10.5/15. Извънградската част е София-Драгичево (и по Е79, и през Владая) и София - Драговищица (близо до Костинброд). Демек, извънградско е, ама с едно на ум.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • От: Terrano full-time или part-time 4x4

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Да налея малко масло в спора за разхода в по-предишни мнения. Смесен разход на 2.7ТДИ, късо, без икономии (извънградското обикновено е с над 100, а когато може и със 130), след засиачния на 3 пълни резервоара, от гърло до гърло, ни повече, ни по-малко от 12/100. Това с кални гуми 31/10.5/15. Извънградската част е София-Драгичево (и по Е79, и през Владая) и София - Драговищица (близо до Костинброд). Демек, извънградско е, ама с едно на ум.
                  Много, бе Спарки. Това заради гумите ли е? Ти самият си споделял, че твоето (дълга база) прави чисто извънградско някъде около 9 - 9.5. Верно, има и разлика между 100 и 130 км/ч., но чак пък толкова?...
                  Ако някой от компанията мълчи, причините може да са две : Или няма какво да каже или няма на кого да го каже.

                  Коментар


                  • От: Terrano full-time или part-time 4x4

                    Първоначално публикуван от zippel Преглед на мнение
                    Много, бе Спарки. Това заради гумите ли е? Ти самият си споделял, че твоето (дълга база) прави чисто извънградско някъде около 9 - 9.5. Верно, има и разлика между 100 и 130 км/ч., но чак пък толкова?...
                    С оригиналните асфалтови гуми и каране със 100-110 даваше 9-9.5 с пуснат климатик (по скоростомер показва повече, ама при 130 по скоростомер, с оригиналните гуми, реалната скорост е около 110-115).

                    ...и моето е къса база. При това каране с тая скорост и тоя двигател, си е напълно нормален разход, според мен. горе-долу толкова харчи и по магистралата със 130. Ако го карам с 90-100км/ч сигурно ще харчи под 10. Високата скорост влиае сериозно на разхода, особено на джипка с практически никаква аеродинамика. Затова и на 140-145 му е предела - въздушното съпротивление му гълта силиците. Големите и рошави гуми - още повече, А това че е вдигнато - още повече.

                    130 (реални, по GPS) държи безгрижно. До 140 все пак има някаква динамика, а от там нагоре все още набира, но му се вдигат оборотите и започва да се мъчи, а и не е правено за тия скорости. При нашите пътища с над 140 става някак тегаво за каране. Няма я лекотата и доброто поведение, както при 120-130. Реагира някак по-лошо на пътните неравности.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • От: Terrano full-time или part-time 4x4

                      Така е, високата скорост влияе на разхода. Доколкото си спомням скоростта участваше на квадрат, а не линейно във формулата за съпротивлението на въздуха. С други думи ако скоростта се увеличи с 10%, съпротивлението ще се увеличи с повече от 10% Но в края на краищата тези джипки не са правени за високи скорости, а за нещо друго. Да, ама до другото все пак трябва да се отиде. А понякога то е на 300 км от къщи. Така, че отново всеизвестното правило : няма пълно щастие...
                      Ако някой от компанията мълчи, причините може да са две : Или няма какво да каже или няма на кого да го каже.

                      Коментар


                      • От: Terrano full-time или part-time 4x4

                        Първоначално публикуван от zippel Преглед на мнение
                        Така е, високата скорост влияе на разхода. Доколкото си спомням скоростта участваше на квадрат, а не линейно във формулата за съпротивлението на въздуха. С други думи ако скоростта се увеличи с 10%, съпротивлението ще се увеличи с повече от 10% Но в края на краищата тези джипки не са правени за високи скорости, а за нещо друго. Да, ама до другото все пак трябва да се отиде. А понякога то е на 300 км от къщи. Така, че отново всеизвестното правило : няма пълно щастие...
                        Що да няма бре. Аз си го карам редовно със 130-140. Разликата е 6/8лв на 100км между това, и карането с 90-100. На тия скорости си се държи добре, и не прегрява дори в жегите и с пуснат климатик. Хем върви достатъчно за дълго пътуване, хем имам свободата ако дойде случай да се гмурна в някой сокак, хем има и климатик, хем побира достатъчно за нуждите ми багаж, а ако реша мога да му стъкмя и един багажник отгоре. Не съм палаткаджия и рибар, че да мъкна половината покъщнина от вкъщи.

                        ...пък в крайна сметка има и ремаркета, ако стане нужда. Ще ги дърпа като бръмбар сламка.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • От: Terrano full-time или part-time 4x4

                          Хм, какво да ти кажа, нямам забележки към отиването "дотам". И багаж взема, и хора и комфортно се пътува. Единствено скоростта. При 90-100 машината е спокойна, безшумна и се пътува спокойно. При 110-120 става малко по-шумно, но не чак толкова. Почти не го практикувам извън магистрала, защото предпочитам да не се натоварвам като карам, а да си почивам. При 130 вече усещам, че на двигателя не му е много хубаво, а при 140 направо си реве. Не загрява и не трепва на пътя, но на самия мен не ми е комфортно. Най-вече заради шума. Вдигал съм максималлно 150 и веднага отнех газта. Пък и два тона засилени със 150... малко страшничко ми се видя.
                          Но в никакъв случй не се оплаквам. Обикновено с джипката пътувам когато не бързам. Тогава дали караш със 130 или със 100 не е чак токова съществено. Така или иначе си разглеждаш наоколо, спираш на кафе и т.н. Ако трябва да бързам от А до В ползвам Голфчето. Пък и по-евтино излиза...
                          Ако някой от компанията мълчи, причините може да са две : Или няма какво да каже или няма на кого да го каже.

                          Коментар


                          • От: Terrano full-time или part-time 4x4

                            И аз да се включа в темата- моя Нисан терано 2 2002 дълга база 2.7тди на дълго даде 7.5-8л/100 като скороста беше средно 90-100км/ч измерено по пътя за сандански.Относно скороста на правия участък след дупница вдигна (за да го пробвам )150-160 и можеше още,но аз не съм привърженик на тия скорости.За мен нисанчето е перфектно и повече не мога да искам от него.

                            Коментар


                            • От: Terrano full-time или part-time 4x4

                              Първоначално публикуван от masagero Преглед на мнение
                              И аз да се включа в темата- моя Нисан терано 2 2002 дълга база 2.7тди на дълго даде 7.5-8л/100 като скороста беше средно 90-100км/ч измерено по пътя за сандански.Относно скороста на правия участък след дупница вдигна (за да го пробвам )150-160 и можеше още,но аз не съм привърженик на тия скорости.За мен нисанчето е перфектно и повече не мога да искам от него.
                              Пробега ти е бил тоя. Скоростта обаче - с 15% надолу. При 160 си карал реално с около 140. Ако искаш провери по GPS, и сам ще се убедиш.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • От: Terrano full-time или part-time 4x4

                                Спарки знам за разликата в показанията и казвам реалните скорости,но това не толкова от значение.ААА исках да те питам нещо:Газих доста вода в продължение на около 30-40км(много валеше като изведро и пътя беше река) и като минах кофти участъка придърпа на 2пъти светна лампичката за проблем в двигателя(все едно влизаше въздух в помпата за гориво) и след 1-2км всичко се нормализира лампичката изгасна.Имаш ли идея от какво може да бъде?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X