Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Terrano full-time или part-time 4x4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Terrano full-time или part-time 4x4

    Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
    ...
    Грешиш за ЛСД-то. То е блокиран при движение по права, и се отблокирва при различни ъглови натоварвания. Няма никаква връзка с раздатка/демултипликатора.
    ..
    Пак ще спорим май
    LSD при движение на право си е като отворен диф, защото няма разлика в оборотите на движение на гумите.
    И какво означава ъглови натоварвания?
    Both side gears spin with the cage when both wheels are moving at the same speed, and the clutches aren't really needed -- the only time the clutches step in is when something happens to make one wheel spin faster than the other, as in a turn. The clutches fight this behavior, wanting both wheels to go the same speed. If one wheel wants to spin faster than the other, it must first overpower the clutch. The stiffness of the springs combined with the friction of the clutch determine how much torque it takes to overpower it.
    http://www.howstuffworks.com/differential4.htm
    Грандоман WJ 3.1 QD

    Коментар


    • #62
      До: Terrano full-time или part-time 4x4

      Говори си, не ми пречиш.....

      ПС. Преведи английския текст, че тоя език, най-вече техническия не е от най-силните ми страни......
      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

      Коментар


      • #63
        До: Terrano full-time или part-time 4x4

        С 2 думи пише ( както е и в действителност ) че когато се движиш направо, фрикционните дискове не действат, и дифа е отворен. Действат при завой или някаква промяна в оборотите на едното от колалата.
        no signature no problems

        Коментар


        • #64
          До: Terrano full-time или part-time 4x4

          Първоначално публикуван от buysell Преглед на мнение
          Пак ще спорим май
          LSD при движение на право си е като отворен диф, защото няма разлика в оборотите на движение на гумите.
          И какво означава ъглови натоварвания?

          http://www.howstuffworks.com/differential4.htm
          Всъщност има го и тоя момент. При движение направо стои малко като спечена резба да речем, като залепен, като при някакво натварване започва да отцепва. Ако освободиш от скорост, вдигнеш едното колело във въздуха, и опиташ с подходящ лост да го завъртиш, ще го усетиш. Приплъзва изведнъж, понякога. После започва да приплъзва мазно. Като го оставиш за малко, и после опиташ отново - пак същото. Все едно дисковете залепват един за друг, и после за да приплъзне трябва да ги отлепиш.

          Аз дори мислех че конкретния диф не е с правилното масло, но и след смяната му с гарантирано правилното, пак се държи така. А си е най-обикновен LSD с дискове. Никаква екзотика.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #65
            До: Terrano full-time или part-time 4x4

            Убуву де..... Да пише каквото си иска, аз си знам моюту
            Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
            Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

            Коментар


            • #66
              До: Terrano full-time или part-time 4x4

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Всъщност има го и тоя момент. При движение направо стои малко като спечена резба да речем, като залепен, като при някакво натварване започва да отцепва. Ако освободиш от скорост, вдигнеш едното колело във въздуха, и опиташ с подходящ лост да го завъртиш, ще го усетиш. Приплъзва изведнъж, понякога. После започва да приплъзва мазно. Като го оставиш за малко, и после опиташ отново - пак същото. Все едно дисковете залепват един за друг, и после за да приплъзне трябва да ги отлепиш.

              Аз дори мислех че конкретния диф не е с правилното масло, но и след смяната му с гарантирано правилното, пак се държи така. А си е най-обикновен LSD с дискове. Никаква екзотика.
              Това вероятно е направено при завиване, когато разликата в оборотите е малка да действа като отворен диф ... При Гранда си зацепва направо.
              Грандоман WJ 3.1 QD

              Коментар


              • #67
                До: Terrano full-time или part-time 4x4

                Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                Убуву де..... Да пише каквото си иска, аз си знам моюту
                Ето тука има и на БГ малко инфо - http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=87567

                Аз не мога да разбера какво означава ъглови натоварвания, не се заяждам, просто в случая не мога да си го обясня, а при търсене в гугъл не ми помага много
                Грандоман WJ 3.1 QD

                Коментар


                • #68
                  До: Terrano full-time или part-time 4x4

                  Първоначално публикуван от buysell Преглед на мнение
                  Това вероятно е направено при завиване, когато разликата в оборотите е малка да действа като отворен диф ... При Гранда си зацепва направо.
                  Точно обратното - действа като затворен диф. За да отвори, тоест приплъзне, му трябва някакво разликово натоварване в сцеплението на двете колела, в моя случай някавъ въртящ момент на вдигантото. Под него си стои като напълно блокирал - все едно си си забравил ръчната спирачка дръпната повече време, и тя е залепнала - трябва и някакво натоварване, за да отлепи.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #69
                    До: Terrano full-time или part-time 4x4

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Точно обратното - действа като затворен диф. За да отвори, тоест приплъзне, му трябва някакво разликово натоварване в сцеплението на двете колела, в моя случай някавъ въртящ момент на вдигантото. Под него си стои като напълно блокирал - все едно си си забравил ръчната спирачка дръпната повече време, и тя е залепнала - трябва и някакво натоварване, за да отлепи.
                    Не съм разбрал правилно. Помислих, че в началото приплъзва и след това затяга яко. Моя грешка
                    Грандоман WJ 3.1 QD

                    Коментар


                    • #70
                      До: Terrano full-time или part-time 4x4

                      А ъглово натоварване = въртящ момент. В случая трябва разлика във въртящите моменти на двете полуоски/колела. Та над някакво ниво на тая разлика, дисковете приплъзват. Тя така им се мери и работоспособността. Поне един от начините де.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • #71
                        До: Terrano full-time или part-time 4x4

                        Знам я темата, следя я от сутринта.... Не знам дали грешката е в превода, или в първоисточника... Или в разбирането на процесси от страната на четещите....


                        Нещото си там през цялото време и то работещо, притискащо и все вършещо нещо....., и за да се "отключи" полуоски трябва да преодолеят нещото или сили коите прилага..... Което се и случва при влизане в завой.


                        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                        Диференциалите с повишено триене (на английски Limited Slip Differential на кратко LSD) са най-често фрикционни, наричат се така защото между планетните зъбни колела (тея в който се забиват полуваловете към гумите) и касетата на диференциала има два диска който са абразивни… при движение направо скоростта на въртене (при идеални пътни условия и еднакви гуми) на двете планетни колела, и касетата, е еднаква… когато автомобила се движи в завой, колелото което е от вътрешната страна на завоя изминава по-малък път следователно скоростта на въртене му е по-малка в сравнение с това от външата страна на завоя. Разликата м/у скоростта на въртене на вътрешното колело и касетата на диференциала е същата каквато е и м/у външното колело и касетата (ако няма приплъзване в гумите) с тая разлика че едната е със знак “-” а другата със знак “+” спрямо скоростта на въртене на касетата!
                        Тогава започва да се появява триене м/у фрикционните дискове (който са със шлици и са неподвижни спрямо планетното колело и полуоската и подвижни спрямо касетата на диференциала) и касетата на диференциала предизвикващо сили който се стремят да изравнят скоростите на въртене на планетите и касетата. Когато едното колело се опитва да увеличи или намали скоростта си (примерно в завой) трябва първо да преодолее силите на триене м/у фрикционните дискове и касетата.
                        Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                        Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                        Коментар


                        • #72
                          До: Terrano full-time или part-time 4x4

                          Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                          Споко, моята е на 245 000 по километраж ( колкото може да му се вярва ) и LSD-то е в идеално състояние. Използвам го постоянно, особено зимата по завоите.
                          А имаш ли опция да се движиш без да го използваш?... (до вчера нищо не знаех, а днес какъв разбирач съм само...)
                          P.S. Май не ти схванах шегата, така ли стана? Ще ми трябва малко мисловна почивка от тази тема...
                          Ако някой от компанията мълчи, причините може да са две : Или няма какво да каже или няма на кого да го каже.

                          Коментар


                          • #73
                            До: Terrano full-time или part-time 4x4

                            Първоначално публикуван от zippel Преглед на мнение
                            А имаш ли опция да се движиш без да го използваш?... (до вчера нищо не знаех, а днес какъв разбирач съм само...)
                            P.S. Май не ти схванах шегата, така ли стана? Ще ми трябва малко мисловна почивка от тази тема...
                            Опция за неизползване няма. На сняг със съвсем малко подаване на газ LSD-то зацепва и джипа поднася много приятно и контролирано с педала на газта. Без LSD трябва да имам още 100-на коня под капака за да стане този номер. Това ми беше шегата.
                            no signature no problems

                            Коментар


                            • #74
                              До: Terrano full-time или part-time 4x4

                              Колеги, сега вече като горе-долу разбрах как стоят нещата с мостове, дифове, блокажи и т.н. може ли някой да ми каже какви са режимите (2(4), H(L) и т.н.) на Патролите и какви заводски блокажи имат. Опитах се да ги нямеря из форума, но не успях (ако все пак има, моля за линк). Знам, че темата е за Терано, но въпросът ми не предполага обсъждане и едва ли е подходящ за нова тема, а и материята е по тази тук.
                              Ако някой от компанията мълчи, причините може да са две : Или няма какво да каже или няма на кого да го каже.

                              Коментар


                              • #75
                                До: Terrano full-time или part-time 4x4

                                Същите режими. Повечето имат на задния диф ръчен, 100% блокаж. Има и с LSD.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X