Теранцето е още в движение и в добро здраве! Не се караше зимата но пролетта получи нова генерация от средата назад както и нов радиатор.
Оказа се, че предишните опити за ауспух са били с грешно Ф, освен че резонатора беше изгнил и запушен:

Изпадна ми гърне от БМВ 7ца, и го адаптирахме:


И за да продължим традицията на преправяне ето как изглежда радиатор от нисан мурано във терано със вентилатор от Ситроен Ц5 и оригиналния кожух на тераното:

(вижда се че ми липсва планката между предните греди–някой я е затрил)
Ясно е че е излишно големичък, ама с тоя двигател по добре да се презастраховам. За 40 секунди стрелката пада от средна позиция до 1/4 при включване на вентилатора. Но трябва да преместя температурната сонда на самия маркуч на радиатора, иначе на колектора й е прекалено "студено". Все още включвам вентилатора принудително с копче.
От тук нататък ще се фокусирам върху самия двигател. Все още не съм изключил вариянта 12V глава със бутала, но въпроса остава къде ще отиде термостата, тъй като при КА двигателите не е на колектора...
Оказа се, че предишните опити за ауспух са били с грешно Ф, освен че резонатора беше изгнил и запушен:
Изпадна ми гърне от БМВ 7ца, и го адаптирахме:
И за да продължим традицията на преправяне ето как изглежда радиатор от нисан мурано във терано със вентилатор от Ситроен Ц5 и оригиналния кожух на тераното:
(вижда се че ми липсва планката между предните греди–някой я е затрил)
Ясно е че е излишно големичък, ама с тоя двигател по добре да се презастраховам. За 40 секунди стрелката пада от средна позиция до 1/4 при включване на вентилатора. Но трябва да преместя температурната сонда на самия маркуч на радиатора, иначе на колектора й е прекалено "студено". Все още включвам вентилатора принудително с копче.
От тук нататък ще се фокусирам върху самия двигател. Все още не съм изключил вариянта 12V глава със бутала, но въпроса остава къде ще отиде термостата, тъй като при КА двигателите не е на колектора...
Коментар