Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Терано 1 2.4 wd21

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

    Както вече ти писах, има цяла тема във форума за японски части, с телефони и всичко останало. Не боли да им звъннеш.
    Но всичко в темата е от преди поне 7 - 8 години. Имам съмнения доколко са актуални телефонните номера. Но ще пробвам, благодаря.

    Коментар


    • #17
      Май разбрах защо са големи ходовете- няма предна стаб. Щанга...
      Прикачени файлове

      Коментар


      • TigerHunter
        TigerHunter коментира
        Редактиране на коментар
        То е имало някога. Ма ти няма да ходиш на рали с него.

    • #18
      Имам предна щанга за единичка, ако решиш. Даже и биалетки може да имам.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #19
        Да ви кажа честно, засега не виждам нужда от щангата. На завоите е ок, а на черно се флексва много добре. На страничен наклон не съм пробвал, ама не го чувствам опасен.

        Коментар


        • #20
          Абе не е ок, но като гледам много държиш да си направиш грешките докато стигнеш до истината. Правил съм пряко сравнение със/без. Скоростта в завой пада с минимум 20км/ч и се клати като пате.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #21
            Идеално ми е така. Допълнителния флекс си струва, но благодаря за загрижеността..
            Днеска малко разходка над Куклен, нищо тежко, с другото терано което карах миналата година. Точно преди месец му правихме главата, още разработваме клапаните.
            Последва фотосесия на двата труженика.
            Прикачени файлове

            Коментар


            • #22
              Днеска смених тампони на компресионния прът. Доста лесна процедура, старите тампони в общи линии ги нямаше, беше на метал положението.
              Смених и един кормилен накрайник, който беше готов да се счупи. Другите шарнири и тампони за щастие са добре.
              Остават втулки на хебела че имат малко луфт, ама не ги намирам при обичайните магазини за части.
              Още едно нещо-и от двете страни лагерите на главините имат луфт, но мисля първо да пробвам да им сменя греста и затегна. Щото са абсолютно тихи и не ми се занимава сега да разглобявам цялата главина..

              ​​​​​
              Прикачени файлове

              Коментар


              • #23
                Първоначално публикуван от nuclear944 Преглед на мнение
                Остават втулки на хебела че имат малко луфт, ама не ги намирам при обичайните магазини за части.

                ​​​​​
                Оня ден сменях - писал съм ти на лични от къде намерих

                Коментар


                • #24
                  Много благодаря, точно това търсех-със семерингите.
                  Днеска притегнах и гресирах главините, резултата е прекрасен. Вече не се опитва да кривне от пътя при всяка неравност. Остана хебела и вече ще се престраша да карам със над 70...
                  Следващ проблем-някой рециклирал ли е успешно спирачната помпа със ремонтен комплект или е загубена кауза?
                  ​​​​​​
                  ​​​​​

                  Коментар


                  • #25
                    Мисля че темата няма особена стойност и нужда от нея така че модераторите ако може да я изтрият...

                    Коментар


                    • TigerHunter
                      TigerHunter коментира
                      Редактиране на коментар
                      Радо, всяка тема е полезна .
                      Не са изчезнали този модел, В Дупница съм засичал поне 2-3.
                      Признавам, че и аз съм ги заглеждал преди години.

                  • #26
                    Има теми за терано един куп. Почти всичко от 2-ката важи и за единица. Моделът е изчезнал поради една проста причина - да намериш неизгнило е като да спечелиш от тотото. То 2-ка едвам се намира вече.

                    И да, рециклирал съм спирачна помпа с комплактче на Frenkit. Няма грижи. Но нямаше изядено по стените на помпата.

                    За главините съм го обяснявал 10-ина пъти из форума, а е описана и в сервизното. Сервизно съм качил и за 1-ка даже. Ако не си спазил процедурата (регулират се с натяг, не като на жигула с луфт), ефекта е краткотраен, ако лагерите са тръгнали, също. Ако са били толкова хлабави че е кривила от пътя, ще те разочаровам, но най-вероятно лагерите са си заминали и много скоро пак ще придобие луфт - черупките са износени на овал. Това се проверява минимум по веднъж годишно, ако искаш да не сменаш лагери. И нормално мнооого лек луфт се появява около 20000км след реглаж, при спазена процедура и лагери в ред.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #27
                      Ами уж са същите със 2ката но със времето откривам все повече разлики, ако ще и малки, но достатъчни за да объркат и затруднят намирането на точните части.
                      Истината е че точно заради факта че почти всички в бг са изгнили, са евтини и ги карат предимно мърлячи на последни издихания, колкото изкара. Има група в фейса конкретно за wd21 в БГ-трагедия е.
                      Има Американски групи за d21 пикап, който е абсолютно същото животно, само че е на ресори отзад. Много ги карат. Там се е предлагал и със модерния KA24 двигател. Всъщност d21 се е произвеждал до 2008 във Мексико и до 2014 във Венецуела, ако може да се вярва на уикипедия.

                      Коментар


                      • #28
                        Спарки, имай предвид че съм си свалил 1300 стр. Ръководство за d21 и wd21. Всичко което правя първо го чета и сверявам. Дори има форум за нисан патфиндер (npora) с който си помагам.

                        ​​​​​​Трябваше да уточня че кривенето от пътя беше преди смяната на кормилен накрайник, двата тампона на шишовете, и накрая лагерите. Реално луфта се усещаше на ръка, но не беше нещо драматично.
                        ​​​​​​Ще видим какво ще стане до лятото със същите. Може и да си прав, но в момента целта ми е да е в движение, а не да сменям всичко от-до наведнъж. Просто няма такъв бюджет.

                        ​​​​​​Иначе, в момента изглежда така, след боядисване на булбара.

                        Ако наистина има интерес ще продължа темата, но нещо не съм убеден..
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                        • #29
                          И едно забавно нещо което си струва да се спомене. Това обяснява невъзможността да сваля разхода и ускорението сравнимо с натоварен запорожец...поредния подарък от предишните собственици..
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                          • #30
                            Това е редовен номер на газаджиите. Предполагаме бил с обикновена газова уредба, не инжекцион.

                            После разправят колко икономичен бил на газ. А то умрял кон.
                            Последно редактирано от sparkybg; 24-01-23, 09:38.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X