Мисля, че го правеха по друга причина. На някои коли, както си караш, освободиш от скорост и пуснеш по инерция - колата гасне. Това на газ. Обяснявха го с твърде голямото количество насрещен въздух. За това ограничаваха въздуха с такива тапи. Тъпо решение, но беше редовна практика при обикновена АГУ.
На мен темата ми е интересна.
Миналата година брат ми ме изненада малко. Той хич не е по джипките. Прибирам се, отварям гаража и един такъв дъртанян ми се хили отвътре - 3.0 V6 инжекцион, ръчни скорости, повдигнат, с кални 31-ци, лебедка, ръчни хъбове... "Брат ми - какво ти става?". Шефът му го пратил да работи на някаква вила на Горското към. с. Белица. Пътя бил лош и му дал джипа да ходи до там. Та много запазен и правен с мерак беше. Направо ми се прииска да си го взема.
На мен темата ми е интересна.
Миналата година брат ми ме изненада малко. Той хич не е по джипките. Прибирам се, отварям гаража и един такъв дъртанян ми се хили отвътре - 3.0 V6 инжекцион, ръчни скорости, повдигнат, с кални 31-ци, лебедка, ръчни хъбове... "Брат ми - какво ти става?". Шефът му го пратил да работи на някаква вила на Горското към. с. Белица. Пътя бил лош и му дал джипа да ходи до там. Та много запазен и правен с мерак беше. Направо ми се прииска да си го взема.
Коментар