И така, най-сетне се сдобих с wd21 след дълго търсене.
Планът ми е бюджетна реставрация, като ще си го карам нонстоп междувременно.
Джипчето не беше палено и мърдано от 2020 януари, и последният гтп беше от 2018г.
Общо взето рамата е отлична без гнило където и да е, но има повърхностна ръжда тук там и трябва да се пипне. От към двигател, кутий и дифове е перфектен, реални 220 хил. Км
Купето е... По различно, има бая дупки по пода с различни размери, включително сервизно прозорче над предния кардан, ако се чудя дали хъбовете са изключили...
Интериора беше кенеф, с течащ люк, мухъл, миши гнезда и напълно затлачена вентилация.
Отвън визуално е.. Плашещо но това си има чар.. Единия фар е залепен накриво за купето и предния номер е пробит и захванат с видии за бронята.
След основно почистване, почти пълна смяна на АГУ-то и куп други неща, вече е караем и за сега няма особени ядове. Всички течности са сменени, и за сега не губи никакви.
В последните дни го разхождаме в района. За сега съм доста впечатлен от проходимостта. Има лек лифт и по широки (275) гуми, мисля че и лсд-то отзад работи. Качва кална нива под наклон, на който едвам минавам пеш.
Имам въпроси, но в следващ пост.. Надявам се е останал някой със старото терано в форума(знам че са сходни с 2ката но все пак).
Планът ми е бюджетна реставрация, като ще си го карам нонстоп междувременно.
Джипчето не беше палено и мърдано от 2020 януари, и последният гтп беше от 2018г.
Общо взето рамата е отлична без гнило където и да е, но има повърхностна ръжда тук там и трябва да се пипне. От към двигател, кутий и дифове е перфектен, реални 220 хил. Км
Купето е... По различно, има бая дупки по пода с различни размери, включително сервизно прозорче над предния кардан, ако се чудя дали хъбовете са изключили...
Интериора беше кенеф, с течащ люк, мухъл, миши гнезда и напълно затлачена вентилация.
Отвън визуално е.. Плашещо но това си има чар.. Единия фар е залепен накриво за купето и предния номер е пробит и захванат с видии за бронята.
След основно почистване, почти пълна смяна на АГУ-то и куп други неща, вече е караем и за сега няма особени ядове. Всички течности са сменени, и за сега не губи никакви.
В последните дни го разхождаме в района. За сега съм доста впечатлен от проходимостта. Има лек лифт и по широки (275) гуми, мисля че и лсд-то отзад работи. Качва кална нива под наклон, на който едвам минавам пеш.
Имам въпроси, но в следващ пост.. Надявам се е останал някой със старото терано в форума(знам че са сходни с 2ката но все пак).
Коментар