Сложили са 275 60 на повдигнат джип защото такива са им изпаднали . На терано 1 може ли да се монтира кормилна кутия от десен волан вместо паразитен хебел ? Сори зя спама
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Терано 1 2.4 wd21
Свий
X
-
Струва ми се, че 265/75R15 ще му дойдат тежички. На асфалт и стръмни баири трудно ще ги върти. Все пак 2.4 е 103 коня и 186 Nm. Аз бих търсил малко по-тясни, но високи гуми. Не знам обаче какви размери има на 15 цола.
Иначе по пътя от Асеновград нагоре нямам никакви грижи. Много добре си стъпва моето. Единствено смолянчани ми се опират, ама те са големи драйвъри.Nissan Terrano 2,7 TDI
Коментар
-
Първоначално публикуван от nissan_1978 Преглед на мнениеДобър размер гуми му идват 225/85R15
Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Лек ъпдейт колкото да крета темата.
Махнах 95% от греста в хъбовете и изглежда че това е било..
Полуоските са сходни с терано 2, просто самият вал е по дебел на 1цата. За оригинални от 1ца ми искат 1/4 от стойността на колата. Та като гледам ще търся от r20.
През големия студ протече яко предния семеринг на коляновия, та го смених, друго не е изкачало.
Двигателя го посабудих със малко въртене на дистрибутора. Жилав е, успява да превърти широките гуми на асфалт. Но за в бъдеще ако свалям главата бих се позамислил да го направя ka 24 хибрид. С глава и бутала.
- 1 like
Коментар
-
И така, много неволи с каретата, докато намеря правилното. Накрая стана, полуоската седи с една идейка по навътре и се наложи изтъняване на зегерката.
Едното каре беше съвсем от скоро със скъсан маншон, та се разминах с почистване и нов грес/маншон.
Вадене на каре/полуоска не е трудно. Разкачих горния шарнир, амортисъора, и завих волана да излезе максимално навън кормилния накрайник.
Семерингите и игловите лагери бяха добре, така че не съм ги пипал. То и докато намеря правилните...
- 1 like
Коментар
-
ПП: Това с изтъняването на зегерката не го разбрах. Тя самата е около 1мм. Какво решава това за полуоската?
-
Дабъл постинг, както винаги заради дабъл клик. Мишката ми ги играе тия понякога....
-
В случая държат форевър, стига да не влиза вода. Дори когато не е с хъбове, а с капачки. И не са трудно намираеми. Доколкото ми е известно на всички теранота без 3.0v6 са еднакви. Мисля че дабе и ма 3.0v6 са същите, просто ме съм 100% сигурен, защото каретата са с малко по-дебела ос.
-
Когато монтирах новото каре в главината, старата зегерка не влизаше във "канала" или там каквото се нарича на шлиците. За една бройка не влезе. Наложи се да я стесня за да кликне. Иначе по всички други размери пасна идеално новото каре.
Спарки, първия път ми бяха дали каре 28 на 27 шлици и въобще дори не влизаше във главината. Може би това е за v6. Замених го- мойте карета са 27 на 27.
Явно вече трябва да ходя със самите части и да сравнявам, щото за пореден път така става.
Предстои ми да правя втулките на паразитния хебел. Да заварявам ли планка или това е само за хеви каране?
Коментар
-
Зегерките са с различни дебелини. Има набор от 5-6 дебелини. Така се регулира аксиалния лъфт на карето в шенкела. Трябва да има поне 2 десети, иначе задира бронзовата втулка отвътре.
Шлиците към хъба винаги са 27. Другите не съм ги броил. На късните 3.0v6 отвора в шенкела и оста на карето са по-големи, но шлиците към хъба са си 27.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Какви са последствията ако няма достатъчно луфт или просто се извади тая зегерка? Че мал шанс да намеря правилната..
-
Kазах ти при малък lуфт какво се случва - задира бронзовата "шайба" или в карето или в шенкела, по-често в шенкела..
И да, трябва да има зегерка.
Но канала на шлицевата ос няма отношение към дебелината на загерката - той винаги е по-широк дори и от най-широката заводска зегерка. Просто се подбира зегерка,която осигурява достатъчно аксиален луфт. При мен едва я вкарах в началото. И после естествено в "най-подходящия" момент взе да върти номера (да издава доста неприятни звуци на 4х4), баш на връщане от майната си със все семейство и котарак вътре, при най-дивашки зимни условия.Последно редактирано от sparkybg; 01-03-23, 20:37.
-
-
Наложи се сваляне на всмукателния колектор.
И тук разбрах защо 2.4 двигател едвам прави 103 коня.
Изключително спънат дизайн на инжекцията. Има общо 4 байпаса между дросела което прави настройката на горивната смес на изпарителя неточна.
Има нещо като отоплителна плочка (mixture heater) която действа като сериозна рестрикция точно след дросела.
Имаше няколко вакумни теча които са невидими ако не се свали инжекцията.
Всичко това означава, че за да работи двигателя на ниски обороти и на празен ход, трябва да се обогати сместа прекомерно . Съответно под товар и обороти сместа е твърде богата и двигателя гори като v8 и не върви достатъчно.
На бензин пък е спънат заради емисиите.
Vg30 двигателя също е със тази инжекция на Hitachi. Също доста малко коне за кубиците- 140.
Нямам големи надежди че ще тръгне на бензин, но ще оставя основните компоненти за по нататъшни опити.
Всички емисионни гадости и фланци ги разкарах.
Да видим как ще е като го сглобя.
- 1 like
Коментар
-
За резултата от преправянето на колектора и дросела.
Много по-устойчив на ниски обороти- полезно когато трябва да се "пълзи" през препятствия.
Вече не прекъсва при рязко подаване на газ. По убедителен на дълги изкачвания на високи обороти.
Но мисля че може още заигравка със запалването.
Важното е че качването до х. Здравец (1200м денивелация от Пловдив) вече става и на 4та предавка.
Почистих що годе колектора и част от блока. Хвърлих и една боя на "тенджерата"..
Разхода е към 15-16 като половината от карането е на 1ва, кал и понякога бавни.
Последно редактирано от nuclear944; 18-03-23, 18:15.
Коментар
-
Разходка над чудните мостове. В една глина за малко да направя сефтето закопаване. Но годините каране без клиренс и двойно помогнаха. И една малка лопата.
Многократно заорах със носачи, диф, и рама.
Много лош момент избрах да тръгна с летни гуми в прясно разкаляна глина.
Накрая се обади зегерката, която не смених със правилната, за 10на минути и спря.
Забелязвам че се събира кал под маншоните на каретата, която като изсъхне се търка в тях. Трябва след тежка кал да се чисти.
Друго не съм правил скоро време. Предстои...
Велика техника.
- 2 likes
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар