Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Терано 1 2.4 wd21

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Сложили са 275 60 на повдигнат джип защото такива са им изпаднали . На терано 1 може ли да се монтира кормилна кутия от десен волан вместо паразитен хебел ? Сори зя спама
    Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

    Коментар


    • #47
      Може, ама трябва да се търси от дясноволанно терано 1, щото дупките са леко разместени.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #48
        Струва ми се, че 265/75R15 ще му дойдат тежички. На асфалт и стръмни баири трудно ще ги върти. Все пак 2.4 е 103 коня и 186 Nm. Аз бих търсил малко по-тясни, но високи гуми. Не знам обаче какви размери има на 15 цола.

        Иначе по пътя от Асеновград нагоре нямам никакви грижи. Много добре си стъпва моето. Единствено смолянчани ми се опират, ама те са големи драйвъри.
        Nissan Terrano 2,7 TDI

        Коментар


        • nuclear944
          nuclear944 коментира
          Редактиране на коментар
          Много са му къси скоростите. Надявам се това да компенсира до някъде. Ако почне да се мъчи, ще му сложа едно компресорче😜.

          Със другата въшка и аз ставам Смолянчанин..
          Но да, убедих се че тераното е със много приятно пътно поведение, когато няма 10см луфт във кормилната уредба.

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Скоростите са му къси, защото му е слаб мотора. Затова и дифовете му са бавни. За да върви добре на това купе му трябват 150 коня. 125 са на ръба като достатъчност.

      • #49
        Добър размер гуми му идват 225/85R15 ,но с този размер предлагат само КАМА. Идват около 31 инча диаметър колкото 265/75R15 ,но по тесни. Но избора е само руски гуми.
        Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

        Коментар


        • #50
          Първоначално публикуван от nissan_1978 Преглед на мнение
          Добър размер гуми му идват 225/85R15
          Предлага ги само Кама, защото и без друго не могат да се карат с някаква смислена скорост по нормален път. Дори да не бяха руско недоразумение, гънат се като говно при всеки завой, освен че и возилото изглежда комично.

          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #51
            Лек ъпдейт колкото да крета темата.
            Махнах 95% от греста в хъбовете и изглежда че това е било..

            Полуоските са сходни с терано 2, просто самият вал е по дебел на 1цата. За оригинални от 1ца ми искат 1/4 от стойността на колата. Та като гледам ще търся от r20.

            ​​​​​​
            През големия студ протече яко предния семеринг на коляновия, та го смених, друго не е изкачало.

            Двигателя го посабудих със малко въртене на дистрибутора. Жилав е, успява да превърти широките гуми на асфалт. Но за в бъдеще ако свалям главата бих се позамислил да го направя ka 24 хибрид. С глава и бутала.

            Коментар


            • #52
              И така, много неволи с каретата, докато намеря правилното. Накрая стана, полуоската седи с една идейка по навътре и се наложи изтъняване на зегерката.
              Едното каре беше съвсем от скоро със скъсан маншон, та се разминах с почистване и нов грес/маншон.

              Вадене на каре/полуоска не е трудно. Разкачих горния шарнир, амортисъора, и завих волана да излезе максимално навън кормилния накрайник.

              Семерингите и игловите лагери бяха добре, така че не съм ги пипал. То и докато намеря правилните...

              ​​​​​​
              Прикачени файлове

              Коментар


              • TigerHunter
                TigerHunter коментира
                Редактиране на коментар
                ПП: Това с изтъняването на зегерката не го разбрах. Тя самата е около 1мм. Какво решава това за полуоската?

              • TigerHunter
                TigerHunter коментира
                Редактиране на коментар
                Дабъл постинг, както винаги заради дабъл клик. Мишката ми ги играе тия понякога....

              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                В случая държат форевър, стига да не влиза вода. Дори когато не е с хъбове, а с капачки. И не са трудно намираеми. Доколкото ми е известно на всички теранота без 3.0v6 са еднакви. Мисля че дабе и ма 3.0v6 са същите, просто ме съм 100% сигурен, защото каретата са с малко по-дебела ос.

            • #53
              Когато монтирах новото каре в главината, старата зегерка не влизаше във "канала" или там каквото се нарича на шлиците. За една бройка не влезе. Наложи се да я стесня за да кликне. Иначе по всички други размери пасна идеално новото каре.

              Спарки, първия път ми бяха дали каре 28 на 27 шлици и въобще дори не влизаше във главината. Може би това е за v6. Замених го- мойте карета са 27 на 27.

              Явно вече трябва да ходя със самите части и да сравнявам, щото за пореден път така става.

              Предстои ми да правя втулките на паразитния хебел. Да заварявам ли планка или това е само за хеви каране?

              ​​​​​​​

              ​​​

              Коментар


              • #54
                Зегерките са с различни дебелини. Има набор от 5-6 дебелини. Така се регулира аксиалния лъфт на карето в шенкела. Трябва да има поне 2 десети, иначе задира бронзовата втулка отвътре.

                Шлиците към хъба винаги са 27. Другите не съм ги броил. На късните 3.0v6 отвора в шенкела и оста на карето са по-големи, но шлиците към хъба са си 27.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • nuclear944
                  nuclear944 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Какви са последствията ако няма достатъчно луфт или просто се извади тая зегерка? Че мал шанс да намеря правилната..

                • nbajani
                  nbajani коментира
                  Редактиране на коментар
                  Зегерка трябва да има. Не се сваля цялото каре а само капачката на хъба. Мериш канала на шлицевата ос , може и с подръчни средства и отиваш някъде където продават крепежни елементи.

                • sparkybg
                  sparkybg коментира
                  Редактиране на коментар
                  Kазах ти при малък lуфт какво се случва - задира бронзовата "шайба" или в карето или в шенкела, по-често в шенкела..

                  И да, трябва да има зегерка.

                  Но канала на шлицевата ос няма отношение към дебелината на загерката - той винаги е по-широк дори и от най-широката заводска зегерка. Просто се подбира зегерка,която осигурява достатъчно аксиален луфт. При мен едва я вкарах в началото. И после естествено в "най-подходящия" момент взе да върти номера (да издава доста неприятни звуци на 4х4), баш на връщане от майната си със все семейство и котарак вътре, при най-дивашки зимни условия.
                  Последно редактирано от sparkybg; 01-03-23, 20:37.

              • #55
                Разходих го днес и го зорих по баира над Марково в калта. Нищо общо - тиха работа на 4х4, а и включването на хъбовете е по гладко.
                Но не намирам 26мм зегерки нещо. Поне по обичайните магазини в Пловдив.

                Прикачени файлове

                Коментар


                • bullet_pk
                  bullet_pk коментира
                  Редактиране на коментар
                  Евроболт, Панчев - провери ли ги?

              • #56
                Наложи се сваляне на всмукателния колектор.

                И тук разбрах защо 2.4 двигател едвам прави 103 коня.
                Изключително спънат дизайн на инжекцията. Има общо 4 байпаса между дросела което прави настройката на горивната смес на изпарителя неточна.
                Има нещо като отоплителна плочка (mixture heater) която действа като сериозна рестрикция точно след дросела.
                Имаше няколко вакумни теча които са невидими ако не се свали инжекцията.

                Всичко това означава, че за да работи двигателя на ниски обороти и на празен ход, трябва да се обогати сместа прекомерно . Съответно под товар и обороти сместа е твърде богата и двигателя гори като v8 и не върви достатъчно.

                На бензин пък е спънат заради емисиите.

                Vg30 двигателя също е със тази инжекция на Hitachi. Също доста малко коне за кубиците- 140.

                Нямам големи надежди че ще тръгне на бензин, но ще оставя основните компоненти за по нататъшни опити.
                Всички емисионни гадости и фланци ги разкарах.

                Да видим как ще е като го сглобя.


                Коментар


                • #57
                  За резултата от преправянето на колектора и дросела.

                  Много по-устойчив на ниски обороти- полезно когато трябва да се "пълзи" през препятствия.
                  Вече не прекъсва при рязко подаване на газ. По убедителен на дълги изкачвания на високи обороти.
                  Но мисля че може още заигравка със запалването.
                  Важното е че качването до х. Здравец (1200м денивелация от Пловдив) вече става и на 4та предавка.

                  Почистих що годе колектора и част от блока. Хвърлих и една боя на "тенджерата"..

                  Разхода е към 15-16 като половината от карането е на 1ва, кал и понякога бавни.


                  Прикачени файлове
                  Последно редактирано от nuclear944; 18-03-23, 18:15.

                  Коментар


                  • #58
                    Голямо браво за труда който влагаш в този ветеран ! Много обичам такива стари доказали се във времето машини... та темата ми е интересна. 🙂👍
                    Който търси , намира !
                    Човекът е човек, когато е на път !

                    Коментар


                    • #59
                      Разходка над чудните мостове. В една глина за малко да направя сефтето закопаване. Но годините каране без клиренс и двойно помогнаха. И една малка лопата.
                      Многократно заорах със носачи, диф, и рама.
                      ​​​​​​Много лош момент избрах да тръгна с летни гуми в прясно разкаляна глина.

                      Накрая се обади зегерката, която не смених със правилната, за 10на минути и спря.

                      Забелязвам че се събира кал под маншоните на каретата, която като изсъхне се търка в тях. Трябва след тежка кал да се чисти.

                      Друго не съм правил скоро време. Предстои...

                      Велика техника.



                      ​​​​​

                      Прикачени файлове

                      Коментар


                      • cnc82
                        cnc82 коментира
                        Редактиране на коментар
                        Благодаря за споделените снкмки и моменти !

                    • #60
                      Малко останаха дето ги ползваме, моя може би още година. Лошо му гние шасито. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20191202_140140.jpg
Прегледи:217
Размер:799.4 КБ
ID:6918356

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X