Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за подгряване на NISSAN Terrano 2.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Въпрос за подгряване на NISSAN Terrano 2.

    Сутринта му вързах един мултицет към свещите. Всичко е като по книга. Просто продължава да грее и след като лампата изгасне. Глупаво, ама факт. То няма лошо в това, но просто при по-ниски температури лампата тярбва да свети по-дълго, нищо повече.

    Няма падове на напрежение - поддържа това на акумулатора, с разлика от 0.05V. Акумулатора е в чудесно здраве - на студено си поддържа 12,5V. при товар от свещите - 11.7.

    Релето се чува как и кога цъка. Просто не бях обърнал внимание.

    nissanterrаno е прав че добър ориентир е изгасването на лампата на AIRBAG-а.

    С две думи: Няма проблем.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      До: Въпрос за подгряване на NISSAN Terrano 2.

      Чак сега виждам темата, но да се включа и аз. И моето Терано е по същия начин, подгрява еднакво при различните температури. От опит установено, че като е по-студено като оставя колата след като загасне лампата за подгряване още няколко секунди пали от раз, та оттам разбрах, че явно продължава да подгрява след като изгасне лампата. Пък и няколко машини с еднакво държание не ме навеждат на мисълта за проблем(освен ако всички не са прецакани). Но щом вече всичко е замерено и аз се поуспокоих, че и мене ме човъркаше, че има нещо не както трябва. Благодаря на колегата sparkybg, че се зае със задачата да ни осветли по въпроса.

      Поздрави!

      Коментар


      • #18
        До: Въпрос за подгряване на NISSAN Terrano 2.

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

        На бившия ми транзит си бях сложик копче вътре. Като припали лекичко, включвам пак свещите. Палеше осезаемо по-лесно и по-бързо спираше да пуши.
        за Ford трудното палене е нещо нормално
        [I][FONT=Comic Sans MS]NISSAN Terrano II R20 2.7TD '93[/FONT][/I]

        Коментар


        • #19
          До: Въпрос за подгряване на NISSAN Terrano 2.

          Първоначално публикуван от flathew Преглед на мнение
          Чак сега виждам темата, но да се включа и аз. И моето Терано е по същия начин, подгрява еднакво при различните температури. От опит установено, че като е по-студено като оставя колата след като загасне лампата за подгряване още няколко секунди пали от раз, та оттам разбрах, че явно продължава да подгрява след като изгасне лампата. Пък и няколко машини с еднакво държание не ме навеждат на мисълта за проблем(освен ако всички не са прецакани). Но щом вече всичко е замерено и аз се поуспокоих, че и мене ме човъркаше, че има нещо не както трябва. Благодаря на колегата sparkybg, че се зае със задачата да ни осветли по въпроса.

          Поздрави!
          Явно тая система така си се държи. Смятам че изяснихме въпроса окончателно. На студено - изчакване.

          Благодаря на всички отзовали се.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            До: Въпрос за подгряване на NISSAN Terrano 2.

            Мойто грее 6-8сек.
            Като огасне лампата не пали веднага,заслушай се и след няколко секунди ще чуеш как релето изключва.
            FORD MAVERIK 2.7TD
            Тел.0898662817
            LZ1IID

            Коментар


            • #21
              До: Въпрос за подгряване на NISSAN Terrano 2.

              Първоначално публикуван от iliikata Преглед на мнение
              Мойто грее 6-8сек.
              Като огасне лампата не пали веднага,заслушай се и след няколко секунди ще чуеш как релето изключва.
              Това и правя. Самоче няма нужда да го чакам додето изключи. Чакам додето угасне лампата на AIRBAG-а. Пали с едно докосване на ключа.

              Ако попадна на зима тая година, ще опитам и на по-нормални за тая част на годината температури, щото това в момента е някакво извращение.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                До: Въпрос за подгряване на NISSAN Terrano 2.

                Това ми е мнението че продължава да грее след като огасне лампата.
                FORD MAVERIK 2.7TD
                Тел.0898662817
                LZ1IID

                Коментар


                • #23
                  До: Въпрос за подгряване на NISSAN Terrano 2.

                  Всички дизелови (по-старички)Нисани имат тоя недостатък.През '89 година,когато разрешиха вноса на западни коли бях в чужбина на работа и си купих от Холандия чисто нов ван Нисан Ванет с мотор 2LD ,предкамерен атмосферен.Абсолютно по същия начин лампата гасне на 4-5 секунда а релето,което е доста голямо и е под твоята седалка"чуква" на 12 тата секунда и тогава пали безпроблемно.След около 8 години "служба"лампата започна да светва а и релето да включва когато си поиска и затова шунтирах подаването от запалителния ключ и го изведох на шау-баум ключ отляво под таблото.Не пускайте директно ток от батерията на този модел-свещите са на 6???? волта а съвсем не са евтини-NGK.С патрула ми К160,4.2ТД-същия проблем-като поостаря-абсолютно същия номер-когато си иска включва лампата,оттам и релето и отново шау-баум,но сега вече директно,понеже свещите са си на 24 Волта и няма проблеми.В най-големи студове-15-20 градуса,задържам-12-15 секунди бутончето и мотора заработва безконфликтно.Без компири и разни там джаджи.Имах същия проблем и с една Нисан Станза в Норвегия,независимо,че беше с бързоварче в блока връткаше отново същата далавера-отново 2LD мотор но с турбо.И на нея шау-баум.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Въпрос за подгряване на NISSAN Terrano 2.

                    Понеже, моята джипка я имам от това лято, при първия студ(+5) запали малко трудно. Наложи се ревизия на подгряващата система. Това което правя винаги в такива случаи е, смъкване на свещите, завързване с тел на целия комплект и подаване на ток директно от акомулатора. Трябва всички свещи да подгряват едновременно от между 5 и 15 сек. Понякога при свещи от различни производители се получава така, че едни загряват по-рано от други и това води до трудното палене при преждевременен старт 5-6 сек. Така може и опитно да установите и колко секунди са нужни да загреят до червено.
                    [I][FONT=Comic Sans MS]NISSAN Terrano II R20 2.7TD '93[/FONT][/I]

                    Коментар


                    • #25
                      До: Въпрос за подгряване на NISSAN Terrano 2.

                      Първоначално публикуван от iliikata Преглед на мнение
                      Това ми е мнението че продължава да грее след като огасне лампата.
                      То и да не ти е това мнението, прочети по-горе. Мерих го. Грее и след загаснала лампа, а от един момент натам грее на пресекулки, докато не запалиш двигателя.

                      Релето е до акумулатора откъм калника. Чува се.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Въпрос за подгряване на NISSAN Terrano 2.

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        То и да не ти е това мнението, прочети по-горе. Мерих го. Грее и след загаснала лампа, а от един момент натам грее на пресекулки, докато не запалиш двигателя.

                        Релето е до акумулатора откъм калника. Чува се.
                        Това греене на пресекулки е интересно. И други колеги споделят че релетата им "цъкат" неколкократно след като запалят. Вероятно захранването е на 12 V, а свещите на 6 V. За да не изгорят свещите се подава на импулси за кратко 12 V.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Въпрос за подгряване на NISSAN Terrano 2.

                          Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                          Това греене на пресекулки е интересно. И други колеги споделят че релетата им "цъкат" неколкократно след като запалят. Вероятно захранването е на 12 V, а свещите на 6 V. За да не изгорят свещите се подава на импулси за кратко 12 V.
                          Значи, първо грее някъде нежду 10 и 20 секунди, не го мерих точно, но в книгата пише че са максимум 40. След това, ако не си запалил двигателя, започва да грее на пресекулки, до някакъв момент, и после спира изобщо. Това на пресекулките е явно за да не прегреят.

                          Ако запалиш, независимо дали е било още докато са греели постоянно, или докато са греели напресекулки, започва да грее постоянно, докато двигателя не загрее до 50 градуса. Тогава няма опасност да прегреят, защото се охлаждат достатъчно от процесите, протичащи около тях в цилиндрите.

                          Ето какво пише в сервизното ръководство:


                          И мойта гад се държи точно както пише.
                          Прикачени файлове
                          Последно редактирано от sparkybg; 19-12-08, 09:40.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #28
                            До: Въпрос за подгряване на NISSAN Terrano 2.

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            ...

                            Ако запалиш, независимо дали е било още докато са греели постоянно, или докато са греели напресекулки, започва да грее постоянно, докато двигателя не загрее до 50 градуса. Тогава няма опасност да прегреят, защото се охлаждат достатъчно от процесите, протичащи около тях в цилиндрите...
                            Да, има резон. Охлаждат се в предкамерата от впръсканото гориво.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Въпрос за подгряване на NISSAN Terrano 2.

                              Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                              Да, има резон. Охлаждат се в предкамерата от впръсканото гориво.
                              Не само. Всичките процеси, дето протичат в камерата и цилиндъра са динамични, и се стремят да изравнят температурата на всичко наоколо с тяхната. Отделно се всмуква и въздух отвън - дето охлажда.

                              Абе, цялата идиотия е заради еко нормите.
                              Последно редактирано от sparkybg; 19-12-08, 11:38.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #30
                                До: Въпрос за подгряване на NISSAN Terrano 2.

                                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                                Не само. Всичките процеси, дето протичат в камерата и цилиндъра са динамични, и се стремят да изравнят температурата на всичко. Отделно се всмуква и въздух отвън - дето охлажда.
                                Хмъъ... доста интересно стана. В предкамерата влиза само гориво. Я дай да помислиме при директното впръскаване дали е така. Тоест охлаждат ли се свещите, или обратното?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X