Четох ръководството, и гледам че по подгряването (подгревните свещи) има разни чуесии - не ти е работа.
Като дам контакт, лампата ми свети дори и при минус 10 градуса, максимум 4-5 секунди. Нормално ли е това?
Ако веднага след като загасне, тръгна да паля, пали с една идея по-трудно. Като запали леко прекъсва за няколко секунди. Това общо взето не зависи от температурата. И при минус 10, и при 4-5-6 градуса, колкото беше днес сутринта, лампата свети все толкова - 4-5-6 секунди.
Ако обаче изключа, и дам пак контакт, за второ подгряване, пали от четвърт, независимо от температурата - и при минус 10, и при 10 градуса. Не прекъсва изобщо. Не пуши изобщо. Въобще, както трябва да е.
Като чета ръководството, има PreGlow time, което е между 1.4 и 60 секунди, после, ако двигателя не се стартира, има intermediate glow - 2-60 секунди, свещите се пускат на пресекулки. След това като се стартира двигателя, има afterglow, докато не загрее до 50 градуса, като свещите се държат постоянно включени.
Та, като гледам какъв е автомат, не би трябвало да има нужда от второ подгряване. Явно при мен след него изключва, и трябва да правя процедурата наново, след което пали от четвърт.
Та, някой борил ли се е с тая система? Съмнява ме данеби да има скапан температурен датчик или реше за време някакво някъде.
Не че ми пречи особено. Аз свикнах да я подгрявам 2 пъти, ама ми се ще ако нещо не е така, да взема да я оправя, ако ремонта не е безумно скъп.
Като дам контакт, лампата ми свети дори и при минус 10 градуса, максимум 4-5 секунди. Нормално ли е това?
Ако веднага след като загасне, тръгна да паля, пали с една идея по-трудно. Като запали леко прекъсва за няколко секунди. Това общо взето не зависи от температурата. И при минус 10, и при 4-5-6 градуса, колкото беше днес сутринта, лампата свети все толкова - 4-5-6 секунди.
Ако обаче изключа, и дам пак контакт, за второ подгряване, пали от четвърт, независимо от температурата - и при минус 10, и при 10 градуса. Не прекъсва изобщо. Не пуши изобщо. Въобще, както трябва да е.
Като чета ръководството, има PreGlow time, което е между 1.4 и 60 секунди, после, ако двигателя не се стартира, има intermediate glow - 2-60 секунди, свещите се пускат на пресекулки. След това като се стартира двигателя, има afterglow, докато не загрее до 50 градуса, като свещите се държат постоянно включени.
Та, като гледам какъв е автомат, не би трябвало да има нужда от второ подгряване. Явно при мен след него изключва, и трябва да правя процедурата наново, след което пали от четвърт.
Та, някой борил ли се е с тая система? Съмнява ме данеби да има скапан температурен датчик или реше за време някакво някъде.
Не че ми пречи особено. Аз свикнах да я подгрявам 2 пъти, ама ми се ще ако нещо не е така, да взема да я оправя, ако ремонта не е безумно скъп.
Коментар