Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Новото" Terrano на sparkybg

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: "Новото" Terrano на sparkybg

    За три легла всеки главар би трябвало да ти свърши работа с фрезичките за десетина минути и десетина лева.

    P.S. Не знам на какво дередже са ти клапаните, ама и те би трябвало да се пипнат с камък, освен ако не са перфектни, в което се съмнявам.

    P.P.S. При толкова отделен труд и пари, аз бих направил перфектно и главата.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • От: "Новото" Terrano на sparkybg

      От 16 клапана 13 са перфектни. От тия трите един само е за смяна, другите могат да минат и само с препасване, ама аз ще препасна всичките, а тия трите ще сменя. Именно за да стане максимално добре главата.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • От: "Новото" Terrano на sparkybg

        Брей, хипер висока технология ще се окаже тая фреза! Цифрите са впечатляващи навсякъде!

        Преди малко огледах пак - единия ще сменя, леглата ще минат с припасване всичките и толкоз.

        ...ще питам все пак утре едни дето са ми наблизо (до Нестле).

        ПП: Видях че има и още малко нагар за чистене, та и на него ще му видя сметката утре (надявам се). 24 часа киснене с WD40 и миене с Meglio и обезмаслител на TRW + водоструйка не са пожелали да го махнат. Утре ще си стъкмя една четка по свръхсекретни космически технологии и ще се разправя с него окончателно.
        Последно редактирано от sparkybg; 18-02-18, 19:23.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • От: "Новото" Terrano на sparkybg

          Главарите свалят нагара от клапани и глави с четки, ма просташки, не сътворени по секретни космически технологии.

          Жулене му е майката !
          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

          Коментар


          • От: "Новото" Terrano на sparkybg

            Тая глава си е крива по отношение на чистене. И от двете страни има смукателни и изпускателни клапани, и точно тия смукателни, дето трупат нагар, са от страната, противоположна на входящия колектор, съответно достъпа до някои части на канала е леко изнервящ и предизвикващ мръснословия по адрес на доволно голяма част от родата на измислилия я.

            И по клапаните имаше доста "интересности", ама вече всичко е почистено, а преди да монтирам ще бъде и полирано. Имаше и такива с повече нагар от тоя на снимката. :
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20180215_202051.jpg
Прегледи:1
Размер:270.3 КБ
ID:5781305
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • От: "Новото" Terrano на sparkybg

              Спарки,не пипай леглата със фреза особенно с ръчно въртене,ще си имаш перфектни овали.Легла перфектни се правят само на машина специялна за целта и оператор на който ръчичките растат от правилното место.Много глави са минали през мен,пращал съм и на специалсти да рендосват леглата,но при щателна проверка клапаните не "лягат".Заеби проверка с бензин,там държи,на вакуум ако леглото е мокро пак.Проверява се със хим.молив(може и тънкопишещ фулмастер),драскаш по леглото на клапана чертички през 3-4мм,същото правиш и със клапана.Превърташ няколко оборота,вадиш и гледаш леглото,ако има не протрити черти-продължаваш със пасването.Поради тази причина,аз не пипам леглата със никакъв инструмент,а ползвам Алмазная паста(много е добра и работи достатъчно бързо) и само припасвам.Клапаните ако имат забележки(изпусквателните) е добре да се минат на машина.
              Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

              Коментар


              • От: "Новото" Terrano на sparkybg

                Главата е с плоско чело, клапаните са строго вертикални. По отношение на машинна обработка по-лесно няма. Но след днешния оглед и аз мисля че ще минат само с пасване. Проблема при тоя мотор са смукателните, не озпускателните. Заради нагара от EGR-а.

                Пасти имам 3 вида + пневматична машинка за пасване. По-голямата разправия ще е с хлабините после. Точно от тия години не е с пулове, а с 15-тина размера повдигачи, които съответно са на доволно неприятна цена. Но пък практически не се износват - изглеждат като нови даже където се търкат с разпределителните валове.
                Последно редактирано от sparkybg; 18-02-18, 20:58.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • От: "Новото" Terrano на sparkybg

                  Добре де, EGR-а не може ли да го бастисаш ?
                  ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                  Коментар


                  • От: "Новото" Terrano на sparkybg

                    Аз най-вероятно ще го бастисам (физически е лесно), обаче това така или иначе няма да ми оправи клапаните.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • От: "Новото" Terrano на sparkybg

                      Е, то е ясно, че няма да ти ги оправи , но поне ще си спестиш бъдещи драми.
                      Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 18-02-18, 22:51. Причина: Шибания автоматичен редактор !
                      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                      Коментар


                      • От: "Новото" Terrano на sparkybg

                        Още не съм го решил на 100%, но да речем на 99% - съм. Не друго, ама като се запуши турбото започва да се държи различно, понякога надува повечеко, а рашките разправят че и температурата на изгорелите газове в преходните режими се увеличавала. Решението е още едни пари за механичен бууст контролер.
                        Последно редактирано от sparkybg; 18-02-18, 22:51.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • От: "Новото" Terrano на sparkybg

                          Без ЕГР ще тръгва малко по-рано турбото, нищо фрапиращо толкова няма да стане с температурите щото егр-а бачка само в режим на ниски обороти, а там няма бууст и съответно е по-ниска температурата. Нагар по турбото винаги ще имаш ако караш повече градско, просто този гарет е с кофти геометрия и се зацапва за седмица плахо каране. Иска си магистрални скорости и малко по-висока температура да се самопочисти.
                          Иначе управлението с бууст контролер , на налягане вместо на вакум е по-голяма благинка. Мислех да го правя на ибизата ,но я купиха и си останах само с искането. Доколкото прочетох, трябва да се обърне лостчето на геометрията,защото като е на вакум тръгва от отворено положене и се отваря и затваря от екуто през соленоид а като се управлява с налягане тръгва от затворено положене и като стигне оптималното налягане зададено на бууст контролера, той пуска налягане и отваря геометрията.
                          Предимствата - ранното развъртане на турбото и никакъв шанс от задръстване на геометрията, недостатъка е сърдж , но не при всеки мотор а при такива със софтуерна намеса и повече гориво в ниски обороти.
                          Ще е много интересно да споделиш ако решиш да го правиш. Австралийците масово така карат.
                          Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                          Ford Fiesta 1.4 Tdci

                          Коментар


                          • От: "Новото" Terrano на sparkybg

                            Точно тоя двигател със затворен EGR точно в междинните режими пренадува. CRD-то даже влиза в сервизен режим и умалява, когато се случи, та по тоя повод му оставят 8мм дупка на металната пластина, с която запушват EGR. И това е вариант. То ще си покаже като го подкарам - ще му монтирам буустметър. Сонда за температура на газовете е малко тегаво при варианта за Terrano - от турбото до катализатора всичко е чугун, за разлика от патрола, тъй че засега ще мина без това.

                            С турбото проблеми няма, или поне не са ми известни такива. Турбото на тоя мотор поне откъм лопатките замърсявания, различни от нормалните за всяко турбо, няма. Не знам още дали ще го отварям да му изчистя геометрията. А аз си ги настъпвам моите коли, така че самопочистването не е проблем. И всяка седмица имам поне 20-ина минути каране при високо натоварване.

                            Механичния бууст контролер в тоя случай си работи на вакуум. Те са 2 клапана и малко тръбички. "Междинен" вариант е само ограничението на бууста с единия от двата клапана.

                            ...ама да стигна до там. Всичко по запушването на EGR-а и механичния boost контролер или ограничителя е лесно достъно и когато двигателя си е на возилото, та не е проблем да се направи в произволен момент.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • От: "Новото" Terrano на sparkybg

                              Спарки, с кой номер комп е тоя нисан ? Ако е както подозирам MSA15/EDC15 мога да ти дам достатъчно жокери, а и помощ да го настроим както искаш. Да ограничим ЕГР-а в които режими искаш и в които не, налягане/гориво и всичко останало.

                              Поздрави !

                              Коментар


                              • От: "Новото" Terrano на sparkybg

                                Ей-такъв трябва да е:
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ZD30ECU.jpg
Прегледи:1
Размер:58.0 КБ
ID:5781467

                                Дано да можеш да се ориентираш по това.

                                Тоя компютър управлява турбото "на сляпо". Не използва показанията на бууст сензора за друго, освен да изпадне в сервизен режим когато съвсем пренадуе.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X