Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Patrol Y60 - подмяна на двигател с друг?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Patrol Y60 - подмяна на двигател с друг?

    Не знам но аз съм чел предимно отрицателни впечетления наистина за периферни възли турбина, гнп, дюзи, охладителна система и др.
    Имам приятел с такъв който така и не може да се справи с много бавното му загряване (Иван Вазов - аерогара едвам е почнал да загрява зимата)
    Land Rover Discovery II, V8 4.0
    VW Golf VI variant
    Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

    Коментар


    • #77
      От: Patrol Y60 - подмяна на двигател с друг?

      Не съм има проблем със бавното загряване. Каквато температура държеше през зимата, такава и лятото. И си я достигаше за еднакво разстояние. Другия вариант, за който се сещам е TD27Ti. Не е нещо кой знае какво, но пък е много елементарен и само на чипосване може да се докара на 150 коня, че и на по силов тунинг подлежи сякаш. Недостатъка е, че с се тракалница голяма Чука, трака....но пък е надежден. Лично аз ги харесвам много.

      Коментар


      • #78
        От: Patrol Y60 - подмяна на двигател с друг?

        Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
        Че джипа не струва толкова.Какво му оскъпява цялата разправия?
        Двигател,обслужване на дв./цялостно/,компютър/+настройка/ ,окабеляване,нова изпускателна система,2бр бензинови помпи+труд+още доста дреболй
        ,

        Коментар


        • #79
          От: Patrol Y60 - подмяна на двигател с друг?

          Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
          Td5 е отличен двигател. Предават го възли около него. Много от Малтийците, които познавам, карат с този двигател, след като са карали много време с 200/300tdi, V8 и т.н.

          Ако говорим за къс Y60 сравнително популярно решение е и 1KZ от тойота.
          Здравей Яро, можели да дадеш линк или някаква тема за това решение.
          0898532785-КИКО

          Коментар


          • #80
            От: Patrol Y60 - подмяна на двигател с друг?

            От Тойота в Нисан бих пробвал само 1UZ или съответно 2UZ,което без никой да се обижда е далече от маломощните екземпляри споменати по горе(изключвам БМВ 3.0Д тъй като е приличен агрегат пробван в Патрол)4.2 турбо дизела на Нисан се ползва доста на един друг континент ,но май не е много разпространен да не кажем че е рядкост да попаднеш на цял такъв джип,а за двигател да не говорим.Най добре и бързо май остава РБ решението,но си има своята цена.Накрая опираме до личен избор и вкус,защото някой може да реши да ползва и 1,9ТДИ щото е евтин,има го навсякъде и с чип става 170-180 коня примерно
            Борис 0888 999 едно едно9
            PATROL Y260 RB30S

            Коментар


            • #81
              От: Patrol Y60 - подмяна на двигател с друг?

              Маломощния 1kz на Тойота , модифициран разбира се, беше шампионски автомобил на Траян в години, когато вече се караха яки бензини, да не говорим че е Доста използван и при трофийни тойоти из Европа. 4.2 тд на Патрол заводски го има официално само в Япония и Австралия, аз за последните 8г видях един в Европа. Заводски е около 150 коня а теглото му е впечатляващо.

              Коментар


              • #82
                От: Patrol Y60 - подмяна на двигател с друг?

                Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                Td5 е отличен двигател. Предават го възли около него. Много от Малтийците, които познавам, карат с този двигател, след като са карали много време с 200/300tdi, V8 и т.н...
                Малтийците най вероятно ги качват тия Тд5 на стария Дифендър, където конструкцията, СК, РК и мостове са същите като на новия. Тоест, взимат ДВГ, горивна система и инсталация къде от Диско, къде от Дифендър и само монтират. При Патрула работата ще е далеч по сложна. Отделно тоя Тд5 е не-особенно надежден от към периферия на горивна система и управлението и. А и вървенето му не е впечетляващо, за да си заслужава да се влиза в подобни приключения.
                Изобщо темата е много неясна, някой иска да сменя ДВГ на Патрул, ама с каква цел не е ясно - бегачка ли иска, по надежден ДВГ ли иска, къде ще ходи, какво ще прави, нищо не е ясно.
                Спред мен, когато се каже каква е целта и какъв бюджет може да се отдели, има смисъл да се разисква.

                Коментар


                • #83
                  От: Patrol Y60 - подмяна на двигател с друг?

                  TD5 е много удачен мотор за този който знае какво да го направи... В оригиналния си вид определено си има кусури и не върви както се очаква, но ако се вземе екземпляр след 2002 година, ремап-не се, сложи се друга турбина- хибрид, друг интеркулер, друг кабелен сноп от ДВГ до ECU а и самото ECU се сложи на по-друго място, изрежат се не нужните системи... и тн и тн  става доста приятен мотор с впечатляващи данни. Скоростите му не става от нищо друго въпреки че кутията е R380, но пък автомат много му ходи В форума вече има успешен опит за насаждане на ЛР мотор, скорости и раздатка в Патрул- само че е V8- справка Кокочоли и доколкото знам сега Пламен Тенев.
                  Land Rover Defender 110SW 300tdi

                  Коментар


                  • #84
                    От: Patrol Y60 - подмяна на двигател с друг?

                    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                    Малтийците най вероятно ги качват тия Тд5 на стария Дифендър, където конструкцията, СК, РК и мостове са същите като на новия. Тоест, взимат ДВГ, горивна система и инсталация къде от Диско, къде от Дифендър и само монтират.
                    Точно така, двигател от дискавъри 2 от 2002г и насам, както е писал Симо по-горе в Дифендър и Рейндж Класик, там това се кара. За концепция с редукторни мостове от Волво или Унимог и гуми 37-44, този двигател се справя отлично.

                    Коментар


                    • #85
                      От: Patrol Y60 - подмяна на двигател с друг?

                      Извинявай Симо, ама не виждам смисъла от такава работа.
                      Тоест, ше останат някакви ламарини, рама и мостове от Патрул, като за целта ще трябва цял джип донор Д2 след 2002 г. !? А и трябва да е читав!?
                      Звучи ми като залудо работи, залудо не стой, че и залудо харчи пари!

                      Коментар


                      • #86
                        От: Patrol Y60 - подмяна на двигател с друг?

                        Въпросът е, че много държа да е бензинов двг и искам да видя какви бензини се слагат.
                        Върнах се малко назад в темата и открих този цитат. Задължително ли трябва да е 4.4i? А защо не M60B40? Още от втората седмица (E32) го има, малко стар като концепция обаче. Някой по-запознат в детайли може да обясни по-подробно предимствата и недостатъците спрямо N62B44. До колкото си спомням на М60В40 покритието на цилиндрите e с алусилово покритие. Или бъркам?

                        Коментар


                        • #87
                          От: Patrol Y60 - подмяна на двигател с друг?

                          Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                          Маломощния 1kz на Тойота , модифициран разбира се, беше шампионски автомобил на Траян в години, когато вече се караха яки бензини, да не говорим че е Доста използван и при трофийни тойоти из Европа. 4.2 тд на Патрол заводски го има официално само в Япония и Австралия, аз за последните 8г видях един в Европа. Заводски е около 150 коня а теглото му е впечатляващо.
                          1kz в Патрол без никой да се обижда даже не си го и помислям.А за шампионските му години откакто се появиха турбо бензините в нашия шампионат за дизелите нещата са почти недостижими.А и съм пристрастен към РБ двигателя което е съвсем друга бира на фона на горните предложения.
                          Борис 0888 999 едно едно9
                          PATROL Y260 RB30S

                          Коментар


                          • #88
                            От: Patrol Y60 - подмяна на двигател с друг?

                            Първоначално публикуван от bobkata16v Преглед на мнение
                            1kz в Патрол без никой да се обижда даже не си го и помислям.А за шампионските му години откакто се появиха турбо бензините в нашия шампионат за дизелите нещата са почти недостижими.А и съм пристрастен към РБ двигателя което е съвсем друга бира на фона на горните предложения.
                            Аз съм виждал няколко не лоши проекта с 1KZ но с къси Y60. 4 цилиндров дизел в дълга база като патрол за мен е недоразумение.
                            За останалото съм съгласен.
                            Поздрав относно RB ;-)
                            https://www.youtube.com/watch?v=WdE-...eature=related

                            Коментар


                            • #89
                              От: Patrol Y60 - подмяна на двигател с друг?

                              ТД5 е корав мотор, който с леки движения става 200к.с.
                              Твърденията на Андро не ги приемам, зашото съм имал такъв автомобил.
                              Между другото ако е в заводски вариант този двигател е много икономичен. Дълъг дефендър не минава 10л/100км.
                              Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                              Коментар


                              • #90
                                От: Patrol Y60 - подмяна на двигател с друг?

                                Руси, айде стига с тая фенщина! Не ти отива, а и на мен не ми отива да споря кой колко е "корав", като ги знам всичките колко са "корави"!
                                Аз никъде не съм казал, че не е "корав"! По причина, че определението "корав" е твърде разтегливо и е меко казано не-сериозно за тоя форум и тоя раздел, който все пак се води "технически"!
                                Казах, че стария Тд5 не върви особенно - в стандартен вид. И има периферни възли - НЕ-надеждни - според направена статистика на откази и продажби на резервни части, от които зависи да запали, най-малкото!
                                С кое не си съгласен?
                                Че новия (след 2002г.) можел да се чипосва и не знам си какво ... ми като е толкова подходящ, защо да се прави франкенщайн между Патрол и Д2!?
                                Направо да се взима едно Д2 и да се пуска в боя и ще се види кое колко ще устиска!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X