От: Patrol Y60 - подмяна на двигател с друг?
Двигател на бмв търся като за начало, именно поради достъпността. 4.4 беше опция защото е масов и по-елементарен. Исках да избягам от дюзи, помпи, турбини и всякаква друга ненужна за гората разваляща се по презумпция, грееща дизелова чарколя. Корав v8-ак и това е. Ако можех от grand cherokee щях да сложа.
Проблемът е, че не знам точно какво да търся, защото не знам какво би влязло с минимални доработки, преправяния и т.н.
За това търся съвети от типа: "виж какво момче - в тая кола може да се сложи x, y, z и b двигатели. z и b влизат трудно, реже се това, реже се онова, преправят се камбани. "y" става с по-малко преправяне и твойте скорости, x е болт-он. След което почвам да търся и да мисля кой от тези двигатели би ме устроил като нютони, мощност и НЕкапризност..
Ситуацията с пазара ми е лесната част, но техничарската ми куца.
Разбира се ще кажете 'всичко може'.. въпроса е кое е най-малкото главоболие за човека който ще го прави. Не търся нещо ексцентрично като решение, няма да се състезава колата, съответно и не мисля да заделям бюджет равносилен не нещо много специално и невиждано досега, за което група инженери да си блъскат главата.
Двигател на бмв търся като за начало, именно поради достъпността. 4.4 беше опция защото е масов и по-елементарен. Исках да избягам от дюзи, помпи, турбини и всякаква друга ненужна за гората разваляща се по презумпция, грееща дизелова чарколя. Корав v8-ак и това е. Ако можех от grand cherokee щях да сложа.
Проблемът е, че не знам точно какво да търся, защото не знам какво би влязло с минимални доработки, преправяния и т.н.
За това търся съвети от типа: "виж какво момче - в тая кола може да се сложи x, y, z и b двигатели. z и b влизат трудно, реже се това, реже се онова, преправят се камбани. "y" става с по-малко преправяне и твойте скорости, x е болт-он. След което почвам да търся и да мисля кой от тези двигатели би ме устроил като нютони, мощност и НЕкапризност..
Ситуацията с пазара ми е лесната част, но техничарската ми куца.
Разбира се ще кажете 'всичко може'.. въпроса е кое е най-малкото главоболие за човека който ще го прави. Не търся нещо ексцентрично като решение, няма да се състезава колата, съответно и не мисля да заделям бюджет равносилен не нещо много специално и невиждано досега, за което група инженери да си блъскат главата.
Коментар