Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Patrol Y60 - подмяна на двигател с друг?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Patrol Y60 - подмяна на двигател с друг?

    Маховици по света има от чугун,темпериран чугун,Стомана 45,Стомана 52,легирани с какво ли не....има и от алуминиеви сплави...
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #47
      От: Patrol Y60 - подмяна на двигател с друг?

      Аз исках да си правя маховик. Дадох един от БМВ Е30 и един от Патрол 3,3 да ми ги изследват и излезе, че и двата са от модифициран чугун. За мен се оказа невъзможно да намеря заготовка или леярна да ми отлеят, така че престъргах този от Патрол-а на размер и му присадих централния фланец и венеца от друг маховик. Надявам се тази седмица да куплирам скоростната кутия с двигателя и да разбера дали съм направил нещо работещо или съм си загубил времето.

      Коментар


      • #48
        От: Patrol Y60 - подмяна на двигател с друг?

        Колеги ас сложицжих 3 тд от мерцедес и се полу4и добре

        Коментар


        • #49
          От: Patrol Y60 - подмяна на двигател с друг?

          Първоначално публикуван от gqqqurov Преглед на мнение
          Колеги ас сложицжих 3 тд от мерцедес и се полу4и добре
          Имам интерес.Може ли подробности и снимки.

          Коментар


          • #50
            От: Patrol Y60 - подмяна на двигател с друг?

            Аз в момента си слагам на 3Д-БМВ патрулска кутия с фланец. Проблема е никакъв по отношение на фланеца. За да може съединитела да смогва съм го направил двудисков с престъргване на маховик от 3,5 бензин /нормален / и два диска от патрул. Феродото го пренаковах с ушким по-добро на ex....d..., за лично спокойствие. Тука е многото разправия макар че по-"космати" от мене казват че с усилване на притискатела се посттигат завидни резултати но... аз така реших, че епо-добре.
            В момента двигатела и скоростите са на колата за да го стационирам, но когато го извадя ще направя снимки за по-любопитните.
            В резюме:
            Фланеца съм го направил универсален за двата вида кутии /60,260,160/, нищо сложно.
            Съединитела е интересен за размишление, Живко е прав че не можете да наврете в БМВ /маховик-притискател/ патрулски феродов, не стигат няколко милшметра.
            Аз не съм най-съвестния работник, но в момента работата, часово, отива към 3-та седмица.
            Нов маховик, моето мнение е да се прави от готов по-голям, по-лесно е и материала е вече измислен. Стъргане с повече търпение и непременно плосък шлайф след това.
            Изводите всеки зе себе си.
            Последно редактирано от krum aleksiev; 05-02-15, 22:58.

            Коментар


            • #51
              От: Patrol Y60 - подмяна на двигател с друг?

              С нетърпение очаквам снимки от теб и другите които писаха, че могат да качат.
              TT-Tuning Team
              АСК Добрич

              Коментар


              • #52
                От: Patrol Y60 - подмяна на двигател с друг?

                Първоначално публикуван от krum aleksiev Преглед на мнение
                За да може съединитела да смогва съм го направил двудисков с престъргване на маховик от 3,5 бензин /нормален / и два диска от патрул.

                Круме , я кажи по подробно какъв е тоя "двудисков с два диска от Патрул" съединител - два феродови диска ли има или между тях има и друг огледален диск както е при камионите . Ако е така ти трябва доста по мощен притискател от Патрулският за да работи системата . За бензиновия маховик е ясно че за да пасне трябва стъргане , на всичкото отгоре идва доста по лек и мисля че ще се наруши работата на мотора , така че го имай предвид . Този универсален фланец с каква дебелина е , с колко се измества кутията назад - няма ли да се наложи да се удължава амбреажната ос ?
                VEREYA MOTORSPORT TEAM

                Коментар


                • #53
                  От: Patrol Y60 - подмяна на двигател с друг?

                  Баш като при камионите, има и междинен. Лекотата я наваксваме с междинния. По отношение на дебелината на пакета, сметката да ти стигнат шлиците и разстоянието еее ма.... си е е... От всякаде се взима с клизма и накрая и от муфата на лагера даже. Притискатела е от БМВ-то /от демпрен/ защото е по-голям, побира 240 мм диск и си пасват дупките към маховика на тях са и водещите фтулки. Резултата си заслужава. Тази разработка вече сме я приложили в 2 джипа със Славчо и работи добре. При мене даже е малко по-прецизна и се надявам, по-добра.
                  Фланеца колко е дебел не помна точно, ама много го "сдордисвах" и него, нещо към 20мм последно остана, но ще мера да не подведа някой. Абе 15 дена само съединител, като 7 от тях са стругове, закалки, шлайф , полир и тн. неща който не зависат пряко от мене
                  Ох много е досадно писането, ще снимам.
                  Чао че натрупа сняг и ни насметоха да изкарваме техниката.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Patrol Y60 - подмяна на двигател с друг?

                    Как захващаш междинният огледален диск , притискателя от къде има толкова ход или трябва да е монтиран доста по високо / върху борда на маховика / ?
                    VEREYA MOTORSPORT TEAM

                    Коментар


                    • #55
                      От: Patrol Y60 - подмяна на двигател с друг?

                      Междинния диск "плува" по фтулките, който са по местата на оригиналните болтове на притискатела и отгоре си е оригиналния притискател от БМВ,пак върху тях. Тънката сметка е при височината на тези фтулки / при материала, закалката им, припуските при шлайфа и др./за да може да притисне притискатела максимално, но и да може да отдели, с хода не е имало проблем- стига си.
                      Пропускам да кажа че феродовите д. се "обезчестяват" и остават твърди /пружините ги махаме/, това с цел да стане по-тънък пакета, а и практиката показва че при два диска така е по-добре.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Patrol Y60 - подмяна на двигател с друг?

                        Най на края имам успех със сървъра. Безкрайна драма по фтп-клиент-а, деинсталиране- инсталиране и т.н., но всичко е добре когато свършва добре. Ето ги и снимките
                        Общ вид на пакета






                        Разглобен пакета в последователността на сглобяване




                        Дистанционните водачи



                        Мод: Снимките не се виждаха, защото бяха зададени с грешен адрес. Адресът НЕ трябва да започва с "ftp://", защото тогава сървърът ще иска потребителско име и парола и не може да покаже картинката.
                        Последно редактирано от Чавдар (V93); 21-02-15, 09:37.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Patrol Y60 - подмяна на двигател с друг?

                          Много добре се е получило , браво ! Предполагам че водачите са набити в някакво легло в маховика , че иначе заради увеличеното рамо има вероятност да се скъсат болтовете при по голям напън . Междинният диск от какъв материал е ? Аксиалният лагер няма ли да дойде малък като външен диаметър , щото отвора на диафрагмата на на БМВ притискателя е по голям , в смисъл има ли достатъчно контактна площ ?
                          VEREYA MOTORSPORT TEAM

                          Коментар


                          • #58
                            От: Patrol Y60 - подмяна на двигател с друг?

                            На притискателя саморегулиращия механизъм нарочно ли е разпуснат докрай?
                            Борис 0888 999 едно едно9
                            PATROL Y260 RB30S

                            Коментар


                            • #59
                              От: Patrol Y60 - подмяна на двигател с друг?

                              Водачите са на резба, маже би не се добива престава, но резбата е 12мм. Смятано е сравнително точно и сметката излиза и на 10мм. Заложил съм на по-точен шлаиф на отворите спрямо водачите за да контактуват добре всичките /да има контактна площ / това за мене е по-меродавно.
                              За лагера: пасва си като 5 пари в кесия. Държа да отбележа че моя лагер и скорости са от У160 -бензин и когато правих феродовите дискове за двойния съединител не ми вършеше работа основата от моя /Беше малко по-голяма/ от У60. Купувах две от У60. В тази връзка може и лагера да е малко по-голям. Някой който знае да каже, защото откровенно не знам какви са лагерите на У60, 61 и т.н.

                              Четете ДОРАЗРАБОТВАЙТЕ И СПОДЕЛЯЙТЕ, ПИШЕТЕ, че вече всички започнаха да борават със сложни термини като "NOW-HOW", когато питаш, това леко дразни. Този форум не е само да се поздравяваме за празниците.
                              Айде поздрави, аз изчезвам на ски
                              Последно редактирано от krum aleksiev; 22-02-15, 07:24.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Patrol Y60 - подмяна на двигател с друг?

                                Имали развитие по темата някой освен колегата Крум Алексиев захващал ли се е с подобно начинание напасването на патрулската скоростна кутия на М57D30

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X