От: Patrol Y60 - подмяна на двигател с друг?
Не знам но аз съм чел предимно отрицателни впечетления наистина за периферни възли турбина, гнп, дюзи, охладителна система и др.
Имам приятел с такъв който така и не може да се справи с много бавното му загряване (Иван Вазов - аерогара едвам е почнал да загрява зимата)
					Не знам но аз съм чел предимно отрицателни впечетления наистина за периферни възли турбина, гнп, дюзи, охладителна система и др.
Имам приятел с такъв който така и не може да се справи с много бавното му загряване (Иван Вазов - аерогара едвам е почнал да загрява зимата)


 Чука, трака....но пък е надежден. Лично аз ги харесвам много.
 Чука, трака....но пък е надежден. Лично аз ги харесвам много.
							
						


 (изключвам БМВ 3.0Д тъй като е приличен агрегат пробван в Патрол)4.2 турбо дизела на Нисан се ползва доста на един друг континент ,но май не е много разпространен да не кажем че е рядкост да попаднеш на цял такъв джип,а за двигател да не говорим.Най добре и бързо май остава РБ решението,но си има своята цена.Накрая опираме до личен избор и вкус,защото някой може да реши да ползва и 1,9ТДИ щото е евтин,има го навсякъде и с чип става 170-180 коня примерно
(изключвам БМВ 3.0Д тъй като е приличен агрегат пробван в Патрол)4.2 турбо дизела на Нисан се ползва доста на един друг континент ,но май не е много разпространен да не кажем че е рядкост да попаднеш на цял такъв джип,а за двигател да не говорим.Най добре и бързо май остава РБ решението,но си има своята цена.Накрая опираме до личен избор и вкус,защото някой може да реши да ползва и 1,9ТДИ щото е евтин,има го навсякъде и с чип става 170-180 коня примерно
 , модифициран разбира се, беше шампионски автомобил на Траян в години, когато вече се караха яки бензини, да не говорим че е Доста използван и при трофийни тойоти из Европа. 4.2 тд на Патрол заводски го има официално само в Япония и Австралия, аз за последните 8г видях един в Европа. Заводски е около 150 коня а теглото му е впечатляващо.
 , модифициран разбира се, беше шампионски автомобил на Траян в години, когато вече се караха яки бензини, да не говорим че е Доста използван и при трофийни тойоти из Европа. 4.2 тд на Патрол заводски го има официално само в Япония и Австралия, аз за последните 8г видях един в Европа. Заводски е около 150 коня а теглото му е впечатляващо.
							
						


Коментар