Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Задни пружини терано 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: задни пружини терано 2

    много инфо момчета попивам с пълна сила ама нз дали има ощи много място
    само бараки

    Коментар


    • От: задни пружини терано 2

      Първоначално публикуван от churov Преглед на мнение
      Напълно си прав за домашните и заводските тампони Така си е- TJM са с профил ,който ляга и към бомбето и към пружината.Я сподели за тези Крънски пружини,че навремето чувах само ужасни неща и не посмях да посегна към тях .
      ПП променят се геометрията на носачите с подложни втулки. Без тях ,накарай някой да катери остър баир с товето Терано ,а ти застани отпред да видиш какви движения ще правят предните ти колела .
      А някой попита за тераното ми... ами от години си е с друг собственик [ATTACH=CONFIG]536232[/ATTACH]
      добър дзвер радва окото много сподели от опит с кой гуми(кални) точно този джип си останал най доволен
      само бараки

      Коментар


      • От: задни пружини терано 2

        Първоначално публикуван от churov Преглед на мнение
        Напълно си прав за домашните и заводските тампони Така си е- TJM са с профил ,който ляга и към бомбето и към пружината.Я сподели за тези Крънски пружини,че навремето чувах само ужасни неща и не посмях да посегна към тях ....
        Янко от няколко години колеги от Ст. Загора започнаха да си правят масово пружини за джиповете в Крън.Честно казано преди година,когато се изправих пред дилемата какви пружини и от къде за новата придобивка,доста поразпитах и никой нямаше негативно мнение.Всички бяха доволни и аз се хвърлих в боя смело.Отидох на място с една чисто нова пружина и с технолога и софтуера с който разполага смятахме,мислихме/ако я направим така...какво ще стане,ако я направим иначе ...какви са рисковете/ и в крайна сметка направихме оптималното за моите изисквания.Сега година по-късно и изминати около 7000км. с тези пружини мога смело да кажа,че са читави и аз също съм от доволните.Единствено не сметнах,че в багажното ще има почти винаги едни 80-100кг./това е шкаф с чекмеджета и натуриите ,които мъкна с мен-50кг.+ метановата бутилка и метана в нея -около 40кг./,които ще ми тежат на пружините и ще ги сгъват повечко от ако беше празен,но...кьорав карти не играел...
        Сега реално повдигането ми остана само около 3.5см. от планираните 5см.,но и така не е зле.Умувам дали да не подложа някаква тънка гума от порядъка на 1.5см.,за да компенсирам,ама...ще видим...
        В заключение мога само да кажа,че Крън е една много добра и изгодна алтернатива на новите стандартни,а да не говорим за лифтови пружини.
        Може би пък са се научили как да правят качествен продукт в годините...
        П.П.Дамян от Варна с Тераното е вече и той със пружини като моите.Ако проявяваш интерес може да се видите и да ги огледаш,пък и да покараш Тераното му/след ремонта на ДВГ-то му де/ и да ги усетиш как се държат!

        Първоначално публикуван от off mechanic Преглед на мнение
        много инфо момчета попивам с пълна сила ама нз дали има ощи много място
        Първоначално публикуван от off mechanic Преглед на мнение


        Ами време е да извадиш тефтерчето и да си записваш....

        П.П. Казвам го с добри чувства де

        Поздрави на всички!
        NISSAN FOREVER
        -----------------------------------------------------------------------------
        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

        Коментар


        • От: задни пружини терано 2

          Няма проблеми... Често съм му виждал патрола да бръмчи по баира за Боровец. Може един ден да се запознаем. Още ми е любопитно как така не може да стане централно заключване на орязаните му врати...

          Коментар


          • От: задни пружини терано 2

            колеги днес сложих г.и. на жипъ голяма работа върши за 100км от които 80%градско 20% офф ми даде разход 13.5 газ много доволно за сега тепърва ще го видя само извън пътя как ще се представи иначе пичовете много добре го бутнаха почти нищожна разлика от бенз.-газ (мощност)
            само бараки

            Коментар


            • От: задни пружини терано 2

              Първоначално публикуван от off mechanic Преглед на мнение
              колеги днес сложих г.и. на жипъ голяма работа върши за 100км от които 80%градско 20% офф ми даде разход 13.5 газ много доволно за сега тепърва ще го видя само извън пътя как ще се представи иначе пичовете много добре го бутнаха почти нищожна разлика от бенз.-газ (мощност)
              Какъв е модела на ГИ, по точно какъв компютър ти сложиха?

              Коментар


              • От: задни пружини терано 2

                и на двете пише landi
                само бараки

                Коментар


                • От: задни пружини терано 2

                  здравейте излезе ми един странен шум когато е натиснат пидала на съединителя и форсирам леко виене като ремаче на динамо ама не е той гаранция и самият педал скърца викам ша съ късали кво ама като се нагъзих там отдолу нямаше видим проблем и притегнах леко луфтовете ама пак скърца и нивото на течност в горната помпа на съединителя е мраднала малко надолу.подлежи ли на ремонт горната помпа на съединителя гумички бутало ?? мерси предварително ПОЗДРАВИ
                  само бараки

                  Коментар


                  • От: задни пружини терано 2

                    Е, тя е помпа като всяка друга - защо да не подлежи. Въпроса е да намериш читав помпаджия.

                    Ако губи течност горната, трябва да се вижда някъде да тече. Същото и с долната. Виж си и маркуча между купето и долната помпа - често е напукан доста.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • От: задни пружини терано 2

                      Първоначално публикуван от off mechanic Преглед на мнение
                      здравейте излезе ми един странен шум когато е натиснат пидала на съединителя и форсирам леко виене като ремаче на динамо ама не е той гаранция и самият педал скърца викам ша съ късали кво ама като се нагъзих там отдолу нямаше видим проблем и притегнах леко луфтовете ама пак скърца и нивото на течност в горната помпа на съединителя е мраднала малко надолу.подлежи ли на ремонт горната помпа на съединителя гумички бутало ?? мерси предварително ПОЗДРАВИ
                      Ако се стигне въобще до смяна на горна помпа или пък работен цилиндър/известен още като "долна помпа"/не се занимавай с гумички и ремонтни комплекти.И двете помпи се намират и то на прилична цена така,че....С ремонтен комплект ще спестиш една мижава разлика/защото той ще е само оригинален и съотвено скъп/,а риска да не се получи или пък да се получи ама за кратко време поради износване на корпуса на помпата от вътре е голям.
                      Писах всичко това принципно,но най-вероятно ти е пукнат маркуча от рамата до долната помпа/работния цилиндър,както ти е писал и Спарки.Теранотата май си имат склонност към пукането на въпросния маркуч.Легни и огледай.Махни маншончето и на долната помпа/работния цилиндър и виж дали има омасляване зад него.Ако е сухо там всичко е наред....
                      Прави го навреме,защото да не изпаднеш като мен в ситуация,да се чудя как да се прибирам на 400км. разстояние без съединител!
                      Успех!
                      NISSAN FOREVER
                      -----------------------------------------------------------------------------
                      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                      Коментар


                      • От: задни пружини терано 2

                        Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                        Ако се стигне въобще до смяна на горна помпа или пък работен цилиндър/известен още като "долна помпа"/не се занимавай с гумички и ремонтни комплекти.И двете помпи се намират и то на прилична цена така,че....С ремонтен комплект ще спестиш една мижава разлика/защото той ще е само оригинален и съотвено скъп/,а риска да не се получи или пък да се получи ама за кратко време поради износване на корпуса на помпата от вътре е голям.
                        Писах всичко това принципно,но най-вероятно ти е пукнат маркуча от рамата до долната помпа/работния цилиндър,както ти е писал и Спарки.Теранотата май си имат склонност към пукането на въпросния маркуч.Легни и огледай.Махни маншончето и на долната помпа/работния цилиндър и виж дали има омасляване зад него.Ако е сухо там всичко е наред....
                        Прави го навреме,защото да не изпаднеш като мен в ситуация,да се чудя как да се прибирам на 400км. разстояние без съединител!
                        Успех!
                        вчера ходих до село издрах де що има баир минах през реката три пъти обаче последният беше доста дълбоко скри предната броня до горе и си викам я да си пусна бавните да не се изложа и явно не съм скарал правилно лостът до край и бода аз първа пускам амбриажа и не иска да помръдне (действието се развива на средата на реката)викам си тва беше сега трябва да търся трактори да ме вадят чудо обаче си викам я да бутна лоста малко и хоп влезна си до доло издрапах през реката брутално имаше някви рибари направо атракциика им заформих мерси за подробното обяснение спарки и любашки
                        само бараки

                        Коментар


                        • От: задни пружини терано 2

                          Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                          ...400км. разстояние без съединител!
                          Няприятно е само в града. Извън него се кара и без съединител без особени грижи, освен дискомфорта че трябва да целиш обороти при превключване.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • От: задни пружини терано 2

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Няприятно е само в града. Извън него се кара и без съединител без особени грижи, освен дискомфорта че трябва да целиш обороти при превключване.
                            Да де...ама да не ти случва като на мен...на билото на Беласица...
                            Иначе е вярно....при бързо натискане дори с течащ маркуч успяваш да превключиш,но наложи ли ти се да маневрираш...до там си
                            NISSAN FOREVER
                            -----------------------------------------------------------------------------
                            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                            Коментар


                            • От: задни пружини терано 2

                              Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                              Да де...ама да не ти случва като на мен...на билото на Беласица...
                              Иначе е вярно....при бързо натискане дори с течащ маркуч успяваш да превключиш,но наложи ли ти се да маневрираш...до там си
                              Говоря без натискане изобщо. Докато се движиш, целиш обороти и вкарваш сторостите без да пипаш съединител въобще.

                              Случвало ми се е на бус с жило, 2 пъти. Първия път се скъса жилото, и търсих кой да ме тегли, че бях и на под година шофьор. Случайно докато се чудя кво да правя, мина един познат таксиджия, бивш камионаджия, натири ме да карам таксито, а той ми докара буса до пред блока, че даже по пътя ме подканяше да карам по-бързо (карах пред него).

                              Втория път се скапа самия педал. Ама вече бях гърмян заек. Палиш на скорост, и после си караш. Като трябва да спреш - изключваш от скорост и гасиш. И тоя филм всеки път като трябва да спреш съвсем. До вкъщи бяха поне 15-ина светофара, без да броим останалите спирания.

                              Тоя бус ме научи на много неща. Включително и как се намества возило с блокирало кормилно управление насред паркинга на банка. Как се спира без вакуум в сервото, щото като си тръгнал от паркинга паразитната ролка изпаднала, и т.н. и т.н. Шоуто беше пълно!
                              Един час след като се прибрах всичко около шофьорското място беше на кванти, конзолата с педалите извадена, педала заварен, и на другия ден вече имах "чисто нов" съединител.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • От: задни пружини терано 2

                                здравейте пак за съединителя влязох под джипа и моя асистент натискаше педала (изгасен джип) от долна помпа имаше леко скърцане (няма омаслено) след като ми задържа в натиснато положение обезвъздуших и звука от помпата изчезна ,но около педала се чува някякво изскърцване когато позагрее машината ? всичко е стегнато а дали да натегна леко лостчето на горна помпа как смятате киломитража не отчита общия брои км но ми показва скорост в час(мили де ) и работи малкия брояч дето зареждам и нулирам май не е жилото ?? ,и кои е датчика за задна скорост два един до друг има на ск.кутия ама кой е ? какво е маслото в горна помпа на съединител ? мерси x 3
                                само бараки

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X