Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Задни пружини терано 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: задни пружини терано 2

    И моето скърца. Свиркай си.

    И в двете помпи е спирачна течност DOT4.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • От: задни пружини терано 2

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      И моето скърца. Свиркай си.

      И в двете помпи е спирачна течност DOT4.
      мерси спарки еми не е болка за умиране ама малко дразни
      само бараки

      Коментар


      • От: задни пружини терано 2

        Първоначално публикуван от off mechanic Преглед на мнение
        мерси спарки еми не е болка за умиране ама малко дразни
        При мен в кабината при запален двигател не се чува. Вътре скърца съвсем лекичко. По-голямото скърцане е навън, но пак нищо сериозно.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • От: задни пружини терано 2

          горната помпа се оказа много лекичко е пръскала по педала за сега долях малко течност
          само бараки

          Коментар


          • От: задни пружини терано 2

            колеги днес го удавих в реката доста лошо един приятел ме извади с трактор не съм се мъчил да го паля махнах трабата на въз.филтър до инж. утре отивам да източа маслото и да развия свещите колко дена да го оставя да изветря иначе вътре вс е на лешта напълни се до скоросният лост така сега искам да питам как да процедирам направих грешката да завърдя за кратко в водата и ме притеснява да не съм окривил някоя биела дайте съвети как да пастъпя какви са др сценарии при удавяне какво да очаквам мерси предварително яд ме е че нямах апарат да снимам щях да ви размея доста
            само бараки

            Коментар


            • От: задни пружини терано 2

              Ама във водата само ли заглъхна, или ти го изгаси. И какво беше, бензин или дизел? Реално за да смукне водица, водата трябва да е на ниво над веждата на предния калник, поне при дизела.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • От: задни пружини терано 2

                бензин спарки с г.и. сам заглъхна в водата като засмука ами да ти кажа той се килна леко на една страна и предницата доста се потопи смятай фаровете пълни до горе има вода и в инжекцията само да се здобия с шнорхел се връщам пак на същото място
                само бараки

                Коментар


                • От: задни пружини терано 2

                  Първоначално публикуван от off mechanic Преглед на мнение
                  бензин спарки с г.и. сам заглъхна в водата като засмука ами да ти кажа той се килна леко на една страна и предницата доста се потопи смятай фаровете пълни до горе има вода и в инжекцията само да се здобия с шнорхел се връщам пак на същото място
                  А уж Тераното нямаше да е за хард изпълнения....
                  За пораженията нико нищо конкретно и точно не можа да ти каже.Всичко може да е станало.Принципно бензиновите не правят много водни удари/за разлика от дизела,тъй като при бензина е двойно по-малка компресията и явно биелите издържат без да се изкривят/,но...не че не съм виждал и бензинови мотори с криви биели от пълнене с вода.
                  Докато не се запали мотора /а дори и тогава е много трудно да се определи на 100%/,не може да се каже.
                  П.П Да не забравиш да направиш ревизия и на маслата в ск.к-я,раздатката и мостовете
                  Поздрави!
                  NISSAN FOREVER
                  -----------------------------------------------------------------------------
                  Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                  Коментар


                  • От: задни пружини терано 2

                    Щом е бензин - има надежда, по простата причина че обикновено започва да глъхне когато водата намокри я делко, я бобина, я кабели. Додето влезе в буталата в достатъчно количество че да направи воден удар, мотора вече е изгаснал. Виж ако дизел заглъхне, там поломения двигател почти винаги ти е в кърпа вързан. Дизела работи до последно, щото няма какво да го загаси предварително.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • От: Задни пружини терано 2

                      няма високо нопрежение и няма искра от свещите вс вода е изкарана от двигатела промит е въртяхме с масло и с развити свещи да извърли вс около 100 завъртания направихме бензиновата пампа спря да се чува дали и тя снесе съмнения за компютъра а къде се намира този комп не можахме да го намерим голямо залягане падна ами от маслото с което се одави излезе 4-5л вода и след това тръгна маслото общо 3-4 промивки с масло ама няма искра и не пали какво мислите по въпросът мерси предварително довечера ще ходим с един познат който прави диагностика ще го закачи дано остановим проблема че нещо не ме свърта
                      само бараки

                      Коментар


                      • От: Задни пружини терано 2

                        Компютъра е в краката на пътника. Под жабката демек. Като махнеш мокета, отдолу има черна ламарина, държаща се на 4-5 болта към купето. Като я отвиеш, на гърба и е компютъра.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • От: Задни пружини терано 2

                          Трябваше дизел да си вземеш...там при удавяне процедурата е ясна.Отваряш мотора,сменяш някоя и друга биела и разни други нещица покрай отварянето,затваряш и пали чакмак
                          Да ти кажа...много ти беше мерак още в началото да газиш в реката,ама дори и с шнорхел ще имаш проблем с тоците като си на бензин и умокриш кабели,дистрибутор и т.н.
                          Бензиновия мотор не е за такива изпълнения.Затова,и заради големия въртящ момент на дизела в ниските обороти ,хората избират дизела и той върши по-добра работа извън пътя от бензина!
                          Ама пуста икономийка на гориво....Докъде ни докара кризата.Аз също за малко да се метна на бензиново Терано и то не заради по-добрите му качества като джип,а заради спестяване на някой лев от гориво/добре ,че не намерих читаво тогава/!
                          Дано се окаже лесно оправянето на джипката ти колега и не е нещо сериозно,че икономията от разликата в горивото ще отиде в ремонти!
                          Поздрави!
                          NISSAN FOREVER
                          -----------------------------------------------------------------------------
                          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                          Коментар


                          • От: Задни пружини терано 2

                            Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                            Трябваше дизел да си вземеш...там при удавяне процедурата е ясна.Отваряш мотора,сменяш някоя и друга биела и разни други нещица покрай отварянето,затваряш и пали чакмак
                            Да ти кажа...много ти беше мерак още в началото да газиш в реката,ама дори и с шнорхел ще имаш проблем с тоците като си на бензин и умокриш кабели,дистрибутор и т.н.
                            Бензиновия мотор не е за такива изпълнения.Затова,и заради големия въртящ момент на дизела в ниските обороти ,хората избират дизела и той върши по-добра работа извън пътя от бензина!
                            Ама пуста икономийка на гориво....Докъде ни докара кризата.Аз също за малко да се метна на бензиново Терано и то не заради по-добрите му качества като джип,а заради спестяване на някой лев от гориво/добре ,че не намерих читаво тогава/!
                            Дано се окаже лесно оправянето на джипката ти колега и не е нещо сериозно,че икономията от разликата в горивото ще отиде в ремонти!
                            Поздрави!
                            да прав си за дизела а и познавам възможностите на дизелов мотор с турбина(vw tdi) но нямам възможвост да карам дизел които ми гори 10-12 за това избрах тази алтернатива мерси за пожеланията
                            само бараки

                            Коментар


                            • От: Задни пружини терано 2

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Компютъра е в краката на пътника. Под жабката демек. Като махнеш мокета, отдолу има черна ламарина, държаща се на 4-5 болта към купето. Като я отвиеш, на гърба и е компютъра.
                              спарки под пепелника е на бензиновото на печките нз ще го вадим утре да видим дали е много наводнен мислим да го удухаме с въздух ако има от къде да влезне(не се знае дали е капсулован) имало някакъв спирт дето се чисти с него против окисляване. дефакто сега проблемът е че няма искра на свещите и не се знае комутатора компа там ще търсим проблема ако имаш някви идей
                              само бараки

                              Коментар


                              • От: Задни пружини терано 2

                                Първоначално публикуван от off mechanic Преглед на мнение
                                спарки под пепелника е на бензиновото на печките нз ще го вадим утре да видим дали е много наводнен мислим да го удухаме с въздух ако има от къде да влезне(не се знае дали е капсулован) имало някакъв спирт дето се чисти с него против окисляване. дефакто сега проблемът е че няма искра на свещите и не се знае комутатора компа там ще търсим проблема ако имаш някви идей
                                Ама, видяхте ли го там, или гледате в сервизното съководство на терано след 2000г.?

                                Колкото до спирта - не е против окисляване. Просто спирт. Обикновено изопропилов, но и чист спирт с максимален градус от аптеката ще свърши работа. Компютъра е разглобяем. В херметична кутия е, поне на дизела. На старите 3.0 бензинки терано 1 е под седалката и е първото, което се наводнява. На всичкото отгоре е в ламаринена кутия със сума ти дупки по нея.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X