Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Задни пружини терано 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: задни пружини терано 2

    Първоначално публикуван от off mechanic Преглед на мнение
    колко оборота им нави колега и колко порасна твоя дзвер и с кви гуми си за асфалт или кал?
    Аз карам повече на асфалт с гуми Ласса компетус съм 215–80-15,торсионите ги натегнах на око лявото беше повече натегнато мерих в канала и от двете страни от праговете до земята и натегнах на око,около 4 см май беше се вдигнал не помня вече,ама сега се притесних за реглаж като прочетох,че от март карам така,3000км няма износване или не съм забелязъл,все пак ще отида другата седмица за реглаж
    Terrano 2 2,7td 1994
    Keeway atv 100

    Коментар


    • #77
      От: задни пружини терано 2

      Първоначално публикуван от fiko_fire Преглед на мнение
      ....,все пак ще отида другата седмица за реглаж
      Много внимавай къде ще отидеш за реглаж.
      На тераното се регулират всички ъгли. Не като на повечето нови курници-само сходимост и айдее.
      Само отворен стендаджия може да ти направи надлъжен и напречен наклон и то само ако има мерак.
      Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
      Вальо. О888 557Ч7Ч
      Silverado 1.3 i

      Коментар


      • #78
        От: задни пружини терано 2

        Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
        Много внимавай къде ще отидеш за реглаж.
        На тераното се регулират всички ъгли. Не като на повечето нови курници-само сходимост и айдее.
        Само отворен стендаджия може да ти направи надлъжен и напречен наклон и то само ако има мерак.
        Абсолютно е вярно.Като взех моето дърпаше силно на ляво.Минах преден мост/естествено направиха само сходимост/и резултата беше...никакъв.Добре че съм в бранша с колите и се познаваме.На следващото ходене ми обърнаха внимание и коригираха и вертикалните ъгли и нещата влязоха в норма.и не се вързвай на номера,че като размениш гумите нещата задължително ще се оправят....понякога помага,но без пълен реглаж надали!
        П.П.Моя съвет е да отидеш някъде,където стенда е електронен и след реглажа ще ти издадат разпечатка.тогава се вижда дали всичко от едната страна е еднакво на параметрите от другата страна и евентуално можеш да имаш претенции!
        Поздрави!
        NISSAN FOREVER
        -----------------------------------------------------------------------------
        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

        Коментар


        • #79
          От: задни пружини терано 2

          Първоначално публикуван от fiko_fire Преглед на мнение
          Аз карам повече на асфалт с гуми Ласса компетус съм 215–80-15,торсионите ги натегнах на око лявото беше повече натегнато мерих в канала и от двете страни от праговете до земята и натегнах на око,около 4 см май беше се вдигнал не помня вече,ама сега се притесних за реглаж като прочетох,че от март карам така,3000км няма износване или не съм забелязъл,все пак ще отида другата седмица за реглаж
          а този размер гуми не е ли малък то от завода излиза с 235 колега до колкото розбрах се мери от долният край на джантата а не от земята между др и моя човек кадето ходих на реглаж при него го запъна ама го бутна с табят човека
          само бараки

          Коментар


          • #80
            От: задни пружини терано 2

            215-80 са стандартните за терано до 96,след това вече са с 235–75 и са почти еднакви,малка е разликата.Аз така го купих джипа с нови Ласса компетус с този размер,за снега са много добри,ще имам впредвид съветите ви колеги за стенд
            Terrano 2 2,7td 1994
            Keeway atv 100

            Коментар


            • #81
              От: задни пружини терано 2

              Първоначално публикуван от fiko_fire Преглед на мнение
              215-80 са стандартните за терано до 96,след това вече са с 235–75 и са почти еднакви,малка е разликата.Аз така го купих джипа с нови Ласса компетус с този размер,за снега са много добри,ще имам впредвид съветите ви колеги за стенд
              калега отзад с какви пружини го повдигна и какво амове си сложил би ли споделил как е поведението на джипката на асфалта след лифта клати ли се много няква фрапантна разлика от преди?
              само бараки

              Коментар


              • #82
                От: задни пружини терано 2

                Не съм правил нищо друго,не карам много офроуд,основно на снега го използвам джипа,ама за напред мисля да сложа по големи гуми.Не забравяй колкото го вдигаш толкова намалява страничната стабилност,сериозия лифт си иска финанси
                Terrano 2 2,7td 1994
                Keeway atv 100

                Коментар


                • #83
                  От: задни пружини терано 2

                  Първоначално публикуван от fiko_fire Преглед на мнение
                  Не съм правил нищо друго,не карам много офроуд,основно на снега го използвам джипа,ама за напред мисля да сложа по големи гуми.Не забравяй колкото го вдигаш толкова намалява страничната стабилност,сериозия лифт си иска финанси
                  Е то надигането се съпровожда и с разширяване на стъпката долу/т.е. или по-вдлъбнати джанти,което е за предпочитане или фланци,което аз лично избягвам/
                  За Тераното макса е джанти с офсет 0...при оргинални с +25 това прави по 2.5см на страна разширение или общо 5см. за двете страни.Мисля че е предостатъчно да компенсира едни 5-6см. лифт,а за нормални офф разходки,за лов и риболов и експедиционен офроуд това надигане е предостатъчно!!
                  За джанти с офсет 0 и гуми 31х10.5 х15 ,се налага една много дребна корекция,която се прави безпроблемно...иначе при завой гумите опират леко!
                  Поздрави!
                  NISSAN FOREVER
                  -----------------------------------------------------------------------------
                  Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                  Коментар


                  • #84
                    От: задни пружини терано 2

                    Първоначално публикуван от fiko_fire Преглед на мнение
                    Не съм правил нищо друго,не карам много офроуд,основно на снега го използвам джипа,ама за напред мисля да сложа по големи гуми.Не забравяй колкото го вдигаш толкова намалява страничната стабилност,сериозия лифт си иска финанси
                    еми колега за финансите да ти кажа чесно предпочитам да си карам джипче и да го наглася и масрафите ще ми излезе все едно подържам примерно един vw тди помпа дюза при който нали се сещаш че комплектът съединител е 1500 лв
                    само бараки

                    Коментар


                    • #85
                      От: задни пружини терано 2

                      Прав си колега Любашки,А да попитам колегата иска да надига задницата не е ли по-лесно да се сложат подложки под пружините около 2 3 см примерно,някъде бях чел че е трудно понеже имало ръб,това с други пружини нещо не ми харесва,И аз затова предпочитам тераното,аман от ВАГ групата,бактисах с едно ауди да се разправям,
                      Terrano 2 2,7td 1994
                      Keeway atv 100

                      Коментар


                      • #86
                        От: задни пружини терано 2

                        Първоначално публикуван от fiko_fire Преглед на мнение
                        Прав си колега Любашки,А да попитам колегата иска да надига задницата не е ли по-лесно да се сложат подложки под пружините около 2 3 см примерно,някъде бях чел че е трудно понеже имало ръб,това с други пружини нещо не ми харесва,И аз затова предпочитам тераното,аман от ВАГ групата,бактисах с едно ауди да се разправям,
                        Не...не е по-добре.Първо какви да е гуми не можеш да сложеш,защото те ще заемат мястото на пружината на бомбето и в последствие тя ще се вади странично...т.е. няма да има какво да я държи като е извън ограничителното бомбе.Трябва да се слагат специално изработени за това легло гумени подложни тампони,които от едната страна си лягат в бомбето на джипа,но от другата страна си имат самите те подобно бомбе и пружината се ограничава от него.Само ,че...такива тампони да се изработят дочух едни скромни суми от 70-80лв. за два броя,та ако ще се дават такива пари за две гуми...по-изгодно е пружини!
                        Второ ...така мачкаш пружината,като не само че не и увеличаваш хода,ами го намаляваш.Това се отразява зле на качествата на самата пружина,получаваш по-малки ходове,влошена возия и много по-бърза амортизация на пружините!
                        Защо пък да не ти харесва с други пружини.Слагането на по-високи пружини от дълго Терано е все едно да си купиш лифтови такива примерно на Трел Мастер....Просто същата пружина но малко по-висока...какво притеснително има?
                        Като си сменях пружините на моето с по-високи и аз се притеснявах...ама от финансовата страна на въпроса и най-вече дали проекта и изчисленията на новите пружини ще излезнат според сметката и няма да има проблем.При повдигането на късо Терано с пружини от дълго...тия притеснения с изчисления и изработка отпадат.Всичко е правено и резултатите са ясни...а те са положителни!
                        Така,че не виждам проблем или какво е притеснителното в цялата работа!
                        Поздрави!
                        NISSAN FOREVER
                        -----------------------------------------------------------------------------
                        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                        Коментар


                        • #87
                          От: задни пружини терано 2

                          Първоначално публикуван от fiko_fire Преглед на мнение
                          Прав си колега Любашки,А да попитам колегата иска да надига задницата не е ли по-лесно да се сложат подложки под пружините около 2 3 см примерно,някъде бях чел че е трудно понеже имало ръб,това с други пружини нещо не ми харесва,И аз затова предпочитам тераното,аман от ВАГ групата,бактисах с едно ауди да се разправям,
                          прожини от дълга база и амове от патрол в началото на темата го има обяснено (на мен) става си надежно и лифта е оклу 4-5 см което е предоволно 2-3см ми се струва малко
                          само бараки

                          Коментар


                          • #88
                            От: задни пружини терано 2

                            Първоначално публикуван от fiko_fire Преглед на мнение
                            Аз карам повече на асфалт с гуми Ласса компетус съм 215–80-15,торсионите ги натегнах на око лявото беше повече натегнато мерих в канала и от двете страни от праговете до земята и натегнах на око,около 4 см май беше се вдигнал не помня вече,ама сега се притесних за реглаж като прочетох,че от март карам така,3000км няма износване или не съм забелязъл,все пак ще отида другата седмица за реглаж
                            Ами аз вече съм на 7 000 км след натягане на предните торсиони, и не виждам никакво неправилно износване на гумите. От тогава все се каня да отида на стенд, но все не остава време. А сега вече не виждам смисъл.

                            Коментар


                            • #89
                              От: задни пружини терано 2

                              Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                              ....За повдигането на задницата на късото Терано аз считам,че най-добрия вариант е смяна на пружини с такива от дълга база/по-възможност запазени и неуморени...т.е. от възможно по-ново като години Терано/
                              Амовете отзад ...ами от Патрол си стават.Аз май бях един от първите които сложиха отзад амове от Патрол.Изискват само да им се направят по едни дистанционни втулки,защото тампоните в ушите им са с малко по-голям диаметър от тези на Тераното.Моето Терано е вече година с така направена задница и проблем няма.Амовете от Патрол са по-усилени и което е най-важното в разпънато положение са 30мм. по-дълги.Това ги прави идеален компенсатор на лифтоването с по-високи пружини!...Така,че...всякакви опити да се превърне едно Терано в хард-офроуд звяр ,предварително са обречени на провал според мен!Който иска да има такава машина си купува...Патрол!
                              Поздрави на всички!
                              ,,Посмачкани пружини от Г...'' е ,да ,ама колко са смачкани? Как да се определи? Пружините от дългото Терано са малко по-яки от това на късото - затова стават.Амове от Патрул,щот са по дълги.... опс, нали по-дългите амове ,трябва да съвпадат с по твърдите пружни Нали ако пружините на повдигнат точно с колкото трябва, амовете ще стоят ,,смачкани''.... това имам в предвид ,кто казвам ,че е стрелба в тъмното - оставят се доста неща на случайността... Хебела да го ,,защитиш'' се криви не от удари ,а от работа в несвойствени ъгли вследствие натягането на торсионите... ПОвярвайте ,колеги,послущайте Любака! Направих и невъзможното с бюджетни и не бюджетни варианти да превърна Тераното в Хард... ЧУдесен експедицинен автомобил е ,но хард..
                              PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                              КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                              0899187766

                              Коментар


                              • #90
                                От: задни пружини терано 2

                                Първоначално публикуван от off mechanic Преглед на мнение
                                прожини от дълга база и амове от патрол в началото на темата го има обяснено (на мен) става си надежно и лифта е оклу 4-5 см което е предоволно 2-3см ми се струва малко
                                ПОдложките от 2-3 см повдигат машианта с повече от 5 см. Няма логика,но не ми се рови из темите и компа ми да показвам снимки с рулетка. Подложката е най- бързия,лесени ефтин вариант. Внимавайте с лифта на Тераното! Колко от вас са го обръщали ? Тесничко е и като го повдигнеш повечко.... няколко пъти съм пробвал...
                                Любак, подложки сложих на TJM 30 мм. никакъв проблем с вадене и не мачкаш пружината повече от колкото се е мачкала преди . нали се сещате ,че се слагати ограничителни колани...ВАжно е ,пружините и амовете да са сметнати едни за други...Не съм чел цялата тема - трябва да се удължат и биелетките...
                                ПП Ако на някой му трябват и пружини стандартни от Патрул ,давам ги подарък... Не е лошо всеки сам да стигне до своята истина
                                Последно редактирано от churov; 13-01-13, 20:19.
                                PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                                КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                                0899187766

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X