Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Задни пружини терано 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: задни пружини терано 2

    Първоначално публикуван от churov Преглед на мнение
    ........Амове от Патрул,щот са по дълги.... опс,........
    Да са по-дълги, да са по-дълги..колко да са по-дълги?
    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
    Вальо. О888 557Ч7Ч
    Silverado 1.3 i

    Коментар


    • #92
      От: задни пружини терано 2

      Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
      Да са по-дълги, да са по-дълги..колко да са по-дълги?
      В разпънато положение около 3см...мерено

      Първоначално публикуван от churov Преглед на мнение
      ПОдложките от 2-3 см повдигат машианта с повече от 5 см. Няма логика,но не ми се рови из темите и компа ми да показвам снимки с рулетка. Подложката е най- бързия,лесени ефтин вариант. Внимавайте с лифта на Тераното! Колко от вас са го обръщали ? Тесничко е и като го повдигнеш повечко.... няколко пъти съм пробвал...
      Първоначално публикуван от churov Преглед на мнение
      Любак, подложки сложих на TJM 30 мм. никакъв проблем с вадене и не мачкаш пружината повече от колкото се е мачкала преди . нали се сещате ,че се слагати ограничителни колани...ВАжно е ,пружините и амовете да са сметнати едни за други...Не съм чел цялата тема - трябва да се удължат и биелетките...
      ПП Ако на някой му трябват и пружини стандартни от Патрул ,давам ги подарък... Не е лошо всеки сам да стигне до своята истина


      Янко имах предвид при подлагане на обикновени кръгове изрязани примерно от транспортна лента.Тогава те запълват горе стърчащото бомбе и пружината няма да има какво да я ограничава настрани.При оригиналните подложки каквито са на TJM вероятно на самите тях си има стърчаща част влизаща в пружината и тя играе ролята на ограничител.Нямах предвид да се вадят нагоре-надолу,а странично.
      Амовете на Патрола са с 3см. по-високи при разпънато положение.При повдигане с около 5см. мисля че няма как нещо да избяга с изчисленията.
      Вече година моето Терано е с пружини от Крън/повдигането ми беше 5см. и поради повечко натоварване в багажното,а и нормалното слягане на нова пружина в момента е около 3.5-3.8см./ и амове от Патрол/същите между другото се наложи да купувам инцидентно ,защото при разглобяването за подмяната наличните газови на Монро се оказаха негодни.Купих единствените налични в града...Токико и то маслени
      .Кега не съжалявам...машината вози като Мерцедес .Явно амовете компенсират донякъде по-твърдите пружини/.Супер доволен съм от комбинацията.Нямам никакви негативни последствия.Дори и не съм удължавал биелетите/също нямам проблем с тях/!
      П.П.Колеги...комбинацията на по-високи пружини с амове от Патрол е за ДЪЛГАТА БАЗА!!!
      Реално на дългата база се правят по-високи пружини и затова се слагат и малко по-дълги амове.При монтаж на къса база на пружини от дълга,моето мнение,че трябва да се комплектоват не с амове от Патрол,а с такива от ДЪЛГО ТЕРАНО.
      Трябва да се види дали имат разлика в дължината при разпънато положение амовете от късо и дълго Терано/мисля ,че имат/ и ако е така да се подменят.Тъкмо и всичко ще си е изчислено ...

      П.П.П.Добре де...а как ще се държи хебела ,ако се сложат усилени нови торсиони.Там няма да има промяна на ъгъла,защото те ще държат изправена предницата без да се натягат повече от нормалното???
      Тогава няма ли да може да си позволи някой повечко хард изпълнения...

      Поздрави на всички!
      Последно редактирано от lubashki777; 14-01-13, 08:44.
      NISSAN FOREVER
      -----------------------------------------------------------------------------
      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

      Коментар


      • #93
        От: задни пружини терано 2

        Първоначално публикуван от churov Преглед на мнение
        ПОдложките от 2-3 см повдигат машианта с повече от 5 см. Няма логика,но не ми се рови из темите и компа ми да показвам снимки с рулетка. Подложката е най- бързия,лесени ефтин вариант. Внимавайте с лифта на Тераното! Колко от вас са го обръщали ? Тесничко е и като го повдигнеш повечко.... няколко пъти съм пробвал...
        Любак, подложки сложих на TJM 30 мм. никакъв проблем с вадене и не мачкаш пружината повече от колкото се е мачкала преди . нали се сещате ,че се слагати ограничителни колани...ВАжно е ,пружините и амовете да са сметнати едни за други...Не съм чел цялата тема - трябва да се удължат и биелетките...
        ПП Ако на някой му трябват и пружини стандартни от Патрул ,давам ги подарък... Не е лошо всеки сам да стигне до своята истина
        дай да го видим тоя звяр че ми е интересно как изглежда ако не е проблем
        само бараки

        Коментар


        • #94
          От: задни пружини терано 2

          Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
          ...като се удължават доста накрайниците... Става много по-здраво, но не е ясно колко се запазва геометрията за каране по асвалт...
          Избягаш ли от оригиналната дължина на накрайниците (двете малки шангички дето свързват голямата с колелото), колелото започва да завива при ход на окачването нагоре-надолу. Съответно сходимоста започва да мърда при ход на окачването надолу-нагоре. Сигурно му се свиква - все пак Калаша кара по състезания и надали му е проблем, обаче неопитен шАфьор може да се окаже твърде изненадан от такова поведение. По-лек вариант, при който това не се случва, но пък се променя поведението при завой, е ето това:
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:nisssteering.jpg
Прегледи:2
Размер:13.3 КБ
ID:5443983
          Единствения проблем при изработката му са шлиците на рамото откъм кормилната кутия. Лично за мен е по-удачното решение, но и по-скъпо, ако се купува в оригинал.

          И при двете решения поведението при обикновено каране се влошава, или да речем, става малко неестествена.



          Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
          Спарки, твойта не е видяла дебелия. За нормално каране всичко си е наред дори и с повдигната предница. Проблемите идват с големите гуми и мераци.
          Аз това и казвам - при "нормална" експлоатация тия заигравки не са задължителни, щом при мен изкарват безпроблемно толкова време. Аз и хебела не съм укрепвал още - все не остава време. А имах и идея за "емулиране" на кормилна рейка на мястото на тая щанга, което лично за мен е възможно най-доброто решение - тогава паразитния хебел въобще се разкарва, слага се шанга, дето в двата края лагерува в муфи, закрепени към шасито, и с втора шанга между единия и край и кормилната кутия се движи наляво-надясно. При тая схема поведението ще си е същото, а нищо няма да се разбива, но и за това не остава време, пък и не съм убеден че лично на мен ми е нужно, та и мотивацията ми е никаква.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #95
            От: задни пружини терано 2

            Сега се чудя дали да се метна и аз на 31чки,гледам тук един продава пак Ласса компетус като моите само че 265/70 ка,250лв,на сняг съм доволен от Лассата, и като гледам на снимките височината им е 72 см,с оригиналните джанти би трябвало да няма проблеми по четенето така разбрах,дали си струват гумите незнам,така да си надигна жипчето,иначе е в тоя вид с натегнати торсиони
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0637.jpg
Прегледи:1
Размер:180.3 КБ
ID:5444115
            Последно редактирано от fiko_fire; 14-01-13, 20:27.
            Terrano 2 2,7td 1994
            Keeway atv 100

            Коментар


            • #96
              От: задни пружини терано 2

              от какъв патрол амове ми трябват от y60 или y61 ако има разлика и каква е орентировъчната им цена? мерси
              само бараки

              Коментар


              • #97
                От: задни пружини терано 2

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                Избягаш ли от оригиналната дължина на накрайниците (двете малки шангички дето свързват голямата с колелото), колелото започва да завива при ход на окачването нагоре-надолу. ......
                Грешка.
                Колкото са по-дълги накрайниците, толкова по-малко завиват гумите при ход нагоре-надолу.
                Колкото повече е вдигната предницата (наведени са накрайниците)-толкова повече завиват гумите при ход нагоре-надолу.
                Скицирай колата гледана отпред. Ползвай пергел за хода на колелото.

                За конкретната джипка, не контролируемото завиване на гумите се дължи предимно на усукването на централната щанга.
                Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                Вальо. О888 557Ч7Ч
                Silverado 1.3 i

                Коментар


                • #98
                  От: задни пружини терано 2

                  Първоначално публикуван от off mechanic Преглед на мнение
                  от какъв патрол амове ми трябват от y60 или y61 ако има разлика и каква е орентировъчната им цена? мерси
                  Колега...май не четеш между редовете...
                  Виж няколко мнения по-назад какво съм писал.
                  Амове на Патрол се слагат на ДЪЛГОТО ТЕРАНО...на късото евентално се слагат амове от дълго Терано.Тъкмо тогава всичко си е изчислено/пружини и амове от един и същи автомобил...т.е. сметнато от индЖинерите/!!!!!
                  NISSAN FOREVER
                  -----------------------------------------------------------------------------
                  Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                  Коментар


                  • #99
                    От: задни пружини терано 2

                    Първоначално публикуван от fiko_fire Преглед на мнение
                    Сега се чудя дали да се метна и аз на 31чки,гледам тук един продава пак Ласса компетус като моите само че 265/70 ка,250лв,на сняг съм доволен от Лассата, и като гледам на снимките височината им е 72 см,с оригиналните джанти би трябвало да няма проблеми по четенето така разбрах,дали си струват гумите незнам,така да си надигна жипчето,иначе е в тоя вид с натегнати торсиони
                    [ATTACH=CONFIG]536065[/ATTACH]
                    Колега...оригиналната визия на Тераното е с леко вирната задница.Твоето ми изглежда равно...т.е. повдигал си го май само отпред.Моето изглеждаше така,когато навих торсионите,а чаках все още да ми дойдат пружините!
                    За гумите...слагай 31" и проблем няма да имаш,особено ако ги монтираш на стандартните джанти.Ако сложиш като мен малко по-изхвърлени джанти се налага много леко орязване на едно ръбче на прага и преправяне на една планка на предната броня/дребна работа/,защото иначе опират при завой.
                    За качествата на Ласата не мога да пиша тъй като нямам наблюдения,но за размера... слагай!
                    NISSAN FOREVER
                    -----------------------------------------------------------------------------
                    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                    Коментар


                    • От: задни пружини терано 2

                      Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                      Колега...май не четеш между редовете...
                      Виж няколко мнения по-назад какво съм писал.
                      Амове на Патрол се слагат на ДЪЛГОТО ТЕРАНО...на късото евентално се слагат амове от дълго Терано.Тъкмо тогава всичко си е изчислено/пружини и амове от един и същи автомобил...т.е. сметнато от индЖинерите/!!!!!
                      прав си заблудих се отново според вас на какви амове да заложа на маслени или газови каква ще е разликата аз на колата съм карал с газови като че ли малко по твърди ми се видяха. Затъмних го отзат че ми беше като аквариум
                      само бараки

                      Коментар


                      • От: задни пружини терано 2

                        Да равно излежда,повечето аз и жената се возим ама като го натоваря задницата кляка,нека да мине зимата ще му мисля,малко да вдигна задницата,и има ръждички по праговете и рамата.
                        Terrano 2 2,7td 1994
                        Keeway atv 100

                        Коментар


                        • От: задни пружини терано 2

                          Я като гледам как ще се дигате да си прорекламирам стоката - намират ми се пружини от г
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • От: задни пружини терано 2

                            Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                            ....Янко имах предвид при подлагане на обикновени кръгове изрязани примерно от транспортна лента.Тогава те запълват горе стърчащото бомбе и пружината няма да има какво да я ограничава настрани.При оригиналните подложки каквито са на TJM вероятно на самите тях си има стърчаща част влизаща в пружината и тя играе ролята на ограничител........Вече година моето Терано е с пружини от Крън....
                            П.П.П.Добре де...а как ще се държи хебела ,ако се сложат усилени нови торсиони.Там няма да има промяна на ъгъла,защото те ще държат изправена предницата без да се натягат повече от нормалното???
                            Тогава няма ли да може да си позволи някой повечко хард изпълнения...

                            Поздрави на всички!
                            Напълно си прав за домашните и заводските тампони Така си е- TJM са с профил ,който ляга и към бомбето и към пружината.Я сподели за тези Крънски пружини,че навремето чувах само ужасни неща и не посмях да посегна към тях .
                            ПП променят се геометрията на носачите с подложни втулки. Без тях ,накарай някой да катери остър баир с товето Терано ,а ти застани отпред да видиш какви движения ще правят предните ти колела .
                            А някой попита за тераното ми... ами от години си е с друг собственик Натиснете снимката за да я уголемите

Име:_MG_9970.jpg
Прегледи:1
Размер:19.9 КБ
ID:5444197
                            Последно редактирано от churov; 15-01-13, 10:56.
                            PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                            КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                            0899187766

                            Коментар


                            • От: задни пружини терано 2

                              Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                              Грешка.
                              Колкото са по-дълги накрайниците, толкова по-малко завиват гумите при ход нагоре-надолу.
                              Колкото повече е вдигната предницата (наведени са накрайниците)-толкова повече завиват гумите при ход нагоре-надолу.
                              Скицирай колата гледана отпред. Ползвай пергел за хода на колелото.

                              За конкретната джипка, не контролируемото завиване на гумите се дължи предимно на усукването на централната щанга.
                              Грешката е при теб. Позамисли се и ще разбереш де е ключа от палатката. Предницата има минимум на завиване при сгъване/разгъване на окачването при точно определена дължина на тия щангички, която зависи от дължините на горния и долния носач, взаимното им разположение, и разположението на въпросната щангичка спрямо тях. Нячертай си го на едно листЕ, почешай се там, дет не те сърби, и току виж ти светнално.

                              ...иначе никой нямаше да си играе да прави паразитни хебели и прочие полюции, ами щяха да го правят с 2 шанги като при цял мост.

                              ПП: Разстоянието от гума до гума при независимо окачване не е константа, а се мени при сгъване-разгъване на окачването.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • От: задни пружини терано 2

                                Първоначално публикуван от churov Преглед на мнение
                                ПП променят се геометрията на носачите с подложни втулки. Без тях ,накарай някой да катери остър баир с товето Терано ,а ти застани отпред да видиш какви движения ще правят предните ти колела .
                                Единственото, дето се променя при ползване на подложни "втулки" между горния носач е горния шарнир е дължината между оста на носача и центъра на шарнира. При 25мм подложки удължението е около 3-4мм. Ако шасито е наред, това може да се компенсира с махане на подложни шайби, та да се докара Camber ъгъла.

                                Само че, и друг път съм го казвал - ползването на подложни втулки върху и без това слабоватите носачи (2.5мм ламарина) води до по-лесното им изкривяване, по-лесното им изморяване около дупките на болтовете (където се кривят и изморяват и пукат дори без вдигане, без подложки, и с оригиналния размер гуми), и по-голямото им "пружиниране" по време на движение с натоварване. Някакво решение е подсилване и отгоре с планка, която да разпределя повишеното натоварване върху по-голяма площ, но пак се кривят. Казвам го от личен опит - разкарах подложките 2-3 месеца след като ги сложих. Единственото смислено решение е смяната на горните носачи с каквито трябва, с каквато трябва дължина, които хем ти дават допълнителния ход надолу, хем при централно положение на окачването имаш достатъчно запас от ход надолу, без да махаш ограничителните тампони, хем са и достатъчно здрави за да са последното нещо по предницата, което ще се скапе.

                                Например, носачите на Calmini също не стават. По-къси са с 4мм от оригиналните. И аз изядох дървото с няколко комплекта, правени по оригиналния размер на Calmini. Имат си и други проблеми, но тоя е основния. За да докараш оригинална геометрия на предницата, трябват много подложки под оста им (4мм допълнително), което комбинирано с леко криво шаси (а е рядкост да видиш почти идеално шаси като моето например), практически те лишава от възможността на нагласиш camber ъгъла оптимално. Идеалността се състои в това и от двете страни да имаш по 4мм подложки, двата camber ъгъла да са еднакви, и да са в средата на нормата. Моето терано е почти така, но пак има един милиметър разлика в подложките между ляво и дясно.

                                А си нямаш представа какво се случва когато докараш всичко в норма - тотално различно поведение и много по-голяма лекота на управление от уж наглед минимални разлики в геометрията, които, бърникайки бавно и славно по предницата не си усетил, но си имал чувството че нещо по това окачване не е както трябва, без да знаеш какво точно, щото на книга уж всичко е наред.
                                Последно редактирано от sparkybg; 15-01-13, 11:31.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X