Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Постоянно ми гори предпазител.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Постоянно ми гори предпазител.

    Алармата ти е моноблок ,нали ?
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #32
      От: Постоянно ми гори предпазител.

      Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
      Алармата ти е моноблок ,нали ?
      Може би, не разбирам от аларми, но.....една черна кутийка към която има две букси и една по-малка черна кутийка с червена лампичка, което предполагам е шоков датчик. От самата аларма има една жичка, която отива до фабричната аларма или имубилайзер.

      Майстора който гледа алармата при Андро спомена за подобно нещо което каза и Спарки
      Явно алармата е от "сложните" и са я сложили на същия бушон като фабричната, а той и се явява недостатъчен.

      Коментар


      • #33
        От: Постоянно ми гори предпазител.

        Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнение
        = 94вт..... консумация над 10А.
        Някоя друга новост в областа на електротехниката
        Първоначално публикуван от mitko punev Преглед на мнение
        ... не разбирам ...
        Идват 4 празнични дни, пък може и да дойдеш....
        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

        Коментар


        • #34
          От: Постоянно ми гори предпазител.

          Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
          Някоя друга новост в областа на електротехниката
          Идват 4 празнични дни, пък може и да дойдеш....[/FONT][/FONT]
          Абе дедеее днес точно за теб си мислех, хем знам че си токаджия.....пуууу

          Мииии зимам едни пРъжолки, некоя биричка и ще навестя

          Даже като по-компИтентен после ше обясниш къв е бил проблема

          Коментар


          • #35
            От: Постоянно ми гори предпазител.

            Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
            Някоя друга новост в областа на електротехниката
            [/FONT][/FONT]
            Защо това високомерие?
            Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
            SSang Yong Kyron 2.0xdi
            Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

            Коментар


            • #36
              От: Постоянно ми гори предпазител.

              Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнение
              Защо това високомерие?
              Не е високомерие, яд изказан по-меко. Закона на Ом и производните му се учеха още в класовете едно време, или в малките курсове на техникумите и СПТУ (технически гимназии по ново му) и всеки "електричар" трябва да го знае дори на сън да го бутнеш, ама "демокрацията" е*а майката на образовтелната систена и на младите поколения.....
              Връщаме се на темата. Мощност във верига P=UхI, Р мощност във ватове (W), U напрежение във волтове (V), I ток в ампери (A) или 10А х 12V = 120W
              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

              Коментар


              • #37
                От: Постоянно ми гори предпазител.

                Първоначално публикуван от mitko punev Преглед на мнение
                Предпазителя гори само когато махна плюса на акумулатора. Случва се следното: поради някаква причина махам акумулатора, след поставянето му активирам алармата, но при отключване (деактивиране) бушона вече явно е изгорял, защото не се задейства отключване. Между другото, като изгори предпазителя и лампичката на фабричния имобилайзер спира да мига.
                Голяма вероятност модула за централно и най вероятно този класическия с две релета към новата алрма няма да стане.Виж дали случайно не гори предпазителя и в следния случай-ти си вътре,вратите затворени,включваш алармата и отключваш с бутона на колата.
                А тези простотии се правят от името на всички ни.
                Даника
                Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                Коментар


                • #38
                  От: Постоянно ми гори предпазител.

                  Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
                  Голяма вероятност модула за централно и най вероятно този класическия с две релета към новата алрма няма да стане.Виж дали случайно не гори предпазителя и в следния случай-ти си вътре,вратите затворени,включваш алармата и отключваш с бутона на колата.
                  Централното би трябвало да си е фабричното. Затова е и въпросната жица към него.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #39
                    От: Постоянно ми гори предпазител.

                    Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                    Не е високомерие, яд изказан по-меко. Закона на Ом и производните му се учеха още в класовете едно време, или в малките курсове на техникумите и СПТУ (технически гимназии по ново му) и всеки "електричар" трябва да го знае дори на сън да го бутнеш, ама "демокрацията" е*а майката на образовтелната систена и на младите поколения.....
                    Връщаме се на темата. Мощност във верига P=UхI, Р мощност във ватове (W), U напрежение във волтове (V), I ток в ампери (A) или 10А х 12V = 120W
                    Засегнах се, защото ако знаеше какъв ми е бизнеса и с какво се заимавам от деветнадесет години, нямаше да го напишеш така. Но няма как да знаеш, така, че няма проблем. Цифрата в ника ми и друг път е подвеждала, свикнал съм.

                    Та по темата. Освен сбора от крушките в предния ми пост бях добавил и една машинка(неоригинална) за централно заключване, която се захранва в повечето случаи от алармата. Пика на консумация при нея е 3-4 ампера. Като добавим и 2-3 релета (знам и консумацията на бобините на релетата) в алармата ето ти десетина ампера. А машинкта я бях добавил, защото 90% от японските и корейски автомобили до 97-ма година, които нямат фабрично дистанционно за заключване, нямат машинка в шофьорската врата. За икономия. Но Сарки спомена, че този модел имат фабрично. При първоначално закачане на акумулатора, някой системи се тестват и без подаден контакт, и ако на този предпазител има такава, то консумацията се увеличава още. При нормална експлоатация след това няма проблем, защото когато колата е на контакт не се ползва аларма, а когато активираме алармата, не ползваме контакт и консумацията не е едновременно. Това разбира се е само предположения докто не се види на "живо" как е. Просто се опитах да бъда полезен.
                    Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
                    SSang Yong Kyron 2.0xdi
                    Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

                    Коментар


                    • #40
                      От: Постоянно ми гори предпазител.

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Централното би трябвало да си е фабричното. Затова е и въпросната жица към него.
                      Тогава най-вероятно е точно това-само по жицата на новата аларма няма да стане,трябва допълн.чист релеен модул м-у новата аларма и съществуващата инсталация на центр.закл. на колата.По спомен-проблема на тези масови и класически доп.модули за центр. с две релета които се продават и свързват както обикновено след закл./откл. с допълн.монтирана аларма на самата съществуваща машинка на центр.остава минус на единия проводник и при работа със съществуващия бутон на колата при следваща команада там идва +
                      А тези простотии се правят от името на всички ни.
                      Даника
                      Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                      Коментар


                      • #41
                        От: Постоянно ми гори предпазител.

                        Да късото терано, щом има централно въобще, фабрично е с 3 машинки. На двете предни врати и на багажника. Не знам на дългата база дали има машинки на задните врати.

                        Някои екземпляри са и с фабрична аларма, ама са по-скоро рядкост.

                        Както и по-горе предположих, просто има въразн консуматор на неподходящ бушон. Самата аларма със все релетата би трябвало да има мижава консумация, но като пусне всички мигачи на куп - това вече е фактор. Обикновено при закачане на акумулатора се пуска автоматично и импулс към машинките, дори не съм съвсем сигурен дали не ги заключва и веднага отключва - един вид тестване. Ако новата аларма точно в тоя момент пуска и мигачите (а не например десети от секундата по-късно), Оригиналния бушон може да се окаже слаб за всичкото това.

                        Моята аларма е включена не към мигачите, а към габаритите например. Просто е по-лесно така. А и по-безпроблемно - консумацията на габаритите е мижава, отделно дето ако са забравени фаровете за мъгла, те се управляват през реле от габаритите и са на отделен бушон, тъй че велика консумация няма от къде да дойде (с оригинални крушки - 30 вата общо, а аз на всичкото отгоре съм с диодни).
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Постоянно ми гори предпазител.

                          Консумацията със сигурност е никаква,проблема е както каза или в слабия бушон,или че новата аларма със или без доп.релета/модул оставя постоянен(-) на машинките,но за това казах да пробва освен с акумулатора и да включи с аларма,а да изключи от ориг.бутон и обратно, да не би този проблем да се разбере по-късно в най-неподх.момент-той е независим от слабия бушон и тогава ще гори и 50а,а ако ориг.централно е с транзистори-лошо(за това в началото казах да не сменява бушона с по-голям,преди да се разбере от какво е).Иначе 5а повече за толкова време не е много..И моите винаги са били включени към габаритете.
                          А тези простотии се правят от името на всички ни.
                          Даника
                          Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                          Коментар


                          • #43
                            От: Постоянно ми гори предпазител.

                            Колега,ако знаеш как действа модула за централно управление на ел.машинки ще знаеш че от двете страни на всеки мотор има постоянен или (+) или (-) и това не е проблем а така трябва да бъде.Че проблема е в машинките е ясно още от първия пост !
                            Модул за управление на централно с транзистор директно да управляват машинките не съм виждал ,може и да има !
                            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                            Анатолий Пейчинов o8875о9815
                            https://dvrbg.com/

                            Коментар


                            • #44
                              От: Постоянно ми гори предпазител.

                              Това го знам,написал съм го горе.Мисълта ми беше,че точно този пост. ,,-'или,,+ ''от вграденото фабр.центр. при некорекно включване на новопоставената аларма(ако и тя има такъв външен модул,а не управлява съществуващия или е с обърнат поляритет) ефекта ще е такъв.Това веднага отпадна след като по-големия предпазител не гори и остана другото.А това го давам не за теб,а ако на някой му е интересно от любопитство-който трябва го знае,на мен тази материя не ми е интересна,а се сбутах като слагах аларма на една мазда и пак там намерих транзисторитеhttp://www.radioradar.net/radiofan/s...e_lockout.html
                              А тези простотии се правят от името на всички ни.
                              Даника
                              Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                              Коментар


                              • #45
                                От: Постоянно ми гори предпазител.

                                И тъй......днес с дядо Владо установихме, че и двете аларми като са вързани на един бушон 10А при задействане на заключването съответно и нефабричната аларма, дори и 15А бушон, няма как да не гори.
                                От машинките на заключването е. Проблема е решен с едно просто мерене на ампеража по време на отключване и заключване.
                                Благодаря на всички за мненията и помощта.
                                Поздрави

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X