Може би, не разбирам от аларми, но.....една черна кутийка към която има две букси и една по-малка черна кутийка с червена лампичка, което предполагам е шоков датчик. От самата аларма има една жичка, която отива до фабричната аларма или имубилайзер.
Майстора който гледа алармата при Андро спомена за подобно нещо което каза и Спарки
Явно алармата е от "сложните" и са я сложили на същия бушон като фабричната, а той и се явява недостатъчен.
Не е високомерие, яд изказан по-меко. Закона на Ом и производните му се учеха още в класовете едно време, или в малките курсове на техникумите и СПТУ (технически гимназии по ново му) и всеки "електричар" трябва да го знае дори на сън да го бутнеш, ама "демокрацията" е*а майката на образовтелната систена и на младите поколения..... Връщаме се на темата. Мощност във верига P=UхI, Р мощност във ватове (W), U напрежение във волтове (V), I ток в ампери (A) или 10А х 12V = 120W
Предпазителя гори само когато махна плюса на акумулатора. Случва се следното: поради някаква причина махам акумулатора, след поставянето му активирам алармата, но при отключване (деактивиране) бушона вече явно е изгорял, защото не се задейства отключване. Между другото, като изгори предпазителя и лампичката на фабричния имобилайзер спира да мига.
Голяма вероятност модула за централно и най вероятно този класическия с две релета към новата алрма няма да стане.Виж дали случайно не гори предпазителя и в следния случай-ти си вътре,вратите затворени,включваш алармата и отключваш с бутона на колата.
А тези простотии се правят от името на всички ни.
Даника
Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h
Голяма вероятност модула за централно и най вероятно този класическия с две релета към новата алрма няма да стане.Виж дали случайно не гори предпазителя и в следния случай-ти си вътре,вратите затворени,включваш алармата и отключваш с бутона на колата.
Централното би трябвало да си е фабричното. Затова е и въпросната жица към него.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Не е високомерие, яд изказан по-меко. Закона на Ом и производните му се учеха още в класовете едно време, или в малките курсове на техникумите и СПТУ (технически гимназии по ново му) и всеки "електричар" трябва да го знае дори на сън да го бутнеш, ама "демокрацията" е*а майката на образовтелната систена и на младите поколения..... Връщаме се на темата. Мощност във верига P=UхI, Р мощност във ватове (W), U напрежение във волтове (V), I ток в ампери (A) или 10А х 12V = 120W
Засегнах се, защото ако знаеше какъв ми е бизнеса и с какво се заимавам от деветнадесет години, нямаше да го напишеш така. Но няма как да знаеш, така, че няма проблем. Цифрата в ника ми и друг път е подвеждала, свикнал съм.
Та по темата. Освен сбора от крушките в предния ми пост бях добавил и една машинка(неоригинална) за централно заключване, която се захранва в повечето случаи от алармата. Пика на консумация при нея е 3-4 ампера. Като добавим и 2-3 релета (знам и консумацията на бобините на релетата) в алармата ето ти десетина ампера. А машинкта я бях добавил, защото 90% от японските и корейски автомобили до 97-ма година, които нямат фабрично дистанционно за заключване, нямат машинка в шофьорската врата. За икономия. Но Сарки спомена, че този модел имат фабрично. При първоначално закачане на акумулатора, някой системи се тестват и без подаден контакт, и ако на този предпазител има такава, то консумацията се увеличава още. При нормална експлоатация след това няма проблем, защото когато колата е на контакт не се ползва аларма, а когато активираме алармата, не ползваме контакт и консумацията не е едновременно. Това разбира се е само предположения докто не се види на "живо" как е. Просто се опитах да бъда полезен.
Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
SSang Yong Kyron 2.0xdi
Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd
Централното би трябвало да си е фабричното. Затова е и въпросната жица към него.
Тогава най-вероятно е точно това-само по жицата на новата аларма няма да стане,трябва допълн.чист релеен модул м-у новата аларма и съществуващата инсталация на центр.закл. на колата.По спомен-проблема на тези масови и класически доп.модули за центр. с две релета които се продават и свързват както обикновено след закл./откл. с допълн.монтирана аларма на самата съществуваща машинка на центр.остава минус на единия проводник и при работа със съществуващия бутон на колата при следваща команада там идва +
А тези простотии се правят от името на всички ни.
Даника
Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h
Да късото терано, щом има централно въобще, фабрично е с 3 машинки. На двете предни врати и на багажника. Не знам на дългата база дали има машинки на задните врати.
Някои екземпляри са и с фабрична аларма, ама са по-скоро рядкост.
Както и по-горе предположих, просто има въразн консуматор на неподходящ бушон. Самата аларма със все релетата би трябвало да има мижава консумация, но като пусне всички мигачи на куп - това вече е фактор. Обикновено при закачане на акумулатора се пуска автоматично и импулс към машинките, дори не съм съвсем сигурен дали не ги заключва и веднага отключва - един вид тестване. Ако новата аларма точно в тоя момент пуска и мигачите (а не например десети от секундата по-късно), Оригиналния бушон може да се окаже слаб за всичкото това.
Моята аларма е включена не към мигачите, а към габаритите например. Просто е по-лесно така. А и по-безпроблемно - консумацията на габаритите е мижава, отделно дето ако са забравени фаровете за мъгла, те се управляват през реле от габаритите и са на отделен бушон, тъй че велика консумация няма от къде да дойде (с оригинални крушки - 30 вата общо, а аз на всичкото отгоре съм с диодни).
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Консумацията със сигурност е никаква,проблема е както каза или в слабия бушон,или че новата аларма със или без доп.релета/модул оставя постоянен(-) на машинките,но за това казах да пробва освен с акумулатора и да включи с аларма,а да изключи от ориг.бутон и обратно, да не би този проблем да се разбере по-късно в най-неподх.момент-той е независим от слабия бушон и тогава ще гори и 50а,а ако ориг.централно е с транзистори-лошо(за това в началото казах да не сменява бушона с по-голям,преди да се разбере от какво е).Иначе 5а повече за толкова време не е много..И моите винаги са били включени към габаритете.
А тези простотии се правят от името на всички ни.
Даника
Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h
Колега,ако знаеш как действа модула за централно управление на ел.машинки ще знаеш че от двете страни на всеки мотор има постоянен или (+) или (-) и това не е проблем а така трябва да бъде.Че проблема е в машинките е ясно още от първия пост !
Модул за управление на централно с транзистор директно да управляват машинките не съм виждал ,може и да има !
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815 https://dvrbg.com/
Това го знам,написал съм го горе.Мисълта ми беше,че точно този пост. ,,-'или,,+ ''от вграденото фабр.центр. при некорекно включване на новопоставената аларма(ако и тя има такъв външен модул,а не управлява съществуващия или е с обърнат поляритет) ефекта ще е такъв.Това веднага отпадна след като по-големия предпазител не гори и остана другото.А това го давам не за теб,а ако на някой му е интересно от любопитство-който трябва го знае,на мен тази материя не ми е интересна,а се сбутах като слагах аларма на една мазда и пак там намерих транзисторитеhttp://www.radioradar.net/radiofan/s...e_lockout.html
А тези простотии се правят от името на всички ни.
Даника
Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h
И тъй......днес с дядо Владо установихме, че и двете аларми като са вързани на един бушон 10А при задействане на заключването съответно и нефабричната аларма, дори и 15А бушон, няма как да не гори.
От машинките на заключването е. Проблема е решен с едно просто мерене на ампеража по време на отключване и заключване.
Благодаря на всички за мненията и помощта.
Поздрави
Коментар