Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Постоянно ми гори предпазител.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Постоянно ми гори предпазител.

    Според снимката и схемата на бушоните седмия бушон е за аварийните светлини
    Често ако алармата няма вграден диод за управление на светлинната сигнализация се поставя допълнителен към връзката със захранването на аварийните светлини.
    Според мен е добре да се провери този диод (ако го има допълнително) и въобще окабеляването до там, а и самия ключ за аварийните.
    Може причината да е в основното окабеляване (ключ) на аварийните светлини и от него да гори бушона, съответно да изключва алармата, а не обратно - от алармата да е причината.
    Може да пробваш да откачиш буксата от ключа на аварийните светлини (тогава оставаш и без мигачи) и да провериш дали пак гори бушона.
    В никакъв случай не е за препоръчване да слагаш по-мощен бушон дори и временно ...

    Коментар


    • #17
      От: Постоянно ми гори предпазител.

      tsb_bgВ никакъв случай не е за препоръчване да слагаш по-мощен бушон дори и временно ...



      Не слагай по-голям предпазител преди да се изясни проблема veskov
      А тези простотии се правят от името на всички ни.
      Даника
      Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

      Коментар


      • #18
        От: Постоянно ми гори предпазител.

        Адаш, показания бушон №8 е за светлините за мъгла, в кутията за бушони и релета, под арматурното табло - преведено от френски.
        Прави впечатление, обаче, че в дясно с кръгче е ограден бушон №7 ...?
        Откровено, не можах да разчета за какво е, 'ма нали съм кьорав ... от ЕГН-то!
        Кой гори, аджеба?
        Life is too short to drive dull cars!

        Fight global warming !
        ... turn on your A/С !

        Коментар


        • #19
          От: Постоянно ми гори предпазител.

          Гори №7, но като броя по надписа нещо не се връзва, затова съм ги оградил.
          Днес ще отскоча до Андро и ще се оправят нещата, после ще опиша какъв е проблема.
          Поздрави.

          Коментар


          • #20
            От: Постоянно ми гори предпазител.

            И така, днес май свърших работата наполовина, плюсовия кабел на акумулатора висеше на няколко жички-оправихме го, но проблема си остана. Явно трябва да отида при тези които са ми слагали алармата. Установи се че 10А и 15А предпазители горят при активиране на алармата.
            Между другото предпазителя който гори е точно този №7 10АНатиснете снимката за да я уголемите

Име:P10005721.jpg
Прегледи:2
Размер:134.5 КБ
ID:5368000, сега там е 20А. Надявам се да няма проблем.

            Коментар


            • #21
              От: Постоянно ми гори предпазител.

              Баси алармата! Тя като се задейства да не би да вдига джипката и да я изнася на някъде, че консумира такава мощност???
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                От: Постоянно ми гори предпазител.

                Не знам, ще си купя батерии за оригиналната аларма тия дни и ще експериментирам.

                Ама не я мести, сигурен съм

                Коментар


                • #23
                  От: Постоянно ми гори предпазител.

                  Ако при "активиране" на алармата означава ARM - включване, то причината да гори бушона сигурно е в импулса подаван от блока на алармата към мигачите.
                  Същото трябва да се получава и при деактивиране DISARM - изключване, но тогава вече бушона е изгорял още при включването и за да се тества бушона трябва да се смени докато алармата е включена (повечето аларми имат закъснение от няколко десетки секунди до 1-2 минути преди да се активират датчиците за охрана) и тогава да се изключи алармата - бушона трябва да изгори наново.
                  Друг начин да се провери това е да се смени бушона докато алармата е включена ARM и да се активира алармата TRIGER като се наруши някоя от охраняемите зони (врата, шоков, обемен датчик) - бушона трябва да изгори наново.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Постоянно ми гори предпазител.

                    То хубаво, ама 4 * 22W + 2x5 са 32W, или няма и 3А. Това няма как да изгори бушон от 10 ампера, да не говорим 15. Има нещо друго гнило.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Постоянно ми гори предпазител.

                      Да така е и точно факта, че бушона гори точно при импулса подаван към веригата на мигачите ме кара да си мисля, че причината е алармата и най-вероятно диода (вграден или допълнителен) който е проходим само от алармата към съществуващата инсталация, но не и обратно.
                      До колкото разбирам след смяна на бушона всичко работи нормално до следващия импулс към мигачите при включване на алармата.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Постоянно ми гори предпазител.

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        То хубаво, ама 4 * 22W + 2x5 са 32W, или няма и 3А. Това няма как да изгори бушон от 10 ампера, да не говорим 15. Има нещо друго гнило.
                        4х21 вт + 2х5 вт = 94вт. Като добавим и централното заключване (Нисана няма фабрично машинка за заключване в шофьорската врата) си става консумация над 10А. Но за толкова кратко пак не би трябвало да гори 10 амперовия бушон.
                        Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
                        SSang Yong Kyron 2.0xdi
                        Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

                        Коментар


                        • #27
                          От: Постоянно ми гори предпазител.

                          При всяко пускане на алармата ли гори предпазителя ,или има и случаи да не гори ? Работа за 5 мин. обаче си далече !Бих ти обяснил какво да направиш,но щом питаш ,по-добре се обади на някой колега !
                          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                          Анатолий Пейчинов o8875о9815
                          https://dvrbg.com/

                          Коментар


                          • #28
                            От: Постоянно ми гори предпазител.

                            Предпазителя гори само когато махна плюса на акумулатора. Случва се следното: поради някаква причина махам акумулатора, след поставянето му активирам алармата, но при отключване (деактивиране) бушона вече явно е изгорял, защото не се задейства отключване. Между другото, като изгори предпазителя и лампичката на фабричния имобилайзер спира да мига.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Постоянно ми гори предпазител.

                              Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнение
                              4х21 вт + 2х5 вт = 94вт. Като добавим и централното заключване (Нисана няма фабрично машинка за заключване в шофьорската врата) си става консумация над 10А. Но за толкова кратко пак не би трябвало да гори 10 амперовия бушон.
                              Моя грешка.

                              Но пък има и твоя грешка - нисана ИМА фабрично машинка за заключване в шофьорската врата. Поне всичките, дето съм виждал имат. Шофьорската + тая на пътника + багажника.

                              Явно алармата е от "сложните" и са я сложили на същия бушон като фабричната, а той и се явява недостатъчен.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Постоянно ми гори предпазител.

                                Митко, вържете алармата директно към акумулатора с едно кабелче и гледайте какво ще стане при разкачане и закачане на клемите.
                                Ако пак гори предпазителя - значи имаш проблем с колата.
                                Ако не гори - значи имаш проблем с алармата.
                                Ако имаш проблем с консумацията на алармата е хубаво да я вържеш към по-мощен предпазител.
                                Успех.
                                Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
                                Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
                                Opel Campo 3,1 TD '99
                                Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X