Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Nissan Patrol 4.6 V8.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Nissan Patrol 4.6 V8.

    Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
    [ATTACH=CONFIG]423818[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]423825[/ATTACH]
    За степенките - виждам че са захванати за рамата само на две места, да попитам - как се държат степенките като повдигаш джипа за тях, подават ли, и ако да колко. Каква тръба си ползвал, фи и дебелина на стената. Ако имаш снимки на захващането към рамата дай и снимки. Поздрави за проекта.

    Коментар


    • #62
      От: Nissan Patrol 4.6 V8.

      Първоначално публикуван от Paladin Преглед на мнение
      За степенките - виждам че са захванати за рамата само на две места, да попитам - как се държат степенките като повдигаш джипа за тях, подават ли, и ако да колко. Каква тръба си ползвал, фи и дебелина на стената. Ако имаш снимки на захващането към рамата дай и снимки. Поздрави за проекта.
      Степенките са пробен вариант , само са прикапани на две три места за оглед и одобряване. Тръбата е Ф45 дебелина на стената 3 мм. Ако реша ,че варианта е този минаваме на яко укрепване. Снимки ще има само да остане този вариант.
      Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
      Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

      Коментар


      • #63
        От: Nissan Patrol 4.6 V8.

        Впечатлен съм от нисана!
        Сложи на скайлайните поне 25 сек на затвореното в Трявна и то без да се напъва особенно.
        Имам няколко въпроса:
        Има ли варианти на тези нисани с блокажи?
        Има ли варианти на предавателните числа на главното предаване?
        Продавали се?
        Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

        Коментар


        • #64
          От: Nissan Patrol 4.6 V8.

          А за ми- то пред него нещо да кажеш.

          Коментар


          • #65
            От: Nissan Patrol 4.6 V8.

            Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
            Впечатлен съм от нисана!
            Сложи на скайлайните поне 25 сек на затвореното в Трявна и то без да се напъва особенно.
            Имам няколко въпроса:
            Има ли варианти на тези нисани с блокажи?
            Има ли варианти на предавателните числа на главното предаване?
            Продавали се?
            Здравей Руси , благодаря за топлите думи . Те са признание за мен и моя екип че труда ни не бе напразен. Нисан y60 фабрично е със заден блокаж . Варианти за промяна на главното предаване аз поне не съм открил , но съществуват няколко варианта на "Ашкрофт" за различни предавателни отношения на раздатката , аз лично промених съотношенията на моята раздатка от 1.222 на 1.003 защото дифовете на Нисана са бавни 4.625 , а на Ровъра 3.54 и всичко си дойде на място . Последния въпрос можем да го коментираме на Лични или по телефона. Поздрави.
            Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
            Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

            Коментар


            • #66
              От: Nissan Patrol 4.6 V8.

              И аз изключително съм впечатлен от представянето на този звяр!Макар на пръв поглед отвън да изглежда като стоков Нисан отвътре си е страшен!Наслаждавахме му се на Трявна с невероятен интерес!
              Браво за свършената работа!
              driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

              Коментар


              • #67
                От: Nissan Patrol 4.6 V8.

                Машината оправда всеки един вложен лев и човекочас , за това си заслужи още малко тунинг . Двигателя ще бъде оборудван с ковани бутала за по-висока компресия 10.5 / 1 , тунинговани цилиндрови глави STAGE 4 ръчно портнати и с по-големи клапани. Очаквана мощност 310-320 кс. Окачването също ще претърпи промени , но там нещата са доста по-сложни и ще има нужда от много внимателно проектиране и изпълнение. Въпреки че " Хоум мейд " окачването " Терафирма" + "Монро" излезе изключително удачно. GPS а ми показа максимална скорост по време на състезанието 144км/ч. не че е нов световен рекорд но е показателно че колата е била стабилна в екстремни ситуации . Сега обаче тече подготовка за рали "ЕВИЯ" и Нисана е на втора линия.
                Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                Коментар


                • #68
                  От: Nissan Patrol 4.6 V8.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3980.jpg
Прегледи:1
Размер:228.3 КБ
ID:5366311Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3981.jpg
Прегледи:2
Размер:232.8 КБ
ID:5366312Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3982.jpg
Прегледи:1
Размер:239.1 КБ
ID:5366313Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3984.jpg
Прегледи:1
Размер:156.0 КБ
ID:5366314Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4064.jpg
Прегледи:1
Размер:181.3 КБ
ID:5366315Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4125.jpg
Прегледи:1
Размер:164.5 КБ
ID:5366316Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4126.jpg
Прегледи:1
Размер:157.7 КБ
ID:5366317 Да си припомним състезанието в Трявна.
                  Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                  Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                  Коментар


                  • #69
                    От: Nissan Patrol 4.6 V8.

                    Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
                    ... Окачването също ще претърпи промени , но там нещата са доста по-сложни и ще има нужда от много внимателно проектиране и изпълнение. ...
                    Близнаците направиха един интересен проект на Y61, който доста ми допадна.
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #70
                      От: Nissan Patrol 4.6 V8.

                      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                      Близнаците направиха един интересен проект на Y61, който доста ми допадна.
                      И аз видях този проект на Трявна . Той е един от моите варианти , обсъдихме го "надълго и широко" с Иваило. Само че аз искам да удължа междуколесната база с 15-20 см. защото имам чувството в момента че седя върху задния мост. Това обаче ще е свързано със сериозни заигравки като местене и направа на нов резервоар подстригване на шасито и много други работи . Трябва ми време да избистря концепцията щото ми омръзна от проби-грешки.
                      Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                      Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                      Коментар


                      • #71
                        От: Nissan Patrol 4.6 V8.

                        Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
                        ... Само че аз искам да удължа междуколесната база с 15-20 см. защото имам чувството в момента че седя върху задния мост. Това обаче ще е свързано със сериозни заигравки ...
                        Според мен ще си струва да влизаш в този филм само ако смяташ да караш сериозно рали-рейд. За там късият Патрул наистина не е от най-подходящите, защото не стои така добре на пътя при по-високи скорости.
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • #72
                          От: Nissan Patrol 4.6 V8.

                          Късия Патрол , вече е трансформиран в среден. С 16см. бе изместен задния мост до 256см. междуосово разстояние и доби онзи вид който винаги съм искал да има. С безценната помощ на близнаците машината вече е обурудвана с койлоувъри и амортисьори "Фокс". За по-голям разкош заменихме задния диференциал с LSD такъв от дълъг Патрол правен за арабския свят. За още по-голям разкош ще бъде монтиран в раздатката междинен Helical LSD диференциал на фирмата QUAIFE . Каква сме я свършили времето ще покаже. Поздрави.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_8411.jpg
Прегледи:1
Размер:115.7 КБ
ID:5375485Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_8428.jpg
Прегледи:1
Размер:165.1 КБ
ID:5375491Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_8406.jpg
Прегледи:1
Размер:85.6 КБ
ID:5375492Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_8439.jpg
Прегледи:1
Размер:146.7 КБ
ID:5375493Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_8412.jpg
Прегледи:1
Размер:113.4 КБ
ID:5375486Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_8413.jpg
Прегледи:1
Размер:153.3 КБ
ID:5375487Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_8435.jpg
Прегледи:1
Размер:111.0 КБ
ID:5375488Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_8419.jpg
Прегледи:1
Размер:140.1 КБ
ID:5375489Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_8427.jpg
Прегледи:1
Размер:161.1 КБ
ID:5375490Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_8410.jpg
Прегледи:1
Размер:149.8 КБ
ID:5375484
                          Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                          Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                          Коментар


                          • #73
                            От: Nissan Patrol 4.6 V8.

                            Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
                            ... С безценната помощ на близнаците машината вече е обурудвана с койлоувъри и амортисьори "Фокс".
                            Бъмп стопове няма ли да сложиш? Че с този мотор и с това окачване ще раздаваш яко газ и ще почнеш да рипаш. А тия 2 тона падат тежко ...
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • #74
                              От: Nissan Patrol 4.6 V8.

                              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                              Бъмп стопове няма ли да сложиш? Че с този мотор и с това окачване ще раздаваш яко газ и ще почнеш да рипаш. А тия 2 тона падат тежко ...
                              Ще има разбира се.
                              Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                              Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                              Коментар


                              • #75
                                От: Nissan Patrol 4.6 V8.

                                С тази компановка машината започва да ми харесва. Във Варна с нея ли си?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X