Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Няколко въпроса за NISSAN PATROL Y 61

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Няколко въпроса за NISSAN PATROL Y 61

    35 влизат ако караш само направо.С 33 и джанти с -ет не опират никъде

    Коментар


    • #32
      От: Няколко въпроса за NISSAN PATROL Y 61

      Мерси

      А за 32-ки трябват ли ми други джанти (или фланци), или мога да си ги монтирам с оригиналните?

      Коментар


      • #33
        От: Няколко въпроса за NISSAN PATROL Y 61

        265/75/16 са си почети 32 и стават без проблеми

        Коментар


        • #34
          От: Няколко въпроса за NISSAN PATROL Y 61

          Аз, оригинално съм с 275/65/17 и гумите доста малеят на колата, мисля че е някъде между 31 и 32. Определено има място за по-големи.
          Nissan Patrol 2008
          Mercedes c220 cdi 2006
          Mercedes cls350 cdi 2013
          Mercedes GL 450 cdi 2012

          Коментар


          • #35
            От: Няколко въпроса за NISSAN PATROL Y 61

            Благодаря много

            Коментар


            • #36
              От: Няколко въпроса за NISSAN PATROL Y 61

              Идеята за по-големи гуми започна да ме занимава все повече

              Оттам изникна още един въпрос: колко трябва да бъде ЕТ-то на джантите, за да сложа гуми 285/75/16 (това е около 33", но и са по-широки от оригиналните). Или ако става дума за фланци, колко трябва да са дебели?

              Коментар


              • #37
                От: Няколко въпроса за NISSAN PATROL Y 61

                Колеги аз от 4 години имам Y61 и това тресене на волана съвсем скоро го отстраниха в Гладиатор при ремонт на предният мост.
                Оказаха се счупени лагери вътре в главината от дясно.
                От друга страна трябва да се има предвид, че хъбовете на Y61 имат странният навик да клеясват и в някой случаи да се самовключват, което води до абсолютно същият резултат.

                Аз лично препоръчвам почистване на хъбовете и преглед на лагерите в главините. Лагерите не са много евтини, но пък изнервящото клатене изчезва.
                One Planet, One Internet!
                We Are All Connected!

                Nissan Patrol GR Y61 RB25DET NEO(Skyline)

                Коментар


                • #38
                  От: Няколко въпроса за NISSAN PATROL Y 61

                  Първоначално публикуван от hackman Преглед на мнение
                  Колеги аз от 4 години имам Y61 и това тресене на волана съвсем скоро го отстраниха в Гладиатор при ремонт на предният мост.
                  Оказаха се счупени лагери вътре в главината от дясно.
                  От друга страна трябва да се има предвид, че хъбовете на Y61 имат странният навик да клеясват и в някой случаи да се самовключват, което води до абсолютно същият резултат.

                  Аз лично препоръчвам почистване на хъбовете и преглед на лагерите в главините. Лагерите не са много евтини, но пък изнервящото клатене изчезва.
                  Не е в хъбовете причината. Не случайно по някое време Нисан смениха препоръчваното масло в раздатката за Y61 от 75w90 на ATF. Оказало се, че с по-гъстото масло се получавало увличане, което водело до "несанкционирано" задействане на предния мост.

                  А за лагерите, по принцип не е зле понякога да се проверява за хлабини отпред.
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #39
                    От: Няколко въпроса за NISSAN PATROL Y 61

                    Чавдаре, много ти благодаря за информацията.

                    Това с увличането не го знаех а е много полезно...
                    One Planet, One Internet!
                    We Are All Connected!

                    Nissan Patrol GR Y61 RB25DET NEO(Skyline)

                    Коментар


                    • #40
                      От: Няколко въпроса за NISSAN PATROL Y 61

                      Здравейте,
                      Имам същият Патрол Y60 GR купен от магазина през март 2005 година. Проблема с леките вибрации при спиране се появи още на 20000 км. но бяха много слаби. Преди да изтече гаранцията около 2,5-тата година направих опит да сменя предните спирачни дискове - "гаранционно", което ми струваше 750 лв. Проблема с вибрациите беше успешно решен! Тъй като дисковете били консуматив нямало гаранция ?!?, а аз още не бях сменял накладки! Майната им, на 700-те лева! Сега обаче имам нов ПРОБЛЕМ! След смяна на предните амортисьори с Rancho, а летните гуми с Пирели при 80 км/ч изпада в резонанс и имам чувството, че ще се обърне. Със зимните гуми проблема изчезва или поне не е толова осезателен. Направо съм в шах. ПОМАГАЙТЕ, моля!

                      Коментар


                      • #41
                        От: Няколко въпроса за NISSAN PATROL Y 61

                        Здравей колега.
                        Преди месец и аз смених зимните гуми с летни, гумите са стари с Дот от 2007 година и си мислех, че ще изкарат и това лято, само че не се получи. Още на връщане от гумаджията колата се тресеше и не стоеше на пътя, проверих два пъти налягането в гумите и нищо, всичко беше балансирано идеално и пак се тресеше. Още на следващия ден отново сложих зимните гуми и нещата се оправиха. Провери налягането в гумите, опитай с малко по-ниско налягане от предписаното 0.2 десети променят значително поведението по пътя.
                        Поздрави!
                        Nissan Patrol 2008
                        Mercedes c220 cdi 2006
                        Mercedes cls350 cdi 2013
                        Mercedes GL 450 cdi 2012

                        Коментар


                        • #42
                          От: Няколко въпроса за NISSAN PATROL Y 61

                          Първоначално публикуван от Lucy Bike Преглед на мнение
                          ...
                          при 80 км/ч изпада в резонанс и имам чувството, че ще се обърне...
                          И друг път е ставало въпрос за това явление, което е познато като "шими". Дължи се на разбити шарнири по кормилната система, или окачването. Обяснението защо се получава с новите гуми е, че новите гуми най вероятно са различни като тегло и големина, което се оказва достатъчно да отключи проблема.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Няколко въпроса за NISSAN PATROL Y 61

                            Имах подобен проблем с НП 2001 г. Обрах луфта на кормилната кутия и всичко заспа. Кутията подозрително много прилича на тази от жигулката ми. Луфта се обира по същият начин.
                            Трудно е да си мъж на днешно време! Доста се отказаха.
                            "Никой не бива да се шегува с руския президент. Особено на тема война." Бойко Борисов, 30.11.2018 г.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Няколко въпроса за NISSAN PATROL Y 61

                              Ако е удобно да попитам - харесал съм един подобен -Y61 2005-та годинка 3.0 дизеляк с автоматични скорости. Ето ги въпросчетата:

                              1. Като се зачетох видях, че поне на хартия (по-точно из нета) автомата е 4 скоростен - има ли 5 скоростни?
                              2. Какъв е разхода при нормално каране - градско и до 120-130км/ч. извънградско(все си мисля че тия 4 скорости много вдигат разхода)
                              3. Какви са им слабите места и за какво да се оглеждам?
                              4. Как е от гледна точка на цени за резервни части и обслужване? Малко ме стресна изказването на колегата за 700 лева дискове(на мерцедеса са 200 до 300, но може би за джип е ОК)
                              5. Какви типове блокажи са налични в този модел?
                              6. Този дето съм го харесъл няма рейлинг на покрива, а багажник си е направо задължителен. Предполагам може да се монтира допълнително - идея къде и за колко пари?

                              Ами за сега толкова. Благодаря предварително
                              • Toyota Hilux DLX, 05.2007 • MB E 320 CDI, 05.2007 • Mazda 3 BL 08.2011 • Punto 1,2 SPI 10.1998 •

                              Коментар


                              • #45
                                От: Няколко въпроса за NISSAN PATROL Y 61

                                Ако е удобно да попитам - харесал съм един подобен -Y61 2005-та годинка 3.0 дизеляк с автоматични скорости. Ето ги въпросчетата:
                                Здравей, колега съдейки по годината на модела, става дума за фейслифта с 160 к.с. мотор. Отговорите са долу - горе такива :

                                1. Автомата при този модел е четири скоростен, има и пет скоростен автомат монтиран на следващия модел, но той е типтроник и лично аз смятам че не е най-добрия вариант за този джип ( на този камион само типтроник не му трябва поне не и с този двигател). Що се отнася за работата на автомата то тя е доста по-различна от автомат на МВ съдейки по подписа ти.

                                2. За разхода е много относително. Градско стига до 15-16 литра, извънградско 10 литра при 100 км/ч и 15 литра при над 140 км/ч. Само че зависи много от къде си го заредил дава разлика до 2 литра.

                                3. Оглеждай всичко. Купе и шаси за по-сериозни ръжди. За двигател само с оглед едва ли ще минеш. Скоростите лесно можеш да ги пробваш.

                                4. Относно обслужването - не е по скъпо от това на " MB C200T CDI 02.2003 " ако го извършваш в сервиз пиши на лични и ще ти кажа къде и колко излиза обслужването. А на мерцедеса предните дискове са по 190 лв. броя оригинални, смених ги преди две седмици, но са на половината по размер от тези на Нисана ( MB C220 CDI 2006 ).

                                5. За блокажите има блокажи на задния мост, зависи от модела. Ако има превключвател на конзолата пред скоростите е с вакумен блкаж, ако липсва оригинално по таблото е с LSD блокаж.

                                6. Багажник може лесно да се монтира на водоливниците и преди време имаше тема за продажба на багажник от Патрол виж в продава.
                                Nissan Patrol 2008
                                Mercedes c220 cdi 2006
                                Mercedes cls350 cdi 2013
                                Mercedes GL 450 cdi 2012

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X