Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

    Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
    щом производителя е сложил ст.щанга,то сигурно има защо.Ако няма фатални последствия да махам и моята?
    Със сигурност има защо да е сложена. Quadra ти е отговорил по този въпрос. А иначе, доколкото знам, именно производителят предлага като опция за Патрул разкачаща се задна стабилизираща щанга.
    Както се казва, прави си изводите ...
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #77
      Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

      Първоначално публикуван от redair Преглед на мнение
      да питам, куки за теглене няма ли да сложите ?
      То е ясно, че патрула е проходим пък си има и лебетка ама взе пак...
      По принцип места за теглене си има щатно заварени за рамата. Показани са със стрелки на прикачената снимка.
      За съжаление, няма кука, подобна на тази на Галопера, която беше доста удобна с това, че позволяваше направо да нахлузиш въжето без да е необходим шекел.

      Мислехме дали да не сложим куки отгоре на бронята, от двете страни на лебедката, но ми се струва, че ще дойдат височко над рамата. Поради това се опасявам да не би при по-яко дърпане да се стигне до усукване на бронята, която в горната си част не е непрекъсната.
      Прикачени файлове
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #78
        Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

        Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
        Със сигурност има защо да е сложена. Quadra ти е отговорил по този въпрос. А иначе, доколкото знам, именно производителят предлага като опция за Патрул разкачаща се задна стабилизираща щанга.
        Както се казва, прави си изводите ...
        Всъщност ти и двете ли си ги махнал,щото аз мисля да свалям и от пред и от зад.
        NISSAN FOREVER
        -----------------------------------------------------------------------------
        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

        Коментар


        • #79
          Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

          Чавдаре, ще тествате ли предната броня така :

          Коментар


          • #80
            Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

            Първоначално публикуван от Венци- малкия Преглед на мнение
            Чавдаре, ще тествате ли предната броня така
            Ами, да я тестваме, ама ми се губи смисъла от подобно упражнение.
            Тази броня е повече за външен вид и сравнително леки упражнения от рода на минаване през храсталаци, подпиране тук и там и т.п.

            Ако танкът ще виси на нещо, то ще е на въжето на лебедката или на колан, закачен на куките за теглене. Не на бронята.
            Не че не може да се направи достатъчно яка, но това ще е за сметка на твърде голямо тегло и на твърде голяма липса на деформация при евентуален удар. Не мисля, че ми трябва броня, която да изкриви рамата или да ме надживее ...
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #81
              Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

              Според мен бронята е достатъчно здрава... 3мм ламарина е колкото дебелината на гредите (основата на цялата конструкция). Кое е по добре да се угъне при евентуален удар - броната, която можеш да я смениш, или шасито, което ако тръгнеш да сменяш е по-добре да купуваш друг джип.
              От показаното до тук можем само да се възхищаваме за добре не само, ми и бързо свършената работа!
              Ще стане хубава машина. Дано да няма проблеми с трансмисията и мотора!
              Успех!
              Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

              Коментар


              • #82
                Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                +1 .И аз като мислех бронята на КИА-та се спрях на 3мм ламарина.По същата причина...
                0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                Коментар


                • #83
                  Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                  Предварително се извинявам ако въпросът ми Ви се стори глупав, но не трябва ли в шнорхела да се изведат обезвъздушителите на скоростната,раздатачната кутии и диференциалите?Поздравления за хубавия проект и много приятни моменти с патрола.

                  Коментар


                  • #84
                    Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                    Първоначално публикуван от traktorist Преглед на мнение
                    Предварително се извинявам ако въпросът ми Ви се стори глупав, но не трябва ли в шнорхела да се изведат обезвъздушителите на скоростната,раздатачната кутии и диференциалите?Поздравления за хубавия проект и много приятни моменти с патрола.
                    Не виждам нищо глупаво във въпроса. И аз съм срещал из Интернет препоръка да се изведат в шнорхела отдушниците.

                    В моя случай отдушниците на дифовете са си фабрично обезопасени. Предният е изведен по-високо при двигателя, а отдушникът на задния диф (както и при други джипове) - в една от напречните греди на рамата.
                    Предния го оставихме така, както си е, а на задния удължихме маркучето и го изведохме в купето, под задната седалка. Това е показано на снимка в тази тема.

                    Лично аз не смятам за необходимо тези отдушници да се вкарват в шнорхела, защото това усложнява ненужно нещата, без непременно да ги прави по-добри. На първо място това ще означава още поне една, непредвидена от производителя, дупка някъде в тръбите на шнорхела. Т.е. създаване на едно потенциално слабо място, през което в шнорхела при дадена ситуация би могла да проникне вода.
                    Освен това, не мисля, че опъването на маркуч от напр. задния диф до шнорхела обезопасява дифа повече, отколкото в нашия вариант (извеждане в купето). Дори напротив ...
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #85
                      Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                      Ден 11

                      И днес се придвижихме напред.
                      Потърсихме причината защо на задно дясно нещата изглеждат така:






                      Не намерихме друг виновник освен този семеринг



                      който, естествено, беше сменен.

                      То си е текло, текло ... ама кой да му обърне внимание. Те, Патрулите, са здрави джипки. Само сипваш нафта и караш ...


                      Беше взета мярка и на задната броня



                      Освен това, лека-полека взехме да си връщаме нещата по местата.
                      Като например радиатора и нещата около него. При това вискомуфата беше сменена с нова.

                      П.П. Все още не сме намерили гофрирания маркуч от въздушния филтър до турбото. Т.е. търси се подходящ за целта маркуч (диаметър 70 мм).

                      Между другото, смятаме да сложим и един допълнителен електрически вентилатор, който да се включва ръчно при необходимост.
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #86
                        Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                        Такъв маркуч профилиран според извивките трудно ще намериш, затова те съветвам да го замениш с подходящо парче алуминиева тръба огъната по нужния начин и по две парчета маркуч от двете страни. Ако не знаеш от къде да си го купиш ще ти кажа.
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #87
                          Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                          виждам че работата напредва. свършили сте доста неща

                          това че сте отрязали гредичката отпред на купето не е добре. знам за няколко патрула с такива преработки и това във всеки случай довежда до разпадане на коша и съответно изпадането на радятора.

                          мен ако питаш изкарай си лебедката по - напред и си върни гредичката на място.
                          drive alive

                          Коментар


                          • #88
                            Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                            Първоначално публикуван от go go go Преглед на мнение
                            виждам че работата напредва. свършили сте доста неща

                            това че сте отрязали гредичката отпред на купето не е добре. знам за няколко патрула с такива преработки и това във всеки случай довежда до разпадане на коша и съответно изпадането на радятора.

                            мен ако питаш изкарай си лебедката по - напред и си върни гредичката на място.
                            Аз също знам един с подобен проблем и мисля, че съвета на колегата е уместен.

                            Коментар


                            • #89
                              Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                              Първоначално публикуван от go go go Преглед на мнение
                              виждам че работата напредва. свършили сте доста неща

                              това че сте отрязали гредичката отпред на купето не е добре. знам за няколко патрула с такива преработки и това във всеки случай довежда до разпадане на коша и съответно изпадането на радятора.

                              мен ако питаш изкарай си лебедката по - напред и си върни гредичката на място.
                              А бе до колкото видех гредичката си е там.

                              Коментар


                              • #90
                                Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                                не е там, те са я заместили с някакъв винкел, който прави едни чупки ... това няма да удържи
                                drive alive

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X