Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

    Първоначално публикуван от meha1971 Преглед на мнение
    Първоначално публикуван от the_trident Преглед на мнение
    уважаеми колеги,кеф цена няма.Явно сте малко настрани от тунинговането и затова любопитството у вас напира като на бременна жена в 9 месец.Без да съм питал Чавдар за цена ще се опитам да ви отговоря стига да не го обидя 20000лв.Чаво наистина е красив НИСАНА да го караш безавариииииино,и се обаждай да ги разхождаме заедно.
    не ми е ясно защо вие отговаряте оставете собственика да каже той знае най добре а това за 9 месец сигорно и ти си го почуствал
    Кое точно не е ясно? Какъв е смисъла в това да си цитираме едни цифри и после да цъкаме с език и да разправяме що това толкова а онова иначе?

    the_trident много точно ти каза цена - 20.000лв., която е долния праг между другото . Всеки тук знае, че като се заиграеш наистина - the sky is the limit са казали хората.

    Ето ти и приблизителна разбивка (може и нагоре):

    10.000-12.000 лв. кола
    1.500 до 3.000 лв. общо потягане
    1.200 - 2.000лв. гуми
    2.000 - 3.000лв. окачване
    1.000 - 3.500лв. лебедка
    800лв. шнорхел
    700 - 1.500лв. брони (правени)
    300 - 600лв. джанти (ако е необходимо)

    Дотук са 19.000лв. (долен праг) без да си отварял мотор, раздатка, скорости, мостове, което в преобладаващите случай е силно желателно/ наложително.

    Много ми е интересно какви са тези подготвени коли с Германия за 4.000 евра. Що-годе подготвена кола оттам под 20К евра не съм видял. Но както каза Чавдар, ако има - внасяй, уверявам те няма да страдаш от липса на клиенти за подготвени автомобили около и над 10.000лв.

    Коментар


    • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

      е те това исках да науча а захари няма да питам повече айде оставайте със здраве
      Последно редактирано от meha1971; 14-05-07, 12:44.
      ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

      Коментар


      • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

        РОДИ дет му викат хората " от средата на тунинговането"
        Възпитаният мъж не прави забележка на жена, носеща неправилно траверса.
        "В рали рейда е така. Да си добър не е достатъчно. Трябва да си добър мноооого часове и дни наред." - rusev

        Коментар


        • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

          10.000-12.000 лв. кола
          1.500 до 3.000 лв. общо потягане
          1.200 - 2.000лв. гуми
          2.000 - 3.000лв. окачване
          1.000 - 3.500лв. лебедка
          800лв. шнорхел
          700 - 1.500лв. брони (правени)
          300 - 600лв. джанти (ако е необходимо)

          Дотук са 19.000лв. (долен праг) без да си отварял мотор, раздатка, скорости, мостове, което в преобладаващите случай е силно желателно/ наложително.

          Пропускаш едни към 5000 лв труд, защото 10 дена труд от 2ма човека грубо са си към 5000 лв ако часовата им ставка е 35 лв ( средно, може и повече ) ...
          Най-добрия реглаж на преден и заден мост

          Коментар


          • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

            offtopic:

            Първоначално публикуван от v0id Преглед на мнение
            Пропускаш едни към 5000 лв труд, защото 10 дена труд от 2ма човека грубо са си към 5000 лв ако часовата им ставка е 35 лв ( средно, може и повече ) ...
            Със сигурност пропускам много неща.
            Най-малкото дупе знае 2 и 200. Едни влагат пари, други влагат много пари и т.н. За много от колегите тук - ново (тунингово) окачване е твърдо извън списъка с доработки. За други - окачване, гуми, лебедка и шнорхел са едва началото. За всеки аршина е различен. Опитах се да дам средна представа.

            Коментар


            • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

              Чавдаре видя ли сега какво направи с твоя красавец,добре че модераторите са търпеливи иначе досега да бяха закл.темата.
              ПАВКО
              0888802068

              Коментар


              • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                Нещо подобно се очакваше като резултат от слагането на 33-ки. Ще трябва само по-нататък да се види точно в каква степен се отразяват по-големите гуми. Защото в днешната проба джипът беше с половин ауспух ...
                А аз защо разбрах,че гумите са 32/10.5/15 Последно какви са ,за да мога да преценя колко се вдига клиренса с определен размер гуми?
                NISSAN FOREVER
                -----------------------------------------------------------------------------
                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                Коментар


                • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                  Браво, още от самото начало ми стана ясно, че джипа ще излезне много добър
                  Но и на мен ми е интересно собственика да каже след слагането на чертата каква е цифрата
                  Още веднъж поздравления
                  Случайни хора УАЗ не карат

                  Коментар


                  • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                    Абе колеги не разбрахте ли че V93 НЯМА да каже.Задоволете се с отговора на Яро и се спирайте вече,защото наистина ще вземат и ще заключат темата.
                    NISSAN FOREVER
                    -----------------------------------------------------------------------------
                    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                    Коментар


                    • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                      Темата е:Привеждане в годност за офроуд експлоатация ,
                      а не колко струва да си направим камионче.Така ,че нито виждам причина да каже Чавдар цената ,нито виждам причина да се заключва темата.
                      B+

                      Коментар


                      • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                        Не е редно, когато някой човек няма желание да сподели нещо да бъде напъван излишно. Все пак това не е форум-тип изпит на който си длъжен да отговориш и всички написано се дължи само и единствено на доброто желание на пишещия.
                        Лично аз, ако съм модератор на тази тема бих изтрил всичко извън смисъла на темата.
                        LZ1VMH

                        Коментар


                        • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                          Кеф цена няма, а Нисана е станал перфектен и със сигурност употребата му носи несравним кеф. Честито на Чавдар- да си го кара безавариино и на всякъде.
                          А за любопитните за цената- нека се захванат с нещо подобно- после като теглят чертата излиза че са похарчили хем повече от предвиденото, хем едва ли са предполагали че ща могат да съберат толкова пари- но като се захванеш с такъв проект не забелязваш някои лишения , напрягаш се, завършваш го и после като го подкараш забравяш за всичко неприятно.
                          http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                          Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                          Коментар


                          • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                            Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                            А аз защо разбрах,че гумите са 32/10.5/15 Последно какви са ,за да мога да преценя колко се вдига клиренса с определен размер гуми?
                            33 x 10.5 R15
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                              Къде го този сервиз? Като гледам хорат как работят с флекса и телоподаващото имам некои идеи за тях!

                              Коментар


                              • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                                Първоначално публикуван от Ivo_xt Преглед на мнение
                                Къде го този сервиз? Като гледам хорат как работят с флекса и телоподаващото имам некои идеи за тях!
                                Ами свържи се с момчетата и споделяй идеите си: CJ_7 и kikiracing
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X