Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

    Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
    много добре му стои бронята то на патрола квото и да му сложиш стои добре особено ако е голямо
    С първото съм съгласен, с второто - не. Защото предишната броня беше голяма и тежка, но категорично не му стоеше добре.
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #62
      Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

      Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
      Браво Чавдаре!
      Браво и на Боби и Кики!

      Кога ще караме?
      Къде ги намери тия майстори? ..Евала! Наи-добрите! Ама и мераклии

      Коментар


      • #63
        Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

        Първоначално публикуван от superMAX Преглед на мнение
        Къде ги намери тия майстори? ..Евала! Наи-добрите! Ама и мераклии

        Ами те майсторите си били на една ръка разстояние. Само е трябвало да дойде моментът за да се развихрят, както явно си могат ...
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #64
          Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

          Чаво бронята е супер както и цялата подкотовка на колата
          да питам, куки за теглене няма ли да сложите ?
          То е ясно, че патрула е проходим пък си има и лебетка ама взе пак...
          LZ1RED

          Коментар


          • #65
            Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

            Ден 10 мина по-кротко. Нямаше и как да е иначе след вчерашния тунингов маратон с бронята. А и по друга причина, но за нея - на края ...

            За начало ей тези неща трябваше да си отидат на местата, че заради тях не бяхме сложили предните амортисьори.




            А мястото им е там








            След като предните буферни тампони отидоха там, където трябва, решихме малко да "тунинговаме" около тях.

            На долната снимка се вижда вдлъбнатината, в която е гайката, държаща тампона.



            Та това местенце щатно е закрито с тънко ламаринено капаче, хванато с 2 болтчета. Вероятно е сложено с идеята да се предпази това място от вода и кал. Ама ако е така, то защитата е "гола вода и 1-2 шепи кал". Горе-долу по толкова извадихме от всяка страна




            Хубава влажна кал, която капачето предпазва от измиване ...

            Поради това - капачетата отпаднаха от конструкцията. Тъкмо да олекотим танка с някой и друг грам

            След приключването на въпроса с предните тампони, амортисьорите си отидоха на място. Бяха удължени и спирачните маркучи, за да се компенсира окъсяването им в следствие на лифта.

            Днес отхвърлих и една друга задачка. Дали отхвърлянето е било успешно, ще разбера след едно известно време. Защото днес преобухме моя танк и вместо опечените и изтъркани галоши му сложих ей това




            Т.е., ще си направя експеримент за да потърся отговор на въпроса защо това е най-оплюваната МТ гума (когато преди време тук поисках съвет за гуми май не се намери никой, който да каже добра дума за нея) и в същото време на снимките от тазгодишното издание на "Балкан Трофи" една солидна част от участниците бяха с нея?

            Тъй като този отговор на "Защо BFG MT?" едва ли ще е задоволителен , то допълнителните разяснения за избора са следните:

            1) Тази марка е една от малкото, които предлагат размер 33 х 10.50 R15. Повечето 33-ки от други марки са с ширина 12.50, което ми се струва твърде широчко.
            За да кара човек с по-тесни 33-ки от другите, ще трябва да минава на гуми за 16" джанти. А такива гуми хем са чувствително по-скъпи (особено като се добави и разходът по смяната на джантите), хем на всичкото отгоре ги и няма в наличност.
            Е, BFG MT хем имат размер, който ме устройва, хем ги имаше в наличност, хем и цената им беше доста прилична (в същност, дойдоха по-евтини от 31" MT/R-и на детевоза).

            2) В групата си имаме джип с точно такива гуми и досега още не съм бил свидетел на негово закъсване по причина гуми. Т.е. гумите се представят съвсем прилично. При положение, че немалко хора ходят и на състезания с тях, аз не виждам причина защо пък да не ги пробвам на разходките, които ние правим.
            Сигурно ще има ситуации, в които ще "благославям" гуменетките, защото напр. са се замазали, но ми се е случвало същото и с MT/R-ите. А така или иначе вече знам и съм приел, че "пълно щастие няма" ...

            Та така, днес Патрулът порасна още ...



            и вече зверски ме сърбят ръчичките да го изкарам от тоя бетон ...

            Надявам, се че следващата седмица и това ще стане.

            А, както споменах, днес се наложи моите майстори да отклонят вниманието от Патрула. Причината за това беше спешната необходимост да се обърне внимание на друг пациент ...

            Горкият имаше нужда от ре-тунинговане. Т.е. ликвидиране на последствията от предишни попълзновения на тунинг специалисти. Защото въпросното тунинговане се оказа основна причина за постоянни болежки на Врангела.







            Що ли Боби се държи за главата?!?



            Кипи усилен труд





            И този ще го оправим ...

            Последно редактирано от Чавдар (V93); 04-05-07, 21:52.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #66
              Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

              Абе исках аз да ви кажа за Вранглера от самото начало, ама тогава всички скокнахте срещу мен, ама ето че дойдохте на моето... Карай, друг път ще си трая отдалече да не се ядосваме излишно.
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #67
                Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                Ами те майсторите си били на една ръка разстояние. Само е трябвало да дойде моментът за да се развихрят, както явно си могат ...
                Явно трябва да им оставиш координатите след репортажа ,щом си останал доволен.
                B+

                Коментар


                • #68
                  Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                  Първоначално публикуван от vokel Преглед на мнение
                  Явно трябва да им оставиш координатите след репортажа ,щом си останал доволен.
                  Не мисля, че има нужда. Всеки участник във форума може да се свърже с тях, когато поиска. Стига това да е след като приключим с Патрула и другите джипки ...
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #69
                    Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                    Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                    Не мисля, че има нужда. Всеки участник във форума може да се свърже с тях, когато поиска. Стига това да е след като приключим с Патрула и другите джипки ...
                    Е, никой не желае да стоиш в бокса още 10 дни.Но щом не мислиш ,че има нужда...
                    B+

                    Коментар


                    • #70
                      Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                      Първоначално публикуван от vokel Преглед на мнение
                      щом не мислиш ,че има нужда...
                      Ами няма разбира се. И двамата са достатъчно познати участници във форума - CJ_7 и kikiracing.
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #71
                        Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                        "Е, BFG MT хем имат размер, който ме устройва, хем ги имаше в наличност, хем и цената им беше доста прилична (в същност, дойдоха по-евтини от 31" MT/R-и на детевоза). "
                        А би ли споменал някаква по-конкретна сума за тези гумета?Не изглеждат никак зле.Защото ако е по джоба ми,няма да се занимавам с никакви регенерати.Поздравления за тунинга на Патрола.Нещата отиват към края си, и скоро ще усетиш силата на танка по баирите.Очакваме и хубав разказ за първата му разходка .Успех.
                        NISSAN FOREVER
                        -----------------------------------------------------------------------------
                        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                        Коментар


                        • #72
                          Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                          Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                          А би ли споменал някаква по-конкретна сума за тези гумета?
                          Цена при един от официалните вносители - 339 лв/брой, цена в "Диана" - 318 лв/бр.
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #73
                            Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                            А бе колега по-горе писа 4е махаш стабилизиращата щанга.Това не бьрка ли работата на ока4ването,нещо не се ли натоварва и прецаква в последствие,защото щом производителя е сложил ст.щанга,то сигурно има защо.Ако няма фатални последствия да махам и моята?
                            NISSAN FOREVER
                            -----------------------------------------------------------------------------
                            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                            Коментар


                            • #74
                              Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                              Щангата ти дава устойчивост при движение по пътя, като не дава автомобилът да се накланя много при завой, но извън пътя пречи на окачването да реализира потенциала си при препятствия при които едното колело се качва върху нещо а другото пропада в дупка. Със щангата се закантарваш диагонално по-лесно това е.
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар


                              • #75
                                Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                                с две думи ако се махне не пре4и на ока4ването и няма да се прецака нищо?просто ще видя на асфалта как е без нея и ще свиквам(за да не утрепя на някой завой).Така ли?
                                NISSAN FOREVER
                                -----------------------------------------------------------------------------
                                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X