Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

    Аз я замених с тръба 1/2 и при все че се наложи да я монтирам по-високо вече една година нямам никакви грижи с нея ( е ,никога не е късно )
    PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
    КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
    0899187766

    Коментар


    • #92
      Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

      Първоначално публикуван от go go go Преглед на мнение
      те са я заместили с някакъв винкел, който прави едни чупки ... това няма да удържи
      Винкелът, с който заместихме средната част на гредичката, не прави чупки. Заварен е директно към страничните части на оригиналната гредичка. И е с дебелина 4 мм.
      Последно редактирано от Чавдар (V93); 08-05-07, 19:42.
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #93
        Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

        Ден 12
        Започва с вече стандартна процедура - ходене по магазини.
        В магазина на Тех-Ко жените се шашнаха от количествата масла, които напазарувах ... Не че бях така нахилен като вадих парите де! Ама, който има брада, да си й търси гребенче ...

        Сменям абсолютно всички масла (двигател, скорости, раздатка, преден и заден мост). Пък пустият му Патрул бая вместителен откъмто смазочни материали (5,4 литра в предния мост)бе !!!
        Е, сега ще го поглезим, ама после к'во го чакаааа ...

        След лиричното отклонение - кратък отчет за свършеното

        Патрулът вече си има нови задни буферни тампони. От щатните бяха останали само металните основи, които бяха използвани за направата на нови тампони (по мерки, взети от оригинални).




        И днес продължиха довършителните работи по броня и лебедка.
        Бронята се сдоби с 2 ушенца. Тъй де, да има де да се закачи куката на лебедката, ако не за друго.





        Също така беше подготвен отворът за въжето на лебедката и закрепването на водача.






        Така май по-добре изглежда ...




        Кики пък внесе подобрения в конструкцията на лебедката. Резна, завъртя на 90 градуса и завари ръчката на съединителя.
        С което включването и изключването станаха по-удобни, защото не е необходимо човек да си завира ръката навътре под решетката.

        Развиване




        Навиване




        Вече не ща при всяка употреба на лебедката да вдигам капака и да ровичкам доде уцеля контакта на дистанционото ...




        Така май ще ми е по-удобно.

        Само тия специалисти да не вземат да ми оставят кабелите отвън ...




        С леко забавяне пристигна сгънатия профил, от който след шев и кройки ще трябва да излезе задната броня.



        Честно казано, бих предпочел да е малко по-тясна. Ама, ако се направи така, от двете страни отдолу ще щръкнат калниците и ще изглежда гадно. Пък, аз съм съгласен с kinex, че грозна джипка (била тя и за гората) не ми се кара ...

        А и калници засега не ми се режат.

        Та така. Преместихме Патрула с още 1-2 крачки по-близо до гората ...
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #94
          Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

          какви масла си избрал ?
          drive alive

          Коментар


          • #95
            Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

            Първоначално публикуван от go go go Преглед на мнение
            какви масла си избрал.
            Нищо специално. Valvoline с предписаните по наръчник вискозитети.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #96
              Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

              защо не реши да поглезиш поне задния блокаж с някое 75 - 140 на кастрол или от онова хубавото на мотул с молибден ?

              според мен вариантите са два или сипваш това, което пише по каталог и сменяш на 15000 - 20000 км или сипваш от най - хубавото и не сменяш докато е твоя.
              drive alive

              Коментар


              • #97
                Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                Първоначално публикуван от go go go Преглед на мнение
                защо не реши да поглезиш поне задния блокаж с някое 75 - 140 на кастрол или от онова хубавото на мотул с молибден ?
                Ами, щом японците са правили диф-а да работи с 80w90, значи трябва да си работи съвсем нормално с такова. Освен това, вариантът с по-малък асортимент масла ми допада повече, отколкото по шише резерва (и остатъци от смяната) за всеки агрегат.


                П.П. Една добавка за колегата traktorist по въпроса с обезопасяване на отдушниците: Пропуснах да спомена, че на Патрула отдушникът на скоростната кутия е изведен напред под двигателя, където тръбичката се съединява с тази от отдушника на предния диф и вече с 1 тръбичка отива горе на по-високо.
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #98
                  Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                  Между другото, днес стигнахме (по-точно - Боби го направи де) до извода, че указанията на някои китайски производители за електрическите връзки на лебедките са сбъркани, май.

                  В хода на подготовката по монтажа на лебедката с колегата CJ_7 стигнахме до спор. В момента, в който аз му казвам, че искам прекъсвач на плюса, защото иначе долу на лебедката има постоянно ток, той взе да ми разправя, че това не може да бъде, защото на неговата лебедка такова нещо няма.
                  Мерим с фазомера - верно няма при него.
                  Ама я ела сега при тази на Кики и моята и мери, да те видим! Изненадааа, при нас на лебедката постоянно има ток.

                  Започнахме на разглеждаме. Отворихме неговата кутия, сложихме моята до нея и започнахме да играем на "Открий разликите".
                  Открихме една съществена.

                  Май тук е заровено кучето! Правим следствен експеримент. Връзваме моята лебедка по абсолютно същия начин като неговата. Мерим на клемите на лебедката - ток няма. Задействаме пробно - върти и в едната и в другата посока като момченце ...

                  А сега де! Дали пък случайно това разминаване не става причина за оплакванията, че, за да върви лебедката, трябва яко и често да се пердаши кутията на управлението?!?
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #99
                    Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                    не разбрах как сте пробвали но принципно шалтерите на лебедката прекъсват плюса, а масата е вързана директно на акомулатора. ключ плюс ти трябва за случаите когато шалтера залепва и лебедката неспира са върти, дори и след като си глътне куката през ролките ...

                    ако постоянно ти идва плюс до лебедката значи някой трябва да бъде плеснат през ръчичките
                    drive alive

                    Коментар


                    • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                      Първоначално публикуван от go go go Преглед на мнение
                      ако постоянно ти идва плюс до лебедката значи някой трябва да бъде плеснат през ръчичките
                      Че "някой" е за пляскане - за пляскане е. Ама проблемът е, че не знаем кой от всичките милиард и кусур е бил пиян, когато е копирал схемата за свързване на лебедка ...

                      Лебедката определено имаше постоянен плюс и категорично беше свързана според указанията на производителя (проверено неколкократно). Тази на Кики - също ...
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                        значи ако лебедката е имала постоянен плюс и масата е на акомулатора тя никога няма да спре да работи ... варианта е някой 'майстор' да е прекарал масата през шалтерите а плюса директно. това съм го виждал не веднъж, просто кабелите са с много близки цветове според някой, единия е черен а другия червен

                        ако решиш масата да е управляващия полюс на твойта лебедка, това крие някои опасности, като например взривяване на електродвигателя или диодния блок или нещо друго в автомобила.

                        недейте да четете толкова много упътвания, използвайте мултицет
                        drive alive

                        Коментар


                        • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                          Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                          Между другото, днес стигнахме (по-точно - Боби го направи де) до извода, че указанията на някои китайски производители за електрическите връзки на лебедките са сбъркани, май.

                          В хода на подготовката по монтажа на лебедката с колегата CJ_7 стигнахме до спор. В момента, в който аз му казвам, че искам прекъсвач на плюса, защото иначе долу на лебедката има постоянно ток, той взе да ми разправя, че това не може да бъде, защото на неговата лебедка такова нещо няма.
                          Мерим с фазомера - верно няма при него.
                          Ама я ела сега при тази на Кики и моята и мери, да те видим! Изненадааа, при нас на лебедката постоянно има ток.

                          Започнахме на разглеждаме. Отворихме неговата кутия, сложихме моята до нея и започнахме да играем на "Открий разликите".
                          Открихме една съществена.

                          Май тук е заровено кучето! Правим следствен експеримент. Връзваме моята лебедка по абсолютно същия начин като неговата. Мерим на клемите на лебедката - ток няма. Задействаме пробно - върти и в едната и в другата посока като момченце ...

                          А сега де! Дали пък случайно това разминаване не става причина за оплакванията, че, за да върви лебедката, трябва яко и често да се пердаши кутията на управлението?!?
                          Чаво ти ме уби не че не е възможна грешка ама чак пък толкова задължително като идвам в София ще те потърся да ми разясниш по-подробно че ми стана много интересно къде точно са се "уплели" дръпнатите колеги.
                          А иначе новите модели за 2007 година вече не са със селеноиди, а с контактори които държат доста по-голям товар

                          Коментар


                          • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                            Ден 13

                            13-ти, 13-ти ама никак не беше фатален. Даже много добър си беше денят в крайна сметка.
                            Иначе от сутринта бях тръгнал като цветарка от автоморга на автоморга за да търся един гофриран маркуч, с който да запълня ей тази празнина между въздушния филтър и турбото




                            След доста обикаляне и ровене из купчини стари мърляви гуми и пластмаси, положението хич не изглеждаше розово и бях в голяма чуденка откъде да намеря подходящ маркуч, без какъвто няма как да подкарам Патрула. В късния следобед обаче нещата се оправиха по най-добрия начин.

                            В една автоморга на Симеоновско шосе (срещу Юве) си намерих не просто подходящ, а оригинален маркуч от GR.





                            Дължа една голяма благодарност и съответно количество биричка на Митко Фулдата и Иван Маринов, които ми дадоха идеи за места, където да потърся. Късметът ми проработи още на първото, в което отидох.
                            А за последните 2 седмици съм минал немалко пъти оттам без да забележа, че има автоморга ...

                            Баси колко сме (съм) откачени та да се изкефим на това, че сме намерили едно нищо и никакво парче мръсна гума и сме го поставили на мястото му ...



                            Така! Този въпрос най-после е изчистен.
                            Макар че сме се загледали в едно местенце, което изглежда като да е правено за слагане на един интеркулер.



                            Ама това ще почака засега.

                            Днес отметнахме и друга задачка. Сутринта си прибрах 2-те кормилни щанги, които вчера бях оставил за рециклиране.
                            2х60 ми звучи определено по-добре от 2х120 + Х за цяла щанга ...
                            Дано са ги направили като хората.




                            Кики веднага метна щангите на местата им, а след това монтира и демпфера






                            А през това време, Боби още от сутринта беше подкарал задната броня, чиято заготовка (виж по-горе) по собствените му думи била му приличала на мантинела

                            Голям шев и кройка падна ...






                            ама "мантинелата" започна лека-полека да се преобразява













                            Боби ме кандардиса да сложим допълнителните светлини за заден ход в бронята, вместо горе над вратата. За целта са им подготвени специални гнезда.






                            Намери се и много интересно решение на монтажа на щатното ухо за теглене, което е в центъра на бронята ...








                            Хем изглежда по-добре, хем осигурява захващане на бронята с още 4 болта, освен тези, с които ще е хваната за рамата.

                            Точното центриране на бронята при монтажа е много важно! А са допуснали отклонение от милиметър-два, а са ми дебалансирали джипката и после току-виж - ще трябва да ме вадят отнякъде.

                            Затова - с шублера ...






                            Мааму стара, каква я мислехме, каква стана ... По начало имах намерение да не се вживявам толкова във външното оформление на Патрула. За разлика от детевоза, той си е взет с ясната мисъл, че основното му предназначение ще е да ходи в гората. А там "20 мили зор, зор, зор! Зоооооор" ...

                            Обаче тия момчета като се развихриха и гледай какво се получава





                            ARB и TJM нервно пушат в ъгъла!

                            Пак се уредих с джипка "бутиково изпълнение". Чак да ти стане жал да вкараш това нещо в гората ...
                            Е, за това, последното, хич не ме слушайте! И аз не си вярвам! Ама хич ...

                            Горните снимки показват бронята в леко недовършен вид. Уж се бяхме разбрали, че приключваме за днес и аз си бих камшика по други задачи. А юнаците като се позадържали и решили, че като са набрали скорост не е добре да спират ... И взели, че довършили бронята

                            И то май вече нещата стават готови за песъкоструй, боядисване и монтаж. Йесссссссссссссссссссссссс

                            П.П. Между другото, къде се продават гресьорки? Че на кормилните накрайници има места за тях и няма да е зле да си сложа. Та белким живеят по-дълго.
                            Последно редактирано от Чавдар (V93); 09-05-07, 22:41.
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                              браво доста сте напреднали мале колко много може да се научи човек от вас.
                              а за интерколера там дето си снимал в коша как ше се охлажда?
                              поздрави

                              Коментар


                              • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                                Първоначално публикуван от zenit Преглед на мнение
                                а за интерколера там дето си снимал в коша как ше се охлажда?
                                Както всички интеркулери с подобно разположение. Ще трябва да се изреже капакът отгоре и да му се сложи "ноздра".
                                Разбира се, ще e добре да има и допълнително принудително охлаждане с ел. вентилатор.
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X