От: До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация
Наскоро съвсем случайно открихме вероятната причина за счупването на захвата на един от двойните амортисьори, поставени на задния мост миналата година. Уж всичко беше мерено многократно, бяха използвани достатъчно здрави железа, а насред състезанието в Карлово взех да усещам твърди удари и до края на първия ден бях на минус един амортисьор.
Може би тази снимка крие отговора на въпроса защо ...
Най-вероятно в резултат на 2 скока като този от аватара + още няколко по-малки първо металната част на оригиналния гумен бъмп стоп е поддала, а след това се е сгънало и шасито. На снимката не си личи, но на това място гредата се е издула встрани.
В следствие на това тампонът на практика се е преместил нагоре и в един момент е спрял да работи, поради което при пълно сгъване на окачването от дясната страна ударите са отишли на амортисьорите ...
Наскоро съвсем случайно открихме вероятната причина за счупването на захвата на един от двойните амортисьори, поставени на задния мост миналата година. Уж всичко беше мерено многократно, бяха използвани достатъчно здрави железа, а насред състезанието в Карлово взех да усещам твърди удари и до края на първия ден бях на минус един амортисьор.
Може би тази снимка крие отговора на въпроса защо ...
Най-вероятно в резултат на 2 скока като този от аватара + още няколко по-малки първо металната част на оригиналния гумен бъмп стоп е поддала, а след това се е сгънало и шасито. На снимката не си личи, но на това място гредата се е издула встрани.
В следствие на това тампонът на практика се е преместил нагоре и в един момент е спрял да работи, поради което при пълно сгъване на окачването от дясната страна ударите са отишли на амортисьорите ...
Коментар