Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

    Наскоро съвсем случайно открихме вероятната причина за счупването на захвата на един от двойните амортисьори, поставени на задния мост миналата година. Уж всичко беше мерено многократно, бяха използвани достатъчно здрави железа, а насред състезанието в Карлово взех да усещам твърди удари и до края на първия ден бях на минус един амортисьор.

    Може би тази снимка крие отговора на въпроса защо ...

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0001.jpg
Прегледи:1
Размер:145.3 КБ
ID:5228824

    Най-вероятно в резултат на 2 скока като този от аватара + още няколко по-малки първо металната част на оригиналния гумен бъмп стоп е поддала, а след това се е сгънало и шасито. На снимката не си личи, но на това място гредата се е издула встрани.

    В следствие на това тампонът на практика се е преместил нагоре и в един момент е спрял да работи, поради което при пълно сгъване на окачването от дясната страна ударите са отишли на амортисьорите ...
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

      Чаво, от задкормилното устройство е, миналата сряда не мога да те догоня на магистралата, по нанадолнището преди София Нисана летеше
      LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
      www.ADV-Bulgaria.com

      Коментар


      • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

        Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
        Чаво, от задкормилното устройство е, миналата сряда не мога да те догоня на магистралата, по нанадолнището преди София Нисана летеше
        Уцелил си момента на пробното каране във връзка с проблема с радиатора, описан тук.
        Пък Патрулът колко да е летял? Нямах GPS, ама не мисля, че е било повече от 140. Той толкова си и може. По надолнище, с попътен вятър ...
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

          Аз защо си мислех, че имаше bump-stop-ове, или бяха отпред?
          Life is too short to drive dull cars!

          Fight global warming !
          ... turn on your A/С !

          Коментар


          • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

            Първоначално публикуван от mitkochanev Преглед на мнение
            Аз защо си мислех, че имаше bump-stop-ове, или бяха отпред?
            Тогава бяха само отпред.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

              Хайде сега давайте акъл!

              Тази вечер човекът, който трябваше да направи центровка на ГНП-то, ми сервира, че е констатирал огънати лопатки на турбото (явно зле затегнатата при слагането на кулера миналата година скоба на маркуча все пак е пропуснала гущери и вътре ).

              Бил ги изправил и засега щяло да кара така, но да си мисля по въпроса.

              Та въпросът е: Ремонт или смяна? Знам поне 2 сервиза, занимаващи се с ремонт на турбо, но съм срещал доста противоречиви оценки за ефекта от ремонтиране.
              Последно редактирано от Чавдар (V93); 24-11-10, 21:26.
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                Смяна!
                Тия работи, които съм чувал за ремонтите (все без гаранция) са крайно незадоволителни за парите, които искат.
                Зима иде

                Коментар


                • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                  По ред причини ново турбо е по-евтино от рециклирано. Рециклираното от друга страна може да е доста по-качествено.
                  В 21 век можеш спокойно да сложиш и турбо с променлива геометрия. Вече не са никак скъпи.
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                    ...Та въпросът е: Ремонт или смяна?...
                    Аз минах по този път - първо с друго турбо втора употреба, което беше рециклирано - издържа само няколко часа и се появи луфт. Реших, че не искам да правя отново същата грешка да гледам варианти за ремонт и рециклиране.
                    Проверих как е по света и останах приятно изненадан, че цената на ново оригинално турбо с доставката излиза на цена малко над половината от цената, която фирмите за рециклиране предлагат.
                    Та моят съвет е смяна - новото си е ново.
                    www.occ.bg - Преносими газови бойлери и Мобилна баня за къмпингуване
                    0898777327

                    Коментар


                    • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение

                      Та въпросът е: Ремонт или смяна? Знам поне 2 сервиза, занимаващи се с ремонт на турбо, но съм срещал доста противоречиви оценки за ефекта от ремонтиране.
                      Смяна с ново...и мен май ме чака същата процедураhttp://cgi.ebay.co.uk/turbocharger-N...item3cb2591ed3
                      VEREYA MOTORSPORT TEAM

                      Коментар


                      • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                        Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                        Смяна с ново...и мен май ме чака същата процедура http://cgi.ebay.co ...
                        Честно казано, имам определени задръжки за пазаруване на достатъчно скъпи и важни части от Еbay.

                        Първоначално публикуван от Димитър Желязков Преглед на мнение
                        Аз минах по този път - първо с друго турбо втора употреба, което беше рециклирано - издържа само няколко часа и се появи луфт. Реших, че не искам да правя отново същата грешка да гледам варианти за ремонт и рециклиране.
                        Проверих как е по света и останах приятно изненадан, че цената на ново оригинално турбо с доставката излиза на цена малко над половината от цената, която фирмите за рециклиране предлагат.
                        Та моят съвет е смяна - новото си е ново.
                        Някакви по-конкретни насоки?
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                          Някакви по-конкретни насоки?
                          Първоначално гледах тук и тук. След конкретно запитване и малко кореспонденция цените стават прилични. Но от Япония срока на доставка е по-голям, а и като добавим транспорт, мито и ддс... И в крайна сметка, заради цената и гаранцията беше от английския e-bay.
                          www.occ.bg - Преносими газови бойлери и Мобилна баня за къмпингуване
                          0898777327

                          Коментар


                          • От: До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                            Чавдаре,
                            определено при използване на спортен филтър (не цитирам твоя случай), попадат някакви абразиви в охлюва на турбото (студения). Оттам има и поражения като разпилени лопатки чак до неефективност, дори и счупени. Ама за криви лопатки не съм чувал. Може ама вини някой дето е бърникал с отверка. Нищо чудно за нещо дето се върти със 100 000 об/мин и да има леко изкривяващ вариант, но изправянето на лопатки на турбо...на ръка, е това ми дойде в повече. Аз не познавам такъв майстор.
                            Виждал съм балансиране на турбина, опитвал съм какво ли не (имал съм патрул), но големите проблеми на тези турбини са самата им конструкция.
                            Най-правилния ход е да се замени оригиналната с подобна, но с 360градусов лагер. Не съм готов да дам готов доставчик.
                            При рециклиране се сменя кертриджа, лагерите (втулките) и ако има пукнатина, корпуса(топлия охлюв).
                            Да спомена и случая, когато имаше липси по горещата част на лопатките поради механичен елемент от мотора.
                            Новичко!
                            На Коленцето стария парул е даже направен с по-малко топло охлювче за да се цепи по- добре на ниските.
                            ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                            Коментар


                            • От: До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                              Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                              Чавдаре,
                              определено при използване на спортен филтър (не цитирам твоя случай), попадат някакви абразиви в охлюва на турбото (студения). Оттам има и поражения като разпилени лопатки чак до неефективност, дори и счупени. Ама за криви лопатки не съм чувал. Може ама вини някой дето е бърникал с отверка. Нищо чудно за нещо дето се върти със 100 000 об/мин и да има леко изкривяващ вариант, но изправянето на лопатки на турбо...на ръка, е това ми дойде в повече. Аз не познавам такъв майстор.
                              ...
                              А бе, и аз продължавам да се чудя как ще да е станало това изправяне на ръка, че и без да се сваля и разглобява турбото, като го знам къде е завряно ... Нищо чудно това да е следващата версия след като предишната, която достигна до мен - "изгорял клапан на ГНП-то трябва да се сменя срещу 250 лв" не хвана дикиш. И как да хване, като по това ГНП има само един клапан с електричество, пък той си беше доказано изправен ...
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                                Здравей Колега,
                                От изчетеното до тук (по отношение на турбото), бих те посъветвал да смениш майстора.
                                Явно си те е хванал за "куче касичка" и се опитва да те ръси за каквото се сети с надеждата, че ти му вярваш напълно.
                                За рециклирането на турбото знам, че се продават ремонтни комплекти и понякога има добър ефект, но ако износванията са сериозни ефекта се губи.
                                Моя съвет е да вземеш ново, стига наистина проблема да е там, а не някъде другаде.
                                Успех.
                                Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
                                Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
                                Opel Campo 3,1 TD '99
                                Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 7 потребители онлайн. 0 потребители и 7 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X