Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

    [QUOTE=sparkybg;2980697]Иди да му премерят някъде реалните обороти и да видят какви обороти вижда двигателя.

    Благодаря за отговора! Къде в София има майстор, който разбира от Терано и може да го чете?

    Коментар


    • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

      Благодаря на sparky за правилните съвети. След като започнах да се чудя, къде ще чета двигателя за обороти и настана едно суетене, реших да вдигна капака и:
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG2008.jpg
Прегледи:1
Размер:82.3 КБ
ID:5716651

      Ще пиша, какво се случва след смяна на тампоните.

      Коментар


      • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

        Сега легни отдолу и виж тампона на раздатката. Почти сигурно е че и той е скъсан. Предполагам си проверил и другия на мотора? Гледай внимателно, завирай телефон и снимай. Понякога на пръв поглед изглежда наред.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

          Здравейте, днес след като слених левия тампон видях, че десния направо липсва, смених и него. Щях да го снимам но се бях омазал до уши а след това бях скапан и забравих. Бяха останали само металните части от тампона. Отстраних и друг проблем, смених маркучите за обратната нафта. Сигурно бяха оригиналните и се бяха одървили, от тях капеше нафта точно върху липсващия десен тампон. Много ме е яд, че забравих да снимам останките от тампона. А и нещо от телефона не мога да качвам снимки. Смених маслото и филтрите. Всичко това стана с любезното съдействие на "ЛАЗАРОВ СЕРВИЗ" гр. София , жк. Дружба. Открих и скъсан маншон на каре, ще го боря скоро. Ще проверя и тампона на скоростите, че диагнозите на sparky се оказват много точни, обещавам и снимки.

          Коментар


          • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

            Днес проверих тампона на ск.кутия и той е за смяна:

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG2027.jpg
Прегледи:1
Размер:80.2 КБ
ID:5717869
            Един маншон е скъсан но и другите са за смяна:
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG2024.jpg
Прегледи:1
Размер:72.3 КБ
ID:5717872

            а това са тампоните на двигателя от вчера:
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG20213.jpg
Прегледи:1
Размер:267.8 КБ
ID:5717873

            Коментар


            • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

              Вътрешните са малко трудни за намиране. Аз след един опит с неоригинални ги смених с оригинални - двата външни и един вътрешен. Ама оригиналните са скъпи. Но неоригиналния вътрешен (мисля че Japanparts, червено-черна кутия) сдаде за половин година и бълвах змии и гущери, защото е адски мърлява и досадна работа.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                Здравейте.
                Дайте линк на ЛС,за възможностите на закупуване на тампони и оригинални и не оригинални ?
                Ще съм много лагодарен.
                Nissan Terrano II TDI 2700 2002g. avtomat - три вратичко.... )
                ".....ама сега пазара е пълен с джипове де, на тях даже JEEP пише ....."

                Коментар


                • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                  Оригинални пазарувам от Patrol fen от форума. Неоригинални, когато изобщо, от където намеря. Ама от всичко неоригинално, дето съм сложил до сега, читави се оказаха само горните шарнири Lemforder, и някакви италиански спирачни цилиндърчета. Всичко друго е леж!
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                    Благодаря.
                    От Patrol fen си купих филтър и гарнитура за ск.кутия-автомат,на много добра цена.Ще му заръчам.
                    Nissan Terrano II TDI 2700 2002g. avtomat - три вратичко.... )
                    ".....ама сега пазара е пълен с джипове де, на тях даже JEEP пише ....."

                    Коментар


                    • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                      Здравейте колеги, гледам, че всички гледате Европейското и никой не пише във форума . Та да кажа какво направих за няколко дни: Смених масло на ДВГ и всички филтри. По препоръки от форума на sparky, и всички тампони, 2 на ДВГ и един на ск.кутия ( всички бяха скъсани). Последно, пак по указанията на sparky, че гледа какво пише в Manuel, смених маслото в ск.кутия, раздатка и пр.диф с Repsol Cartago Cajas EP 75w90 и ооо чудо, ск.кутия спря да трака на место. Маслото което източих беше тънко като трансформаторно , сигурно от производството. Стария собственик ми каза, че е минал около 60000 км. и не е пипал нищо по дифове и трансмисия, така му казали майсторите . Та ако искате по-бързо да си съсипете Теранозаврите не сменяйте маслото в дифове и трансмисия. Да събера малко сили и ще сменя маслото и в задния диф. Решил съм да е с Motul 75w140. Друга магария, която установих, реших да сменя антифриза с G12+ и термостата, но след като налях антифриза и сложих новия термостат(стария беше побългаряван) видях, че капачката на термостата е спукана и лепена, гнездото на единия болт за капачката на термостата разпробивана. След като налях новия антифриз и запалих, започна един теч и всичко това в събота вечер на село при кокошките , никой не работи, по моргите няма капачка и в неделя пътувам за София. Продължих с побългаряването, махнах старите налепи и намазах цялата вътрешна част на капачката с турски силикон за глави на ДВГ, само това намерих. Сега правя 3 шпилки и ги навивам на мястото на болтовете на тялото за термостата за да не ми затягат болтовете в алуминиевото тяло, сменям капачката и газ до дупка. Правих кратък тъст, вдигнах 160 км/ч и ме дошубя, иначе се движа с 80-100 км/ч, возя детето и жената. За двете седмици като собственик на Терано II, това успях да направя, благодаря на sparky за точните съвети, lubashki777 с който си поговорихме за една джаджа за четене на 16 пинова букса, (пак по съвет на sparky). Чакам джаджата за да кажа става или не, да чете описаната букса. Взех маншони за каретата от Patrol fen, предстой смяна. А, и щях да забравя, в дъждовно време ми светва check engine, не се променя мощността на ДВГ, след два, три километра или едно, две паления изгасва, някакви идеи?

                      П.П Белгия-Италия 0-1

                      Коментар


                      • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                        Първоначално публикуван от r3fon Преглед на мнение
                        Та ако искате по-бързо да си съсипете Теранозаврите не сменяйте маслото в дифове и трансмисия.
                        А ти ако искаш да не си съсипеш задния диференциал-не гледай мачове, а чети из форума...

                        Всички теранота(не знам защо им викате теранозаври, ама щом ви кефи...) са с LSD в задния мост. А за там си трябва специално масло, а не каквото ти е най на душата.
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                          Със сигурност ставащото за задния диф е 75W140 Castrol Syntrax Limited Slip.

                          А за скоростите, в Мануел наистина пише че не се сменя, а само се проверява и долива. Ама мойто е сменено веднъж като го купих, и втори път 8 години по-късно, последната есен.

                          Идеите от какво ти свети чека ще ги дадем като му прочетеш грешките.

                          Редно е да му смениш и спирачната течност. Аз оня ден свърших тая работа, пак за втори път, макар че трябва да се сменя през 2-3 години. Вакуум помпа и без друго имах, направих си само неждинен съд и готово - ужасна благина. За час всичко беше сменено, от сам човек, без никакво обезвъздушаване.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                            А ти ако искаш да не си съсипеш задния диференциал-не гледай мачове, а чети из форума...

                            Всички теранота(не знам защо им викате теранозаври, ама щом ви кефи...) са с LSD в задния мост. А за там си трябва специално масло, а не каквото ти е най на душата.
                            Ами Кольо това прочетох за маслото, което съм избрал:
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Motul 75w140.jpg
Прегледи:1
Размер:120.8 КБ
ID:5718729
                            Ако това е грешен избор, мол кажете, кое е правилното масло? Маверика, последните 8 год. го карам с такова.
                            А Теранозавър е от Тирекс, на силния хищник в Кредния период!

                            Коментар


                            • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                              " в дъждовно време ми светва check engine, не се променя мощността на ДВГ, след два, три километра или едно, две паления изгасва, някакви идеи? " - няма да се плашиш - и при мен светва по някога, но досега не съм усетил загуба на мощност или промяна в разхода. Карай и си свиркай.
                              А за джаджата за четене на 16 пиновата букса и аз се интересувам - сподели резултат.
                              Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
                              Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
                              Opel Campo 3,1 TD '99
                              Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

                              Коментар


                              • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                                Днес смених спуканата капачка на термостата и смених болтовете с шпилки:

                                Стара капачка с турски силикон


                                Шпилки


                                Монтирани шпилки


                                Монтирана нова капачка


                                Имам нещо и за четенето на 16 пинова букса, но това е информация без никакъв ангажимент, тоест нищо не разбирам и не твърдя, че данните са верни а и ми падна батерията на телефона, че да мога да поръчкам още.

                                Устройство


                                Неща, които видя, прочете устройството с програма Torque(lite) има платена версия ( 6-7 лв.), която предполагам е с по големи възможности.




                                И това последното е записана грешка


                                По отношение на грешката, четох но ако някой може да каже нещо повече ще съм благодарен!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X