От: Някои факти по предното окачване на Terrano 2, и изобщо
При мен пък като навия пълен на няколко пъти ми удариха накрайниците в стабилизиращата щанга и си сложих стандартните биалетки.Преди това бях с други мое производство.Тези ми идват малко дълги.
От: Някои факти по предното окачване на Terrano 2, и изобщо
Отдавна дискутиран въпрос не не намерих точно отговорът... Тераното "сее" от време на време при високи скорости ту налаяво ту надясно...рядко но се случва. Гумите са му малко по-големи 265 70 15...къде и колкото успях с щанга тествах всички шарнири, паразитен хабел, кормилни накрайници... нищо не хлопа... скоро минах и реглаж.. единствено лагерите на главините имат лек луфт но няма как в момента да ги затегна... Защо се получава...
От: Някои факти по предното окачване на Terrano 2, и изобщо
Почти нищо не можеш да тестваш с щанга при терано. Може би само долните шарнири, ама няма как от тях да го прави това.
Нещото се получава от малка сходимост или малък castor (надлъжен ъгъл), в комбинация, понеже донякъде едното компенсира другото. Това ако предположим че нямаш луфт в кормилната кутия, но принципно и да имаш луфт там, ако с предницата всичко е наред трябва сама да се стреми да върви направо, с леееки забежки по страничния наклон на пътя.
Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
При мен пък като навия пълен на няколко пъти ми удариха накрайниците в стабилизиращата щанга и си сложих стандартните биалетки.Преди това бях с други мое производство.Тези ми идват малко дълги.
Нещо гнило има в цялата работа. Освен че при мен не са удряли никога, никог друг също не се е оплаквал. А си карам колата по начин, водещ от време на време до опиране в ограничителните тампони. Или предницата ти е ужасно увиснала и ляга на тампон на всяка неравност, или тампоните изобщо ги няма, или комбинация от двете, защото не виждам на окачване в нормално състояние как да докарам опиране в тампона при напълно навит волан, без да се пребия заради скоростта, нужна за това.
Ще проверя каква е хавата някой ден докато монтирам окачването на новото де, но гледайки тая снимка ми е малко чудно как би могло да се получи:
Гледайки снимката (това е дясна гума), при крайно ляв волан и окачване докрай надолу ли се получава при теб? Или при краен десен и смачкано окачване?
..макар че не вярвам да е при отпуснато - докато ги монтирах тествах именно в крайно отпуснато положение дали опират някъде - гладах да не опират в маншона на карето, но със сигурност би ми направило впечатление ако стаби щангата е дори близо.
ПП: А и честно казано от дупката на стаби щангата до дупката на носача разстоянието ми се чини да не е драстично по-различно от заводското, поне в нормалното положение на окачването (разбирай без да са се омачкали тампоните на оригиналните биалети).
Последно редактирано от sparkybg; 29-07-18, 03:04.
Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
От: Някои факти по предното окачване на Terrano 2, и изобщо
Забелязах когато го вдигнах на подемника.Значи са удряли при подскок-когато носачите са най-долу.Това забелязах.А дали колата ми е технически изправна не се съмнявай. Нито ще я оставя без тампони нито с виснала предница. Ако сложиш ..твоята..биалетка до оригинала ще видиш колко е разликата.Не казвам че са лоши като замисъл само споделям какво съм забелязал.Инак на асфалта няма проблем.
От: Някои факти по предното окачване на Terrano 2, и изобщо
Значи луфт на кормилната кутия има доволен. Според мен на старото беше по-малък, тук е малко по-осезаем. Но не дърпа на никъде, дори при спиране. Евентуално ако накарам да ми увеличат Castor ъгълът /това става с подлагане на шайби нали/ и тогава да се регулира Cambera, какво може да се случи ... то така или иначе ще трябва да е проба-грешка?! А луфта в кормилната кутия има ли оправяне или те са си така, защото ако реално луфтът е по-малък по-бързо усещаш дърпането и съответно компенсираш по-бързо....
От: Някои факти по предното окачване на Terrano 2, и изобщо
КОрмилната кутия има регулиране, ама не е проста работа.
Както и да се регулира обаче кутията и предницата, тераното има лека склонност да дърпа спрямо страничния наклон на пътя. На мен отдавна не ми прави впечатление.
Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Забелязах когато го вдигнах на подемника.Значи са удряли при подскок-когато носачите са най-долу.Това забелязах.А дали колата ми е технически изправна не се съмнявай. Нито ще я оставя без тампони нито с виснала предница. Ако сложиш ..твоята..биалетка до оригинала ще видиш колко е разликата.Не казвам че са лоши като замисъл само споделям какво съм забелязал.Инак на асфалта няма проблем.
Ще пробвам още другия уикенд. Това е лесно - едно вдигане с крокодила.
Тампоните за ограничение на хода надолу на местата ли са си? Моето има дори повече ход надолу от стандартно (освен ако не си с мои носачи), тъй че ако има нещо веднага ще го видя, но именно така тествах дали опира някъде по карето, когато ги правих, и си мисля че би ми направило впечатление. Ще видим де...
При краен десен например лявата ли опира или дясната?
Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
От: Някои факти по предното окачване на Terrano 2, и изобщо
Ако някой ти е обърнал щангата наопаки или сам си и я обърнал определено е втората картинка... ) казвам защото ми я бяха обърнали едно време в един "сервиз" и биеше по горните накрайници.... аз лично проблем с биалетките нямам...наглеждам ги, като замине някой тампон го сменям точно за 10 минути /като 8 от тях въртя крика/ с подобен от опел астра май беше за 1-2 лв, изкарват някой друг месец и после пак...
Ще пробвам още другия уикенд. Това е лесно - едно вдигане с крокодила.
Нека първо се убедя дали щангата е както трябва.Ако някой я е обърнал вината не е в биалетките .На кой да му дойде наум.Аз винаги слагам белег когато свалям нещо което може да се монтира по няколко начина.
Коментар