От: Някои факти по предното окачване на Terrano 2, и изобщо
При мен пък като навия пълен на няколко пъти ми удариха накрайниците в стабилизиращата щанга и си сложих стандартните биалетки.Преди това бях с други мое производство.Тези ми идват малко дълги.
От: Някои факти по предното окачване на Terrano 2, и изобщо
Отдавна дискутиран въпрос не не намерих точно отговорът... Тераното "сее" от време на време при високи скорости ту налаяво ту надясно...рядко но се случва. Гумите са му малко по-големи 265 70 15...къде и колкото успях с щанга тествах всички шарнири, паразитен хабел, кормилни накрайници... нищо не хлопа... скоро минах и реглаж.. единствено лагерите на главините имат лек луфт но няма как в момента да ги затегна... Защо се получава...
От: Някои факти по предното окачване на Terrano 2, и изобщо
Почти нищо не можеш да тестваш с щанга при терано. Може би само долните шарнири, ама няма как от тях да го прави това.
Нещото се получава от малка сходимост или малък castor (надлъжен ъгъл), в комбинация, понеже донякъде едното компенсира другото. Това ако предположим че нямаш луфт в кормилната кутия, но принципно и да имаш луфт там, ако с предницата всичко е наред трябва сама да се стреми да върви направо, с леееки забежки по страничния наклон на пътя.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
При мен пък като навия пълен на няколко пъти ми удариха накрайниците в стабилизиращата щанга и си сложих стандартните биалетки.Преди това бях с други мое производство.Тези ми идват малко дълги.
Нещо гнило има в цялата работа. Освен че при мен не са удряли никога, никог друг също не се е оплаквал. А си карам колата по начин, водещ от време на време до опиране в ограничителните тампони. Или предницата ти е ужасно увиснала и ляга на тампон на всяка неравност, или тампоните изобщо ги няма, или комбинация от двете, защото не виждам на окачване в нормално състояние как да докарам опиране в тампона при напълно навит волан, без да се пребия заради скоростта, нужна за това.
Ще проверя каква е хавата някой ден докато монтирам окачването на новото де, но гледайки тая снимка ми е малко чудно как би могло да се получи:
Гледайки снимката (това е дясна гума), при крайно ляв волан и окачване докрай надолу ли се получава при теб? Или при краен десен и смачкано окачване?
..макар че не вярвам да е при отпуснато - докато ги монтирах тествах именно в крайно отпуснато положение дали опират някъде - гладах да не опират в маншона на карето, но със сигурност би ми направило впечатление ако стаби щангата е дори близо.
ПП: А и честно казано от дупката на стаби щангата до дупката на носача разстоянието ми се чини да не е драстично по-различно от заводското, поне в нормалното положение на окачването (разбирай без да са се омачкали тампоните на оригиналните биалети).
Последно редактирано от sparkybg; 29-07-18, 03:04.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
От: Някои факти по предното окачване на Terrano 2, и изобщо
Забелязах когато го вдигнах на подемника.Значи са удряли при подскок-когато носачите са най-долу.Това забелязах.А дали колата ми е технически изправна не се съмнявай. Нито ще я оставя без тампони нито с виснала предница. Ако сложиш ..твоята..биалетка до оригинала ще видиш колко е разликата.Не казвам че са лоши като замисъл само споделям какво съм забелязал.Инак на асфалта няма проблем.
От: Някои факти по предното окачване на Terrano 2, и изобщо
Значи луфт на кормилната кутия има доволен. Според мен на старото беше по-малък, тук е малко по-осезаем. Но не дърпа на никъде, дори при спиране. Евентуално ако накарам да ми увеличат Castor ъгълът /това става с подлагане на шайби нали/ и тогава да се регулира Cambera, какво може да се случи ... то така или иначе ще трябва да е проба-грешка?! А луфта в кормилната кутия има ли оправяне или те са си така, защото ако реално луфтът е по-малък по-бързо усещаш дърпането и съответно компенсираш по-бързо....
От: Някои факти по предното окачване на Terrano 2, и изобщо
КОрмилната кутия има регулиране, ама не е проста работа.
Както и да се регулира обаче кутията и предницата, тераното има лека склонност да дърпа спрямо страничния наклон на пътя. На мен отдавна не ми прави впечатление.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Забелязах когато го вдигнах на подемника.Значи са удряли при подскок-когато носачите са най-долу.Това забелязах.А дали колата ми е технически изправна не се съмнявай. Нито ще я оставя без тампони нито с виснала предница. Ако сложиш ..твоята..биалетка до оригинала ще видиш колко е разликата.Не казвам че са лоши като замисъл само споделям какво съм забелязал.Инак на асфалта няма проблем.
Ще пробвам още другия уикенд. Това е лесно - едно вдигане с крокодила.
Тампоните за ограничение на хода надолу на местата ли са си? Моето има дори повече ход надолу от стандартно (освен ако не си с мои носачи), тъй че ако има нещо веднага ще го видя, но именно така тествах дали опира някъде по карето, когато ги правих, и си мисля че би ми направило впечатление. Ще видим де...
При краен десен например лявата ли опира или дясната?
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
От: Някои факти по предното окачване на Terrano 2, и изобщо
Ако някой ти е обърнал щангата наопаки или сам си и я обърнал определено е втората картинка... ) казвам защото ми я бяха обърнали едно време в един "сервиз" и биеше по горните накрайници.... аз лично проблем с биалетките нямам...наглеждам ги, като замине някой тампон го сменям точно за 10 минути /като 8 от тях въртя крика/ с подобен от опел астра май беше за 1-2 лв, изкарват някой друг месец и после пак...
Ще пробвам още другия уикенд. Това е лесно - едно вдигане с крокодила.
Нека първо се убедя дали щангата е както трябва.Ако някой я е обърнал вината не е в биалетките .На кой да му дойде наум.Аз винаги слагам белег когато свалям нещо което може да се монтира по няколко начина.
Коментар