Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Премеждия при -10 градуса

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Премеждия при -10 градуса

    Най-добре, че ти гадаеш, ние гадаем, а май и майстора гадае и работата става много гадателска.
    The Flat Earth Society has members all around the globe.

    Коментар


    • От: Премеждия при -10 градуса

      Първоначално публикуван от c0dy^ Преглед на мнение
      По това мога да направя извод, че явно ангренажът на дизел може да прескочи зъб от въртене на стартер..
      За това няма проблем - ако ремъкът е омаслен, ако обтегачът не работи, ако има заклинване по клапани и кобилици...

      Коментар


      • От: Премеждия при -10 градуса

        Готов е, запалихме го и работи. Плащам му гражданската и отивам да го тествам. Благодаря на всички!

        Коментар


        • От: Премеждия при -10 градуса

          Първоначално публикуван от c0dy^ Преглед на мнение
          Поредността, която съм описал, не е на майстора, а са мои догадки. Когато имам повече информация, относно ремонта, ще пиша.
          Няма различен ред в тая работа.

          При подобен проблем първо се поглежда центровката, после компресията, и после друго каквото трябва според резултата от първите две, и най-накрая боба, ако "майстора" си е свалил скалпа от чесане !

          Как може някой който се представя за "майстор" да се опитва да пали двигател с неправилно зацепен ремък ?!

          При тоя освен още проблеми друго няма да получиш.
          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

          Коментар


          • От: Премеждия при -10 градуса

            Няма представа и не разбирам. Аз, като краен потребител, търся крайния резултат. Пътя, по който се минава, за мен не е от голямо значение. Искам отново да кажа, че нещата, както ги представям, може да не са такива, каквито са в действителност. Просто аз така съм ги разбрал. Както и да е, в момента съм с него, карам го, не виждам за момента нищо нередно. Нека не плюем майстора. За мен си е свършил работата. Отново благодаря на всички!

            Коментар


            • От: Премеждия при -10 градуса

              В крайна сметка някой разбра ли какъв е проблема? Голям гърмел-малко дъжд. Как три зъба прескочили ,а няма ударени клапани? При Опел 1,4 бензин може,ама при дизел няма как да стане.

              Коментар


              • От: Премеждия при -10 градуса

                Проблемът се знае - прескочили три зъба на ангренажа при коляновия вал, както и счупена кобилица на всмукателния клапан на първи цилиндър. Причината за проблема не ми е известна.

                Коментар


                • От: Премеждия при -10 градуса

                  Още най-отпред на темата казах че е прескочил ремък по тези симптоми...

                  Коментар


                  • От: Премеждия при -10 градуса

                    Те майстори- гайкаджии се навъдиха много,хората от моето поколение завършили Техникуми и професионални училища се броим на пръсти, когато се наблягаше на теория и практика.Днешното поколение на майсторчета родени след 80-те учили за сервитьори, готвачи,шивачи и други професии тренират разглобяване по автоморгите и след определено време правят сервизче и ги мятат на принципа проба- грешка ! Аз съм завъшил двг, практикувам но не постоянно ако се наложи да правя запечени случаи има с кого да се консултирам, а в днешно време има достатъчно инфо в нета.В този случай щях да започна първо центровката, както са писали колегите по горе.<br><br>

                    Коментар


                    • От: Премеждия при -10 градуса

                      Първоначално публикуван от c0dy^ Преглед на мнение
                      Проблемът се знае - ... Причината за проблема не ми е известна.
                      А всъщност тя е важното, щото иначе пак ще прескочи и ще има нов стар проблем.
                      подаръци за мъже от FACOM
                      промоция на читави инструменти

                      и на хоби такива

                      тел. О879 Ч8Ч 2З5

                      Коментар


                      • От: Премеждия при -10 градуса

                        Първоначално публикуван от dmitev Преглед на мнение
                        Те майстори- гайкаджии се навъдиха много,хората от моето поколение завършили Техникуми и професионални училища се броим на пръсти, когато се наблягаше на теория и практика.Днешното поколение на майсторчета родени след 80-те учили за сервитьори, готвачи,шивачи и други професии тренират разглобяване по автоморгите и след определено време правят сервизче и ги мятат на принципа проба- грешка ! Аз съм завъшил двг, практикувам но не постоянно ако се наложи да правя запечени случаи има с кого да се консултирам, а в днешно време има достатъчно инфо в нета.В този случай щях да започна първо центровката, както са писали колегите по горе.<br><br>
                        За съжаление си абсолютно прав колега. Моето П3 като ми скъса веригата също имаше счупена кобилица,можех да я сменя и да го затворя,но понеже знам какво се случва го отворих и смених 5 криви клапана . Мислите ли,че в тоя случай няма да има криви клапани ? Ама нищо и така ще работи .

                        Коментар


                        • От: Премеждия при -10 градуса

                          Първоначално публикуван от Biser Savov Преглед на мнение
                          За съжаление си абсолютно прав колега. Моето П3 като ми скъса веригата също имаше счупена кобилица,можех да я сменя и да го затворя,но понеже знам какво се случва го отворих и смених 5 криви клапана . Мислите ли,че в тоя случай няма да има криви клапани ? Ама нищо и така ще работи .
                          За гаидаджиите съм съгласен гледат само да взимат парите не ги интересува какво се случва с колите.
                          Според мен няма криви клапани, мисля че буталата не удрят клапаните ако ремъка прескочи 1,2 зъба макс.3.
                          Колегата колко я е въртял на стартер зимата, даже е запалила на 3 цилиндъра на -15 градуса, при 0 компресия в единия цилиндър на които се беше счупила кобилицата, ако са се удряли буталата и клапаните до сега да е станал на салата двигателя. Ако двигателя работи меко без чукане,пукане и стържене няма място за притеснения. Кобилицата може да се е строшила от самосебе си просто толкова да е издържала, няма вечни части.

                          Коментар


                          • От: Премеждия при -10 градуса

                            Челото на буталото е плоско , клапаните са перпендикулярни и кобилицата го отнася. Не помня дали и кобилицата не беше алуминиева. В моя случай проблема беше от многократно шлайфана глава и при обороти над 4000 клапаните закъсняваха със затварянето и чупеше кобилици - винаги при преминаване над 4000 оборота. След 8мата строшена кобилица смених главата с чисто нова /850 лв преди 7 години/ и проблема се реши.
                            Фиат Купе
                            Опел Фронтера В
                            Мицубиши Паджеро Пинин

                            Коментар


                            • От: Премеждия при -10 градуса

                              Съгласен съм че най често кубилиците се чупят като се скапе ангренажния ремак или веригата на дизелите, производителите са помислили затова и правят кобилиците от мек алуминии ако се скъса ремака кубилиците да се счупят и клапаните да се затворят за да спрат да се удрят с буталата.

                              Коментар


                              • От: Премеждия при -10 градуса

                                Относно причините за проблема, бих споделил няколко фактора, които според мен са, може би, причинителите.

                                1. В охладителната система имаше само концентрат антифриз на -72 градуса. Груба грешка от моя страна, но който не чете, така се получава. Може би всичко в охладителната система е станало много гъсто и това да е част от причината.

                                2. При смяна на ангренажния ремък се виждаха следи от износване. Нищо, че е сменян през 2014-та година пролетта. До сега с него да съм навъртял няма и 15 000 км.

                                3. Неизползването на джипа за по-дълъг период от време. Както бях казал по-рано, не го бях палил от 25-ти декември миналата година. След две седмици, започвам да го паля на -10 градуса.

                                До момента за тези неща се сещам. Сега ще пусна един клип от вчера, за да чуете как работи двигателят.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X