Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Премеждия при -10 градуса

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Премеждия при -10 градуса

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Ъъъ, а кое се чисти по-бързо?
    Е, ако е нещо друго и преименувано ми е по-лесно, ама тях ги свалям, отебвам, и после се чудя кое кое беше.
    Най ме дразнят.
    ... което ме подсеща, че трябва чистка.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • От: Премеждия при -10 градуса

      Диагнозата до момента е: счупена кобиличка. Ще потърся из магазините и автоморгите и ако намеря, ще пробваме да го запалим. Това е за сега.





      Коментар


      • От: Премеждия при -10 градуса

        Ако минеш само с това, ше трябва да черпиш !
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • От: Премеждия при -10 градуса

          Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
          Ако минеш само с това, ше трябва да черпиш !
          А дано, но не знам, дали ще намеря такава част.

          Коментар


          • От: Премеждия при -10 градуса

            Мамка му! Накрая няма да си купиш нова джипка. Следя ти темите като сериалка. Аха да стане работата и се оказва, че те са брат и сестра (в случая е само счупена кобилица).
            Nissan Terrano 2,7 TDI

            Коментар


            • От: Премеждия при -10 градуса

              Виж из някой каталог номера, после виж и какво друго ползва същата част. Много често подобни части се ползват в няколко модела двигатели, и задачата ти ще е много по-лесна.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • От: Премеждия при -10 градуса

                Тя тая диагноза е от преди 2 месеца
                Първоначално публикуван от novatech Преглед на мнение
                От опита ми с такова мицубиши - най вероятно е прескочила зъби и е строшила кобилица на тоя цилиндър - може и да се размине с нов ремък и кобилица - за по сигурно при затворени клапани на този цилиндър да се надуе с въздух и ще се разбере.
                И няма да е една - има и други спукани , поне още 2
                Фиат Купе
                Опел Фронтера В
                Мицубиши Паджеро Пинин

                Коментар


                • От: Премеждия при -10 градуса

                  Във всеки магазин за японки ще (или поне би трябвало да) ти намерят, и ще ти кажат на какво се слага.
                  Разкостени кошници по моргите да искаш, само да се навият да продават главата на части, но първо провери колко струва нова кобилица, че моргаджиите живеят от глупостта на зорлиите.

                  P.S. Чаткането от счупена кобилица прилича на това от спечена дюза, а и като резултат от неработене на един цилиндър, та май съм бил най-близо.
                  ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                  Коментар


                  • От: Премеждия при -10 градуса

                    Кобилици за 4D56 из нета има, нови по 20-30 лв парчето. Въпросът е дали са същите като на 4D55. Иначе 2 бр. 2,3-ки на части се продават в моргата в Царева Ливада. Ама са измамници.
                    Nissan Terrano 2,7 TDI

                    Коментар


                    • От: Премеждия при -10 градуса

                      Въобще не говорим за двигател от джип на части.
                      Тоя мотор се качва и на леки коли, които би трябвало да има доста по моргите, включително и във Варна.
                      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                      Коментар


                      • От: Премеждия при -10 градуса

                        Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
                        Мамка му! Накрая няма да си купиш нова джипка. Следя ти темите като сериалка. Аха да стане работата и се оказва, че те са брат и сестра (в случая е само счупена кобилица).
                        Хаха, съгласен съм с теб. И аз се чудя, кога ще дойде времето за друг джип...

                        А иначе звънях поне на 15 различни хора от обяви в интернет и не можах да намеря кобилица. Звънях и на колега от форума, който е запознат с тези двигатели и каза, че има разлика в кобилиците в двигателите 4D55 и 4D56. Намерих в магазин и поръчах една бройка за 60 лв. В четвъртък би трябвало да пристиге и да пробваме да го запалим.

                        Коментар


                        • От: Премеждия при -10 градуса

                          Имам обаче някакви съмнения, че след като сменим кобилицата, пак няма да запали. Ако не се лъжа, щом като няма кобилица, която да натисне клапана, той не би ли трябвало да е постоянно затворен? А интересното ми е, защо няма компресия в този цилиндър. Според мен работата наистина ще отиде към сваляне на главата...

                          Коментар


                          • От: Премеждия при -10 градуса

                            Първоначално публикуван от c0dy^ Преглед на мнение
                            ...
                            А интересното ми е, защо няма компресия в този цилиндър.
                            ...
                            Това аз ли съм го пропуснал, или сега го споделяш ?!

                            Като сте свалили капака на клапаните би трябвало да се вижда дали клапаните на цилиндъра без компресия са потънали еднакво.
                            Ако нещо се е отчупило може то да е подпряло клапана, което и да е причината за сбангьосаната кубилица.

                            При това положение, май, без обезглавяване нещата няма да се случат.
                            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                            Коментар


                            • От: Премеждия при -10 градуса

                              Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                              Това аз ли съм го пропуснал, или сега го споделяш ?!

                              Като сте свалили капака на клапаните би трябвало да се вижда дали клапаните на цилиндъра без компресия са потънали еднакво.
                              Ако нещо се е отчупило може то да е подпряло клапана, което и да е причината за сбангьосаната кубилица.

                              При това положение, май, без обезглавяване нещата няма да се случат.
                              Този път си го пропуснал. Виж тук.

                              Иначе говорих с майстора. Казва, че било нормално. Все пак ще пробваме да го запалим с новата кобилица, когато пристигне (дано не стане някакво объркване и кобилицата да е същата). Ако не запали - най-вероятно ще се сваля главата.

                              Така че новости след четвъртък (02.03.2017г.)

                              Коментар


                              • От: Премеждия при -10 градуса

                                Главата вънка,ангренажа отворен.
                                Всичко друго,е хвърляне на боб.
                                .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
                                Киа спортаж2000тди 98г
                                Ауди А3 1.9ТДИ
                                Каравана Аdria 390Q

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X