Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Паджеро - Спорт" - въпроси и отговори

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: "Паджеро - Спорт" - въпроси и отговори

    Малко със закъснение пиша, ама лято е и трябва да се използва всеки един миг за ... релакса!
    Проблема с вибрацията я отстраних след като подмених четирите кръгли тампона на ск.кутия на гредата!Оказа се, че "Джапанката" е измислила и турнала един голям провоъгълен "тукмак" /нещо като антитежест/ на изхода на ск.кутия, който при мен липсваше и единствения остатък от него бе металната му подложка със захвата!Смених и онази кръстата изгъзица - тампона на раздатката, ама пак се скъса ... де!?
    А сега да се похваля с монтажа на ръчни хъбове "AISIN"!Получи се добре, защото след като ги нанизах и затворих, изрязах в никелираните декоративни капачки отвори с диаметъра на капачките на самите хъбовете и отново ги поставих на джантите т/ст всичко си изглежда същото и лъскаво само, че от отворите на декорациите "надничат" едни работи които в подходяща позиция не позволяват всичките чаркалъци по предницата да се въртят.
    Поздрави.

    Коментар


    • Паджеро Спорт 2001 год.

      Трябва ми ляво огледало за задно виждане...огледалото е никелирано...кажете каде има морга и телефон за вразка...Предварително благодаря!!!

      Коментар


      • От: Паджеро Спорт 2001 год.

        Въпросните хъбове в лъскави капачки!Разход на гориво при изключено положение 8,7/100км. със средна скорост около 90км/ч. и възможно най икономично шофиране с пълен - пълен резервоар!
        Цепим и водата ... де!
        Поздрави.
        Прикачени файлове

        Коментар


        • От: Паджеро Спорт 2001 год.

          Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
          ... Разход на гориво при изключено положение 8,7/100км. със средна скорост около 90км/ч. ...
          А преди хъбовете, какъв беше разхода ?
          HONDA CR-V RD1 126 hp Auto JDM
          Mitsubishi Pajero 2.5 intercooler turbo EX

          Коментар


          • От: Паджеро Спорт 2001 год.

            Първоначално публикуван от tihony Преглед на мнение
            А преди хъбовете, какъв беше разхода ?
            Със същият стил на шофиране, една и съща дестинация и отново пълен - пълен резервоар, разхода не падаше под 9,8 - 10/100км.
            Поздрави.

            Коментар


            • От: "Паджеро - Спорт" - въпроси и отговори

              Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
              Малко със закъснение пиша, ама лято е и трябва да се използва всеки един миг за ... релакса!
              Проблема с вибрацията я отстраних след като подмених четирите кръгли тампона на ск.кутия на гредата!Оказа се, че "Джапанката" е измислила и турнала един голям провоъгълен "тукмак" /нещо като антитежест/ на изхода на ск.кутия, който при мен липсваше и единствения остатък от него бе металната му подложка със захвата!Смених и онази кръстата изгъзица - тампона на раздатката, ама пак се скъса ... де!?
              А сега да се похваля с монтажа на ръчни хъбове "AISIN"!Получи се добре, защото след като ги нанизах и затворих, изрязах в никелираните декоративни капачки отвори с диаметъра на капачките на самите хъбовете и отново ги поставих на джантите т/ст всичко си изглежда същото и лъскаво само, че от отворите на декорациите "надничат" едни работи които в подходяща позиция не позволяват всичките чаркалъци по предницата да се въртят.
              Поздрави.
              Колега за подмяната на тези детайли ли става въпро ?
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:44444.jpg
Прегледи:1
Размер:91.0 КБ
ID:5408416
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:555555T.jpg
Прегледи:1
Размер:122.2 КБ
ID:5408417

              Коментар


              • От: "Паджеро - Спорт" - въпроси и отговори

                Колега за подмяната на тези детайли ли става въпро ?

                Да колега, замених старите с нови такива!
                Поздрави.

                Коментар


                • От: "Паджеро - Спорт" - въпроси и отговори

                  Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
                  Смених и онази кръстата изгъзица - тампона на раздатката, ама пак се скъса ... де!?
                  Ако говориш за тампона от схемата по-горе с номер 02825C, той е цяла част като нов, но след монтажа и покараш малко трябва да се скъса и да стане две части. Това си е нормално и заводски така е замислено тъй, че не го мисли. Ето ти и извадка от ремонтните инструкции за него: "NOTE When new, a transfer roll stopper consists of one part, but will separete into outer and inner part during use. This is normal."

                  Коментар


                  • От: "Паджеро - Спорт" - въпроси и отговори

                    Първоначално публикуван от badsharki Преглед на мнение
                    Ако говориш за тампона от схемата по-горе с номер 02825C, той е цяла част като нов, но след монтажа и покараш малко трябва да се скъса и да стане две части. Това си е нормално и заводски така е замислено тъй, че не го мисли. Ето ти и извадка от ремонтните инструкции за него: "NOTE When new, a transfer roll stopper consists of one part, but will separete into outer and inner part during use. This is normal."
                    Баси, това не го знаех и сменям ли сменям тампони, а те все се късат и късат!?Даже приспособих един от гърне на "Самара" но се получи неприятна вибрация и отново в изходна позиция!
                    Благодаря!
                    Поздрави.

                    Коментар


                    • От: "Паджеро - Спорт" - въпроси и отговори

                      Ако STEF BMW все още преглежда темата имам два въпроса:
                      1. Трайно ли изчезна вибрацията след смяната на тампоните на СК?
                      2. Хъбовете от къде и на каква цена могат да се намерят?

                      Предварително благодаря за отговора! Аз съм от СТЗ. Може и тел.обаждане- 0898519173

                      Коментар


                      • От: "Паджеро - Спорт" - въпроси и отговори

                        Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
                        Тъй като греенето все още е налице, а лято идва и жега ще е, продължавам да търся проблема за загряването на заден ляв диск!Казвам ляв защото десният се пооправи от самосебе си!?След като го пръснах на съставни части ... проблем не откирих, но въпреки това го почистих основно и малко "рендосах" накладките!?
                        Направо се омотах вече и не знам от къде идва проблема!!!
                        Поздрави.
                        Колегата е се е оправил но да добавя и аз една възможна причина
                        Греене то може да се получава и от не връщане на апарата от износени/надраскани водачи(тези двете полирани водещи втулки) които блокират. На времето кадетите много страдаха от този проблем и аз го брах включително. Оказа се че в момента в които ги смених всичко се оправи и изчезна греенето.

                        Коментар


                        • От: "Паджеро - Спорт" - въпроси?

                          Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
                          Скъсан беше!
                          Поздрави.
                          Колеги..... в service manual за паджеро спорт.
                          В 22.pdf (Manual Transmission) в Transmission Assembly removal and installation този тампон се нарича "transfer roll stopper и пише специално че е нормално да се раздели на 2 части ( разбираите скъса) по време на употрба.
                          Ето го и текста:
                          Note: When new, a transfer roll stopper consists of one part, but will separate into outer and inner part during the use. This is normal

                          Коментар


                          • От: "Паджеро - Спорт" - въпроси?

                            Първоначално публикуван от fushe Преглед на мнение
                            Колеги..... в service manual за паджеро спорт.
                            ...
                            Още някоя тема за тампон да изровиш??
                            Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                            тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                            Коментар


                            • От: "Паджеро - Спорт" - въпроси и отговори

                              Първоначално публикуван от fushe Преглед на мнение
                              Колегата е се е оправил но да добавя и аз една възможна причина
                              Греене то може да се получава и от не връщане на апарата от износени/надраскани водачи(тези двете полирани водещи втулки) които блокират. На времето кадетите много страдаха от този проблем и аз го брах включително. Оказа се че в момента в които ги смених всичко се оправи и изчезна греенето.
                              Точно там открих проблема ... водещите втулки!Наличните бяха с елипси от износване макар, че не мога да си обясня как гумата ... респективно прахозащитния маншон ги износи като вътре си имаше смазка!Новите закупих по 19лв. и 15лв.
                              Поздрави.

                              Коментар


                              • От: "Паджеро - Спорт" - въпроси и отговори

                                Адаш, то сега е имало смазка, ама как да си сигурен, че някой вече не се е пробвал да "закърпи положението" преди колата да стигне до теб ?
                                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X