Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Паджеро - Спорт" - въпроси и отговори

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: "Паджеро - Спорт" - въпроси и отговори

    Дойде ред да закупя нови накладки за задните дискове защото наличните издадоха звук който ми напомни, че същите са за смяна!
    Нали не си мислите, че на "Тойотата" бяха вечни и не съм ги сменялНатиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_6081 (800 x 600).jpg
Прегледи:1
Размер:150.1 КБ
ID:5363648Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_6083 (800 x 600).jpg
Прегледи:1
Размер:133.8 КБ
ID:5363646Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_6082 (800 x 600).jpg
Прегледи:1
Размер:135.5 КБ
ID:5363647Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_6080 (800 x 600).jpg
Прегледи:1
Размер:152.9 КБ
ID:5363649Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_6078 (800 x 600).jpg
Прегледи:1
Размер:110.4 КБ
ID:5363650Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_6075 (800 x 600).jpg
Прегледи:1
Размер:127.3 КБ
ID:5363651!?
    Поздрави.

    Коментар


    • #62
      От: "Паджеро - Спорт" - въпроси и отговори

      За болтовете е ясно но как реши проблема с П образните легла- с какво ги сви?

      Коментар


      • #63
        От: "Паджеро - Спорт" - въпроси и отговори

        Първоначално публикуван от neo13 Преглед на мнение
        За болтовете е ясно но как реши проблема с П образните легла- с какво ги сви?
        С тръбен ключ и гумена лента за да не ги нараня!Можеш и с два чука да направиш съшото, ама внимавай да не ги изкъртиш, че тогава телоподаващо ... ще ти трябва!

        Коментар


        • #64
          От: "Паджеро - Спорт" - въпроси и отговори

          Обслужването на джипа върви с пълна сила, ама ударих на горна греда, или по точно казано след подмяна на износените задни накладки с нови такива дисковете започнаха да греят ненормално ... та чак джантите стоплят!?Демонтирах апаратите и направих пълна ревизия изразяваща се в почистване и смазване, но проблема ... все същия!Последното нещо от което предполагам идва проблема са задържане на водачите, а именно след като ги почистих, гресирах и нанизах отново прахозащитните маншончетата същите се движеха съвсем свободно с леко побутване с пръст.Обаче след около 5минути оставени в покой за да се раздвижат отново си трябва ударна сила защото все едно се спичат и задържат?Мазах с масло - не става, мазах и с грес - все същата, свалих отново втулките и ги почистих с водна шкурка но резултата е нулев!?Буталните цилиндри се движат прекрасно навън и на вътре, а челюстите на ръчната са в норма и задържането не е предизвикано от тях.Последното нещо което ми идва на акъла е да отнема около 1мм. от феродото на двете челюсти?
          Ще съм благодарен на съвети, идеи и препоръки защото наистина не знам какво друго да направя!

          Поздрави.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_5937 (800 x 600).jpg
Прегледи:1
Размер:107.8 КБ
ID:5370023Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_6130 (800 x 600).jpg
Прегледи:1
Размер:150.9 КБ
ID:5370024Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_6131 (800 x 600).jpg
Прегледи:1
Размер:115.4 КБ
ID:5370025Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_6132 (800 x 600).jpg
Прегледи:1
Размер:131.6 КБ
ID:5370026

          Коментар


          • #65
            От: "Паджеро - Спорт" - въпроси и отговори

            Откачи и затапи задния хидравличен кръг, за да се разбере дали не е предизвикано задържането от повишено остатъчно налягане след пускане на педала. Например от заяждащ регулатор (май кантар му викат) на задния мост.
            Това се сещам на първо четене, щом си сигурен, че няма механично задържане

            Коментар


            • #66
              От: "Паджеро - Спорт" - въпроси и отговори

              Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
              Откачи и затапи задния хидравличен кръг, за да се разбере дали не е предизвикано задържането от повишено остатъчно налягане след пускане на педала. Например от заяждащ регулатор (май кантар му викат) на задния мост.
              Това се сещам на първо четене, щом си сигурен, че няма механично задържане
              Да ти кажа честно, отдавна оглеждам тъй наречения "кантар" и след проба установих, че вилката със захвата на пружината въобще не действа!?От вчера го кисна с "ВД-40" и смятам да го раздвижа ... пък да видим какъв ще е резултата?
              Днес обиколих сервизите в СТЗ и чух доста противоречиви мнения относно това трябва или не да се поставя смазка във втулките на водачите?Е ся се омотох още ... толкова???
              Поздрави.

              Коментар


              • #67
                От: "Паджеро - Спорт" - въпроси и отговори

                Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
                Днес обиколих сервизите в СТЗ и чух доста противоречиви мнения относно това трябва или не да се поставя смазка във втулките на водачите?Е ся се омотох още ... толкова???
                Поздрави.
                Е как трябва ли?
                В ремонтните комплекти с предпазните маншончета си има и пликче с грес. Аз слагам пък...

                Коментар


                • #68
                  От: "Паджеро - Спорт" - въпроси и отговори

                  Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                  Е как трябва ли?
                  В ремонтните комплекти с предпазните маншончета си има и пликче с грес. Аз слагам пък...
                  Бе то майстори много чак се учудих и аз, как така ще се движат на сухо ... все пак със самия ход е налице и триене?!
                  И аз слагам, ама ...
                  Поздрави.

                  Коментар


                  • #69
                    От: "Паджеро - Спорт" - въпроси и отговори

                    Вярно е, че ходът е почти никакъв, но греста според мен е да предпазва водачите от ръждясване и спичане след влизане на вода. Мястото е такова, че маншонът не може да я спре.

                    Коментар


                    • #70
                      От: "Паджеро - Спорт" - въпроси и отговори

                      Тъй като греенето все още е налице, а лято идва и жега ще е, продължавам да търся проблема за загряването на заден ляв диск!Казвам ляв защото десният се пооправи от самосебе си!?След като го пръснах на съставни части ... проблем не откирих, но въпреки това го почистих основно и малко "рендосах" накладките!?
                      Направо се омотах вече и не знам от къде идва проблема!!!
                      Поздрави.
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                      • #71
                        От: "Паджеро - Спорт" - въпроси и отговори

                        Рендосай накладките и на левия!! Щом има ефект върху десния,въпреки че не се сещам какво ще го спира!

                        Айде че дойде време да се дърпат некви каравани!
                        088пет722пет99
                        http://www.hydropompi.com/

                        Коментар


                        • #72
                          От: "Паджеро - Спорт" - въпроси и отговори

                          Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
                          Тъй като греенето все още е налице, ........
                          Абе не съм отварял апарата, ама няма ли там "О" пръстен дето да връща буталото? Ако не рАботи, значи не връща буталото и ще грее.

                          Първоначално публикуван от REGULATOR Преглед на мнение
                          Рендосай накладките и на левия!! Щом има ефект върху десния,въпреки че не се сещам какво ще го спира!

                          Айде че дойде време да се дърпат некви каравани!
                          Не ми се вижда добра идея "рендосване". Не ще да е в това проблема.
                          Апропо. Къде аджеба ще бегаш с караваната? Ти вече джип не караш, а сега си моторджия май.
                          Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                          тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                          Коментар


                          • #73
                            От: "Паджеро - Спорт" - въпроси и отговори

                            Стоянски "О" - пръстена движещ буталото е в много добра кондиция /няма ръбове или накъсвания/ и хода на същото е "мазно" и без задържания.Май от цялата гимнастика има ефект, защото днес минавайки по всекидневния маршрут от работа до дома ми и обратно ... не загря!?Ще продължа с тестовете и ще пиша.

                            Крумски, караваната чака и все към топката на Теглича на "Спорта" ... гледа, ама още малко да го обслужа напълно и глей кво стаа ...
                            М/у другото ето го бре ... пущината!!!
                            Поздрави.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_6719 (800 x 600).jpg
Прегледи:1
Размер:215.6 КБ
ID:5370860Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_6721 (800 x 600).jpg
Прегледи:1
Размер:176.5 КБ
ID:5370861

                            Коментар


                            • #74
                              От: "Паджеро - Спорт" - въпроси и отговори

                              За сега всичко се нормализира и досадното греене вече е в нормални граници.
                              Обслужването продължава, като на дневен ред е спомагателния хебел на управлението!Същият е със значителна хлабина, която смятам да обера - дали с нови втулки/заводски/, дали с направата на бронзови такива ... ще видим!?
                              След оглед на място /без да е демонтиран/ ми се стори, че хебела не е пригоден за отваряне.Огледах и на "Паджеро -2" за евентуална интервенция на някой втора употреба, ама са различни с този на "Спорта"! П2 - е с три отвора на захващането, а на "Спорта" е с 4!?Ще свалям наличния ... пък да видим!?
                              Навремето преработих хебела на "4Рънъра", че и гресьорка му сложих и след гресиране два пъти в годината ... направо забравих за него!!!
                              Поздрави.

                              Коментар


                              • #75
                                От: "Паджеро - Спорт" - въпроси и отговори

                                Колегата Паджеровод споменава ремонтен комплект за спирачен апарат!!!
                                Откъде го купихте колега?
                                Обикалям, търся...
                                А и бихте ли споделили откъде да закупя ламбда сонда - от тия дето са четири - задната лява.
                                Тампони за задна успокоителна щанга?
                                Благодаря!
                                Няма! Свършиха.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X