Като карам 4х4 по снега и като сменям предавките (дали нагоре или надолу няма значение, най-осезаемо е между 2-ра и 3-та) и дам рязко газ се чува леко "пук"-ане. Откъм предния мост до скоростната кутия е мястото откъдето май идва звука. Като е само на заден мост нищо не "пука". Същото се случва и когато карам по трева по билото по големи стръмнини и съм на 4х4, особено като завивам, тогава си попуква повече. Това, следствие от липсата на междуосев диференциал ли е, или нещо ще се с"пук"а скоро.
Без блокажи си за никъде. :D
Без лебедка, хептен...
Може да погледеш луфта по-раздатката (сплескани тампони)...кардани/карета и т.н.
Гледах... Единствено ми се стори малко странен задния тампон на скоростната кутия, някаква омаслена маса, поразядена...
Мен това ми е въпроса, при всичко топ, при тези условия на експлоатация, дали е нормално да се чуват такива припуквания?
Без блокажи си за никъде. :D
Без лебедка, хептен...
Това е луда машина! Където излиза не е за вярване... Това на снимките е нищо в сравнение с другите места, където минах днес при зимни условия. Е, някъде и не успях.
Прикачени файлове
Без блокажи си за никъде. :D
Без лебедка, хептен...
Като карам 4х4 по снега и като сменям предавките (дали нагоре или надолу няма значение, най-осезаемо е между 2-ра и 3-та) и дам рязко газ се чува леко "пук"-ане. Откъм предния мост до скоростната кутия е мястото откъдето май идва звука. Като е само на заден мост нищо не "пука". Същото се случва и когато карам по трева по билото по големи стръмнини и съм на 4х4, особено като завивам, тогава си попуква повече. Това, следствие от липсата на междуосев диференциал ли е, или нещо ще се с"пук"а скоро.
На мен беше предно ляво каре.(същите симтоми)особенно при лек завой.Краси в Пирдоп го смени с някакво втора ръка но пак си пука.За момента съм се "примирил"с пукавицата.
На мен беше предно ляво каре.(същите симтоми)особенно при лек завой.Краси в Пирдоп го смени с някакво втора ръка но пак си пука.За момента съм се "примирил"с пукавицата.
Благодаря за отговора!
Като отварям някога някоя сфера, ще ги сменявам със все лагери и всичко. Дотогава ще си карам така.
Без блокажи си за никъде. :D
Без лебедка, хептен...
Днес се наложи да сваля задната седелка, за да си направя временно джипката кемпер . Взех та я премерих на кантара -> 56 килограма... Когато я ремонтирах преди време пак ми се видя супер "темелна".
На въпроса защо е толково здраво направена (дебели ламарини огънати) някой има ли отговор?
Според мен тази седелка (особено долната част) се явява нещо като вътрешна греда в купето, при преобръщане, удар отвън да не пострадат вътре возещите се и купето като цяло. Друго обяснение нямам.
Рядко возя повече от двама души вътре; мисля да покарам без нея; хем ще имам повече пауър, хем ще харчи по-малко.
Без блокажи си за никъде. :D
Без лебедка, хептен...
Днес се наложи да сваля задната седелка, за да си направя временно джипката кемпер . Взех та я премерих на кантара -> 56 килограма... Когато я ремонтирах преди време пак ми се видя супер "темелна".
На въпроса защо е толково здраво направена (дебели ламарини огънати) някой има ли отговор?
Според мен тази седелка (особено долната част) се явява нещо като вътрешна греда в купето, при преобръщане, удар отвън да не пострадат вътре возещите се и купето като цяло. Друго обяснение нямам.
Рядко возя повече от двама души вътре; мисля да покарам без нея; хем ще имам повече пауър, хем ще харчи по-малко.
То на Гето всичко му е по-дебело от необходимото(но мен това само ме радва)Имам една идея.Като се "обърне"така да се каже седалката към предните с цел да се товари повечко багаж,тая долната част става като ограничител на багажа да не минава по-напред към шофьора.Може и това да е целта знам ли
Незнам ,ама верно е голям кютук тая седалка и ако на къста база е 56кг, то на дългата като мойта е някъде към 90кила на око.... Честно да си кажа и аз моята оня ден я свалих и се чудя с каква по-лека да я заменя.... Още не съм засекъл разликата в разхода на гориво, ама сигурно ще спадне с половин литър най-малко.
Незнам ,ама верно е голям кютук тая седалка и ако на къста база е 56кг, то на дългата като мойта е някъде към 90кила на око.... Честно да си кажа и аз моята оня ден я свалих и се чудя с каква по-лека да я заменя.... Още не съм засекъл разликата в разхода на гориво, ама сигурно ще спадне с половин литър най-малко.
Оная явно е като твоята. Мойта е далееееч по-лека. Не знам каква е причината.
Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Земем да организираме производство на олекотени седалки, що ли
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар