Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Някакво Г за зимата?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Някакво Г за зимата?

    Доста често тече и през втулките за осите на чистачките, не е лошо да ги провериш.
    Последно редактирано от митко; 10-12-09, 23:58.
    Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
    http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
    http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

    Коментар


    • До: Някакво Г за зимата?

      Първоначално публикуван от митко Преглед на мнение
      Доста често тече и през втулките за осите на чистачките, не е лошо да ги провериш.
      Абе, аз уж съм го позатапил купето, ама вчера сутринта като се грухнах на скорост в една дълбока и дълга 20ина метра локва и после гледам как от възвишението (дето е скоростния лост) на скоростната кутия, избило водица и се постича надолу... И айде пак вадене на стелки, надигане на това което съм оставил от фабричното дунапренено дюшеме... Само седалките дето не свалих... :-) На лоста на раздатката маншона си е сцепен почти изцяло радиално, ама откъде да търся друг сега... И така. А никак не обичам да остава вода под фабричните "дунапрени", че после ще играе телоподаващото... И се чудя докога ли ще издържа с тия фабричните дунапрени... Тези под седалките и под лостовете не могат да се свалят без сериозно разглобяване и при всяка такава ситуация остава влага и вода...

      Та, мисълта ми беше, че вода си влиза при мен все още от много места. И от задната врата си влиза като мия с водоструйката, щото е "магерена" и тя и не е направена добре... Ама от осите на чистачките май не влиза, щото като затисна тоя теч от стъклото в краката и на двете места си е сухо.

      Малеее, дай ми клавиатура на мен и стой та гледай...
      Последно редактирано от митко; 10-12-09, 23:58.
      Без блокажи си за никъде. :D
      Без лебедка, хептен...

      0887 731062 - Цецо

      Коментар


      • До: Някакво Г за зимата?

        За раздатка имам горната гума на самия лост. Ако ти върши работа ще ти я изпратя.
        Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
        Вальо. О888 557Ч7Ч
        Silverado 1.3 i

        Коментар


        • До: Някакво Г за зимата?

          Свали стъклото,и ще намериш проблема.Много гният под уплатнението.

          Коментар


          • До: Някакво Г за зимата?

            Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
            За раздатка имам горната гума на самия лост. Ако ти върши работа ще ти я изпратя.

            Ако имаш това, дето е минала химикалката през него, пращай го!
            Прикачени файлове
            Без блокажи си за никъде. :D
            Без лебедка, хептен...

            0887 731062 - Цецо

            Коментар


            • До: Някакво Г за зимата?

              Цъ. Това го нямам. Имам оригинално онова дето си го вдигнал нагоре.
              Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
              Вальо. О888 557Ч7Ч
              Silverado 1.3 i

              Коментар


              • До: Някакво Г за зимата?

                Зимата си дойде и аз си врънкам напред - назад с "някакво Г за зимата"...
                Засега съм повече от доволен. Даже и поизмъчих на няколко пъти машинката из тукашните "пътеки", а и нищо не се счупи, и блокажите се оказват засега "темелни" . И все пак сняг още не е паднал достатъчно, за да му се опре

                Благодаря на всички за съдействието от самото начало на темата, та досега!

                Поздрави от Враца!
                Без блокажи си за никъде. :D
                Без лебедка, хептен...

                0887 731062 - Цецо

                Коментар


                • Малко снимки

                  Не знам дали им е тук мястото на снимките, след като са само за забавление, ама ги слагам.
                  Прикачени файлове
                  Без блокажи си за никъде. :D
                  Без лебедка, хептен...

                  0887 731062 - Цецо

                  Коментар


                  • До: Някакво Г за зимата?

                    Резервоара съм го "подвил" с едно парче гума от транспортна лента (дебела е 7-8мм), че я няма предпазната ламарина отдолу. Това бялото дето се вижда на снимката е гумата. Да пази поне малко. Лошото е, че между нея и резервоара се събера кал и влага и пак ще прогние някой ден...

                    Километража ме побърка. Има поне 10 пъти го свалям и слагам и разглобявам... Едно спукано колелце намерих първия път, дето не зацепваще на едно междузъбие и направих ново. Подкарах... Първо въртеше, после пак спря. Свалям, всичко си е така, както съм го оставил новото колело си работи... Въртя с отвертката - работи, въртя на струга, вдигам 80, държа така, работи безотказно, слагам го на пуха, работи, след малко не работи..., тамън викам е сега ще го сваля както не работи, докато намеря време - то вземе че проработи... Днеска ми писна и си сложих тоя с милите. Брех, не мога да му хвана разхода от 1 месец го дебна...

                    Стъклото спря да тече. Първо намазах само проблемния участък с един червен силикон че имах подръка. Преди това чистих калчица между гумата и стъклото и подсуших добре. На първия дъждбсняг - пак протече влиза малко по-натам и пак си тече на същото място. Тоя път си взех силикон на Car System едни червени за автостъкла 13лева някъде флакона, изчистих и намазах между уплътнението и стъклото отвсякъде освен от долните страни на уплътнението и вътрешните вертикали. Говория само за отвън, отвътре в купето нищо не съм мазал. Много добре се размазва с пръст и става един R - супер! И много здраво хваща за стъклото и за гумата. Сега не тече вече, ама парцалчето си го държа под стъклото за всеки случай . Вода влиза в краката на десния човек от жилото за парното - разяла (скъсала) се е гумичката дето го уплътнява към ламарината и като се натрупа сняг върху капака, върху отвора за парното и почне да се стича вътре по жилото се стича, минава през отвора, и айдее - вътре под стелката в дупката при болта 1 чаша...

                    Айде стига засега.

                    Ще правя май пантите на вратите, че нещо много са се разбили, ама тия са заварени, ще е трудоемко, ама май има начин без да се реже.
                    Без блокажи си за никъде. :D
                    Без лебедка, хептен...

                    0887 731062 - Цецо

                    Коментар


                    • Режим 4х4; бързи, бавни...

                      Търсих из темите, но главно информация на общо основание за парт-тайм намирах, както и за други марки.

                      Интересува ме има ли някъде систематизирана информация и препоръки кога, как и при какви условия е желателно и нежелателно да се преминава на 4х4, съответно от бързи на бавни, и обратното, със съединител или не, при скорост каква...? Става въпрос точно за G, парт-тайм.

                      Само за блокажите знам, че е силно желателно да се включват в покой. А на мен на няколко пъти ми се случва да ги включвам в движение, т.е. когато едната гума буксува.... Причината е, че се набирам по един баир 200-300м и на върха вече като вземе да спира и да буксува, дърпам блокажи... Е, не съм успял още да ги счупя, ама май повече така няма да правя. Лошото е, че не може и отдолу да карам все на блокажи, а спра ли, с блокажи или без, все не може да продължи. Това е вследствие от слабия мотор, ако имаше мощност, нямаше и да се налага да правя такива маймунджулъци...

                      Малко се отплеснах, както винаги. Моля за някаква компетентна информация по горния въпрос.
                      Без блокажи си за никъде. :D
                      Без лебедка, хептен...

                      0887 731062 - Цецо

                      Коментар


                      • До: Някакво Г за зимата?

                        Здравей колега,от моят скромен опит мога да споделя,че преминаването от бързи към бавни става с натискане на съединител и в спряло положение.Целта на преминаването е получаването на повече мощност и намаляване натоварването на съединителя.При бавно движение по тежък терен е по-добре да бъдеш на бавни защото освен всички други неща се налага и много по-рядко да работиш със скоростния лост.Блокажите могат да се включват и в движение,но колелата трябва да не боксуват,а иначе най-добре при спряло положение.Дано да съм бил полезен поне малко и ако някъде бъркам моля колегите да ме попревят,защото също като теб съм неопитен
                        sigpic
                        Land rover lightweight-series 3
                        Range Rover V8
                        Range Rover Classic Vouge SE V8
                        Mercedes G280

                        ВАШИЯТ СЪВЕТ Е МОЯТ ГЛАС В ОБЩИНАТА!

                        Коментар


                        • До: Режим 4х4; бързи, бавни...

                          Първоначално публикуван от The Bear Преглед на мнение
                          Търсих из темите, но главно информация на общо основание за парт-тайм намирах, както и за други марки.

                          Интересува ме има ли някъде систематизирана информация и препоръки кога, как и при какви условия е желателно и нежелателно да се преминава на 4х4, съответно от бързи на бавни, и обратното, със съединител или не, при скорост каква...? Става въпрос точно за G, парт-тайм.

                          Малко се отплеснах, както винаги. Моля за някаква компетентна информация по горния въпрос.
                          http://www.4xforum.com/portal/video/...gage%204x4.avi

                          Много приятно филмче точно по въпроса ти
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • До: Някакво Г за зимата?

                            http://www.pruebas.pieldetoro.net/we...2015&MANUAL=20 - оттук си изпреведох единствено (по темата), че превключването между SA и GA става с натискане на съединителя.


                            http://www.pruebas.pieldetoro.net/we...2016&MANUAL=20 Работа с блокажите:
                            ...
                            Когато потегляте, подавайте леко газ.

                            Ако след изключване на блокажите някоя от контролните лампи не изгасне, леко завийте в коя да е посока.

                            Внимание! Не включвайте блокажите на твърда настилка.

                            Не знам немски, преписвах в BabelFish-a, но мисля че е вярно това, което съм превел.

                            Някой ако я има тази книжка преведена на български, английски, или испански... че от немски нищо не хващам.

                            Одеве пробвах, на втора и трета скорост както си карам включвах без съединител без нищо от S на SA и обратно, и става. Само един път нарочно занесох задницата да буксува и тогава включих двойното и тогава изтропа лошо нещо по раздатката някъде...
                            Без блокажи си за никъде. :D
                            Без лебедка, хептен...

                            0887 731062 - Цецо

                            Коментар


                            • До: Някакво Г за зимата?

                              Първоначално публикуван от The Bear Преглед на мнение
                              ... че превключването между SA и GA става с натискане на съединителя......
                              Това ти е превключването бързи-бавни. Става и в движение с натиснат съединител но на ниска скорост. Блокажите няма значение кога ще ги включищ стига да не е когато вече си закъсал и боксуваш с пълна газ. По-добре в началото на зора, докато колата все още не върти две гуми на диагонал. Като включиш и предния е желателно да караш направо. Когато е много хлъзгаво нямя значение, но блокираните дифове правят колата трудно управляема. Със скорост над 20-30 км/ч. няма завиване.
                              Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                              Вальо. О888 557Ч7Ч
                              Silverado 1.3 i

                              Коментар


                              • До: Някакво Г за зимата?

                                Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                                Това ти е превключването бързи-бавни. Става и в движение с натиснат съединител но на ниска скорост. Блокажите няма значение кога ще ги включищ стига да не е когато вече си закъсал и боксуваш с пълна газ. По-добре в началото на зора, докато колата все още не върти две гуми на диагонал. Като включиш и предния е желателно да караш направо. Когато е много хлъзгаво нямя значение, но блокираните дифове правят колата трудно управляема. Със скорост над 20-30 км/ч. няма завиване.
                                Блокажите са с муфа и легло с по 5 зъба напълни правоъгълни. Нама синхронизация. Зацепват с едно голямо щтрак (образно казано, не се чува). Ако не е в покой автомобила, се подбиват ръбовете на муфата и леглото и при зор може да изплюят или недозацепят. Най-добре е да се спира, дърпаш лоста и потегляш леко. Ако твоите ти включват всякак... планирай ремонт.
                                След като зацепят блокажите, може да се кара на разцепване.
                                ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X