Обява

Свий
Няма добавени обяви.

G 250GD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: G 250GD

    Вальо ... на предните колела броя на зъбите е 48 !
    А за задния .... пише в дебелата книга, че зависи от предавателното отношение на дифа ....
    Логично!

    Сядай смятай .....
    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

    Коментар


    • До: G 250GD

      На дифа са 33 зъба. Изпунтирх го днеска скапания ABS и се движиме на всички скорости. Цирка е, че километража показва милите(големите числа на дисплея) почти точно в километри. Леле и аз не си го разбрах. ...бе като показва 50 мили са почти точно 50 км.

      Я да питам, че нещо нямаме мощност. Това, че не е закачено турбото е ясно но може ли датчика на налягането в смукателния колектор да ме ебава така. На 3000об с газ до дупка почти не ускорява на 4-та. Няма душа. Ако леко върна газта включва 5-та и после няма мощност.
      Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
      Вальо. О888 557Ч7Ч
      Silverado 1.3 i

      Коментар


      • До: G 250GD

        Уцелил си некой авариен режим. Защо не е закачено турбото...нема кулер ли?

        Коментар


        • До: G 250GD

          Нема нищо още.
          Нали требваше първо да пробвам ке го биде ли или цъ.
          Приготвил съм си кулерче дето пасва трепач. Имам и парчета маркуч по мярка, ама фаровете не са ми вързани и не се знаеше какво ще стане с тия скорости.
          Мотора е 150 коня с турбото и всичките салати. Без турбо и с включен датчик на налягането в смукателния колектор може ли толкова да няма мощност, че на усет да е към 80-90 коня. Датчика за темперетурата на въздуха не е включен.
          Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
          Вальо. О888 557Ч7Ч
          Silverado 1.3 i

          Коментар


          • До: G 250GD

            Бих го разгледал това Г, ма Пловдив далеко. Па 80-90 коня без турбо...толкова трее да е!

            Коментар


            • До: G 250GD

              Първоначално публикуван от Andrei Преглед на мнение
              Бих го разгледал това Г, ма Пловдив далеко. Па 80-90 коня без турбо...толкова трее да е!
              Същия мотор без турбо...има разлика и вътре малко... е 125 коня бе.

              ...и Пловдив не е далеко. София е далеко. Освен това тука имаме Каменица.
              Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
              Вальо. О888 557Ч7Ч
              Silverado 1.3 i

              Коментар


              • До: G 250GD

                Колега, е ти си му объркал всички режими,... нЕма турбо, и без датчика за въздух горивната смес е каквато си иска, нЕма нищо чудно, пък и ти много добре си го знаеш...
                I want out !!!

                Коментар


                • До: G 250GD

                  Първоначално публикуван от yankof Преглед на мнение
                  Колега, е ти си му объркал всички режими,... нЕма турбо, и без датчика за въздух горивната смес е каквато си иска, нЕма нищо чудно, пък и ти много добре си го знаеш...
                  Знам бе...ама мноооого умрял ми се видя.
                  Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                  Вальо. О888 557Ч7Ч
                  Silverado 1.3 i

                  Коментар


                  • До: G 250GD

                    Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                    ...
                    Мотора е 150 коня с турбото и всичките салати. Без турбо и с включен датчик на налягането в смукателния колектор може ли толкова да няма мощност, че на усет да е към 80-90 коня...
                    Може Вальо. Имаме два еднакви мотора (иначе не са съвсем еднакви), единия с турбо, другия без. На тоя с турбото го изолираме и установяваме, че атмосверния върви повече. Дължи се на различната степен на сгъстяване при атмосверния и турбинирания. Атмосверния работи с по висока степен и всичко е от там.

                    Коментар


                    • До: G 250GD

                      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                      Може Вальо. Имаме два еднакви мотора (иначе не са съвсем еднакви), единия с турбо, другия без. На тоя с турбото го изолираме и установяваме, че атмосверния върви повече. Дължи се на различната степен на сгъстяване при атмосверния и турбинирания. Атмосверния работи с по висока степен и всичко е от там.
                      Ето едно Ентелигнентно обяснение защо турбо мотора умира без турбо захранване!!!...Абсолютно си прав!!!
                      I want out !!!

                      Коментар


                      • До: G 250GD

                        Имам проблем.
                        След преместването мотора запали със страшно много въртене. Беше епопея докато изгоних въздуха от системата. Нямах радиатор и охлаждане и го загасих почти веднага.
                        На второто палене-същата борба. Този път се бях подготвил за тестове на кутията и покарах 20тина минути.
                        На третия опит отново не желае да запали и отново всичките тръбички пълни с въздух.
                        Ако седи само няколко часа пали с чукане. Ако седи 2-3 дена, няма палене.
                        Няма течове по земята нито миризма на нафта. Докато работи не капе от никъде.
                        Да знае някой дали на МВ 202 ( С250 турбодизел) в резервоара има клапан или някоя друга гяволия?

                        Опитах се да разгледам тръбопроводието при мотора. 10 тръбички във всички посоки. В аутодатата не намерих схема на това горивозахранване. Каква дума, а!
                        Да има някой нещо?

                        На стария мотор ми направи подобен въртел и се оправи като изхвърлих системата за подгряване на нафтата. Там обаче смучеше въздух и губеше мощност, но палеше лесно.
                        Как се изпразва помпата така, че дори не прикюфква при въртене.
                        Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                        Вальо. О888 557Ч7Ч
                        Silverado 1.3 i

                        Коментар


                        • До: G 250GD

                          Вальо, отвий капака на филтъра и виж има ли нафта. Най вероятно няма, тоест връща се в резервоара. Губи налягане и системата се пълни с въздух. От някъде издиша.

                          Коментар


                          • До: G 250GD

                            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                            Вальо, отвий капака на филтъра и виж има ли нафта. Най вероятно няма, тоест връща се в резервоара. Губи налягане и системата се пълни с въздух. От някъде издиша.
                            Филтъра се навива на една стойка като филтър за масло. Има 4 тръбички. Даже и обратната нафта се бута там.
                            Или плаче за постригване, или за научаване кое къде отива и каква работа върши.
                            Има и едно пластмасово недоразумение в което са завряли отоплението и някакъв клапан. Три тръбички излизат от него и май през него отива в самата помпа. Всичко се е спекло и тръбетата са като дървени. Май ще ги сменям ама исках първо да разбера кое къде отива, защо и има ли място за обезДушаване тая система.
                            Има и още едно нещо което не го знам какво е, и подкачващата помпа.
                            Баси!

                            ПП Може ли да се връща нафтата в резервоара от маркуча за обратна нафта?
                            Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                            Вальо. О888 557Ч7Ч
                            Silverado 1.3 i

                            Коментар


                            • До: G 250GD

                              Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                              ...

                              ПП Може ли да се връща нафтата в резервоара от маркуча за обратна нафта?
                              По принцип може, ако испуска обратния клапан.
                              Но е малко вероятно. Най често испускат връзките около филтъра и резервоара.
                              Ако видиш много зор, може да илиминараш резервоар, филтър и горивопроводите към тях, като ползваш туба директно към помпата.

                              Коментар


                              • До: G 250GD

                                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                                ....туба директно към помпата.
                                Еврика.

                                Андро, имаш биричка.

                                Щом дърпа въздух, значи ще тече ако има налягане. Макар и малко. Сега ще монтирам едно тубе на телферчето, ще го повдигна лееекинко и ще го вържа за помпомоторната плетеница.

                                Да видиме кон боб яде ли...
                                Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                                Вальо. О888 557Ч7Ч
                                Silverado 1.3 i

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X